Intimbarbering

hver 5/6 uke går jeg og vokser legger,lår og brassiliansk! SUPERT spør du meg! Har ikke sjangs til å barbere meg nå som magen er så stor og bekkenet gjør så vondt :p
Liker best å være helt glatt. Mannen synes voksing er supert også hehe :)
Jeg er for pinglete for det der as. Det er så mye jeg ikke tåler og jeg er redd for å få en allergisk reaksjon eller kjempe utslett av det :/

Oppdaget at det fortsatt går greit her, men begynner å skjønner hvor problemene kommer etterhvert som jeg eser ut :P

Jeg er for pinglete for det der as. Det er så mye jeg ikke tåler og jeg er redd for å få en allergisk reaksjon eller kjempe utslett av det :/
Dagens produkter er utrolig skånsomme, og de har som regel egne produkter for allergikere :) Reagerer selv på veldig mye, da jeg har mye allergier og ømfintlig hud men så lenge jeg pleier riktig å går til noen som virkelig vet hva de holder på med går det bra :)
Man kan jo prøve seg frem? Starte med legger feks?
Legger og lår er forresten ikke vondt, det er vondere å ta av plaster haha.
Men brassiliansk er ganske smertefullt den første gangen, men det går jo over med en gang :)
Anbefaler dette hvertfall, da jeg er så fornøyd som du får det :)

Her går det foreløpig grett. Men veldig tungvindt!
Bare tips eg fekk av jordmor: ikkje barber mot slutten. Vi kan få små rifter uten å merke det sjølv. Det kan føre til større rifter under fødsel!! :-) ikkje for å skremme, bare opplyse ;-)

Brasiliansk voksing! :D

Jeg vokset mye før jeg ble gravid men har ikke turt frem til nå fordi jeg er redd det skal gjøre ekstra vondt og at babyen kan reagere på smerten jeg føler... merker du noe forskjell på smerten? Eller holdt du det gående fra før du ble gravid? For meg blir det jo som første gangen nå siden det er så lenge siden!

Jeg vokset mye før jeg ble gravid men har ikke turt frem til nå fordi jeg er redd det skal gjøre ekstra vondt og at babyen kan reagere på smerten jeg føler... merker du noe forskjell på smerten? Eller holdt du det gående fra før du ble gravid? For meg blir det jo som første gangen nå siden det er så lenge siden!

Jeg har vokset med jevnt i fler år, og aldri brukt høvel i mellomtiden. Heller brukt saks og stusset. Så jeg kjenner ikke store forskjellen :)
Er litt mer følsomt og man skal ikke vokse helt inntil åpningen bak pga faren for hemorider.
Har kjent at lillejenta har sparket, men ikke noe mer enn vanlig, og planen min er å vokse helt frem til ca 2 uker før termin :D

Føler meg frem å lar det stå til Hahaha :p

Dagens produkter er utrolig skånsomme, og de har som regel egne produkter for allergikere :) Reagerer selv på veldig mye, da jeg har mye allergier og ømfintlig hud men så lenge jeg pleier riktig å går til noen som virkelig vet hva de holder på med går det bra :)
Man kan jo prøve seg frem? Starte med legger feks?
Legger og lår er forresten ikke vondt, det er vondere å ta av plaster haha.
Men brassiliansk er ganske smertefullt den første gangen, men det går jo over med en gang :)
Anbefaler dette hvertfall, da jeg er så fornøyd som du får det :)
Kanskje jeg skal prøve det etter fødsel en gang :p tørr ikke å gjøre det nå i tilfellet jeg får så vondt at fødselen starter :p hahaha

Jeg har gitt litt opp denne barberingen nå, er mer stress enn det er verdt når det må holdes ved like hver 4.dag. spurte jordmord om det var innafor å ta braseliansk voksing typisk 4 uker før fødsel. Fikk et klart nei :/ mer hår under fødsel beskytter for infeksjoner under og etter fødsel.

Jeg har gitt litt opp denne barberingen nå, er mer stress enn det er verdt når det må holdes ved like hver 4.dag. spurte jordmord om det var innafor å ta braseliansk voksing typisk 4 uker før fødsel. Fikk et klart nei :/ mer hår under fødsel beskytter for infeksjoner under og etter fødsel.
Jordmora mi sa det ikke hadde noen som helst betydning i det hele tatt, men at den eldre garde av jordmødre gjerne sa slike ting fordi det va det de lærte :)

Merker at det begynner å bli litt vanskelig, men det går fortsatt ganske greit :-)

Pleier ikke barbere så mye, bruker hårfjerningskrem på bikinilinja. Klør så sykt om jeg barberer der. Og så friserer jeg dusken med klippemaskin av og til. Men kjenner det er vanskelig å komme til di gangene jeg har skulle vært nedi der med høvelen ja ;p

Unngår du nupper når du bruker hårfjerningskrem? Bruker du veet?
Godt tips, må prøves :)

Back
Topp