Intim barbering!?

Lena33

Glad i forumet
blir litt privat nå, men må bare høre om noen kan gi meg et svar.......før jeg ble gravid så barberte jeg meg alltid nedentil (...hadde ingen hår)men etter jeg ble gravid, så har jeg ikke tort å gjøre det i frykt for at bakteriene får fri passarse....og at det kan være farlig for fostret.Mener jeg har lest det et sted, at man ikke burde gjøre det under svangerskap.......Men det er jo så ufyselig med en hel urskog der nede[:'(]det blir jo i veien under samleie oxo....oxo er det jo mer følsomt uten hår[;)]....sorry, mange intime detaljer....men er det noen som vet?

Da jeg var gravid barberte jeg meg nedentil, hadde det vært galt hadde vel gyn sagt ifra, noe hun ikke gjorde. Ta en tlf til jordmor el gyn da får du klart svar(bedre å være på den sikre siden om du er i tvil)[:)]

Jeg har ikke lest eller hørt det noe sted, men har vært igjennnom flust av
gyn.undersøkelser etter sa jeg haddei mai, og ingen av gynekologene sa
noe omdet. Bare at jegmåtte prøve å bli gravid igjen[:)]

Venninna mi som er halvveis i svangerskapet barberer fortsatt nedentil!

Men hør med jordmor neste gang for sikkerhets skyld, så føler du deg sikker
selv.

Lykke til videre i svangerskapet! Så fin mage du har!!! Håper den smitter like hit til meg[;)]

Klems...

Hva skulle være galt med det da?
Jeg gjør det hele tiden og har ikke tenkt til å slutte med det. Noe må jo jeg også gjøre for å føle meg litt vel.

Hadde det vært noe farlig i det så hadde nok jenter ha fått info om det ved første kontroll eller ved Gyn.

heisann....

legen har heller ikke sagt noe til meg under gyn timen...
dette går nok bra...
klem

det er vell bare å finne høvvelen igjen da ser det ut som[:D][:D]takk for alle svar....

Må bare spørre.. Men.. Hmmm.. Når magen blir skikkelig DIGER må det jo være litt, eller ganske vanskelig å komme til.. [&:] Man kan vel selvfølgelig spørre "gubben" om han kan hjelpe til, men man kan jo liksom ikke holde et øye med hva han driver på med med magen i veien. Kanskje man ender opp med en helt syk sveis.. eller masse sår og lugging..[8|] Eller, for min del, blitt kjempeflau!! DET er liksom min sak! [&:]

[:D]Må smile litt av deg nå tullmusa[:)]
Synes liksom bare at jeg ser for meg det hele[;)]

hehe, vet aldri hva gubbene finner på hvis de får den oppgaven[:D]

Jah! Kan jo bli et morsomt resultat, eller ende opp med masse svie og betente hårsekker! [&:] [:D]
Men der e sikkert noen som blir opphisset av å bli barbert av eller barbere partneren sin.. Vet jo ikke om jeg kanskje hadde endret mening når jeg ender opp i en sånn situasjon selv da.. Altså, veldig mange er jo vant med å ha alt på stell der nede! [;)]

[:)][:)][:)]Ja, det er sikkert og visst,tullmusa[:)][:)][:)]

Eller kanskje det rette er å ha litt mere tillit til disse mannfolkene våre... Hehe! [:D]

Nei,skal vi tørre det da??? Samboeren min er da ikke bedre enn at han kun bruker barbermaskinen,og aldri høvel i ansiktet... -og vet da ikke hvordan det skal gå med barbermaskinen der nede?!? [&:]Hmmm[8|]

Åååhh nei!! Ikke barbermaskin der nede! Auu! For et grusomt bilde som la seg på netthinnen nå! [&:]
Nei, hva man skal gjøre er jo et godt spørsmål.. Er litt redd for å slippe han til..
Vi, iallefall jeg, ville ALDRI sluppet til hos han! Så han bør iallefall vite hvis han begynner å lure på hvorfor han ikke får lov.. [;)]

[:D]*gapskratter[:D]*

Det går vel så langt så saksa må til tenker jeg!!!

Bare håpe man slipper å ta i bruk hekkesaksa[:D][:D]

Lurer egentlig litt på hvor langt det kan bli, og hvordan det blir utseende.. Har tullet og sagt at jeg lurer på om jeg bare skal la det gro, så jeg kan se hvor langt det kan bli. Ojojoj!! Det ville han ikke ha noe av! Han skal da slippe å bruke kam for å finne veien! [:D][:D]

Pssst: Tror du dette ble veldig off-topic?? [&:]

he he, ja detblei nok det, men morro au[:)]

Ja,du får ha på litt gjødsel, og se hvordan det blir[8D]

haha, må le av dere nå[:D] bra at det ikke er menn som sitter å leser dette hehe

Sitter å ler jeg og! Men herlighet! Jeg vet jo ikke hva jeg skulle gjort! Hehe![:D]

Gjødsel??? Haha! Egenprodusert??? Hihi![:D][;)][:D][:D]

ja, kanskje det gitt[;)]Da blir kærn fornøyd tenker jeg...[:D]

Back
Topp