Intimbarbering

Ikke noe særlig problem enda men merker det begynner bli :p når det kommer til voksing hadde jeg ikke prøvd det for første gang rett før en fødsel... Som regel får man veldig utslett fordi kroppen ikke er vandt med det. Står de fleste steder at man ikke skal vokse før fødsel med mindre man er vandt med det mener jeg huske :p Google det :)

Synes det er dritvanskelig :( gjorde det en gang for noen uker siden, da hadde jeg ikke gjort det på måneder :p så ut som amazonas eller noe... Nå nøyer jeg meg med bikinilinja, det rekker ikke å bli helt Bush til fødsel uansett ;)

1 måned før termin ja, så skal man gå halve sommeren med en liten busk som kan synes i bikinitruse :p hmm

I Stavanger får man også beskjed om å ikke barbere seg før fødsel, synes jeg å huske. Tror jeg fikk infoen under innskrivning 1 mnd før termin.
Jeg har veldig lite kroppshår generelt, så jeg bryr med ikke så mye :) Barberer meg fremdeles, men kommer til å følge anbefalingene fra sykehuset. Gidder ikke å risikere infeksjon i tillegg til alle vondtene man har etter fødsel.

Barberer, men i blinde. Samboer ler og sier at han kan sjå at eg driver på i blinde. :) hehe

Back
Topp