Intim barbering???

friele

Elsker forumet
Heisann jenter..Må bare høre med dere....Klerer dere å barbere dere nedentil nå??  Jeg begynner å få store problemer  med det,magne er bare for stor altså,hehe[:D][:D]  Så her er det bare vanen som gjør at jeg treffer slik jeg skal,hehe.....

Haha ja sambo kom inn på badet mens jeg var i dusjen  og prøvde å få dette til,han lo masse da ja.....[:D][:D][:D]...Må løfte litt her og der, å vri litt å sånn.HAHA

Det blir for det meste å "føle seg frem" ja... [;)] Ellers kan du jo få litt hjelp da?! [;)]

skulle tatt bilde av det, forstørret det og hengt det på veggen til skrekk og advarsel til de som er unormalt redd for hårvekst. hihi. 

Ja, jeg må si at dette begynner å bli et problem.....

Jeg har problemer men jeg får det til [:)]

ORIGINAL: Piace

Det blir for det meste å "føle seg frem" ja... [;)] Ellers kan du jo få litt hjelp da?! [;)]

Jada jeg har gikk klar beskjed til mannen at når det bare ikke går mer,så får han trø til,hehe....Jeg liker ikke bli så veldig "bushy"....[:D]

Jeg må si jeg har store problemer med det, men blir jo kreativ når det er noe man MÅ [;)]

hehe det blir å føle seg litt frem ja[:D] mannen min blir helt nervøs av å se på meg[8D] "har du kontroll???" [;)]hihi

Jeg ser seriøst ikke det området lenger [&:]

Tar dobbelt så lang tid nå enn det det gjør ellers! Snart må jeg vel bare ty til et speil tenker jeg [:D]

Er helt avhengig av speil gitt.

ORIGINAL: timtam

Jeg ser seriøst ikke det området lenger [&:]

Tar dobbelt så lang tid nå enn det det gjør ellers! Snart må jeg vel bare ty til et speil tenker jeg [:D]

Ha ha samme her...Har ikke helt kontrollen gitt [&:][:D][:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Og JEG får hjelp av el_moniq [:D] 

Ehhh det var informasjon jeg IKKE trengte!!! [>:][:D][:D]

Kan godt si at det har blitt litt vanskelig ja. Ser jo ingenting der nede lenger..Sist kutta jeg meg kraftig [&:] Men, må man så må man.

Tenkte akkurat på å legge ut en tråd om dette selv. Begynner å bli slitsomt å barbere ja!! [:@]
Noen av dere som har voksa før? Jeg vurderer å gjøre det, men kvir meg litt for det er sikkert j...... vondt!!! Noen som vet om de da tar under også? Eller er det bare voksing fremme, om dere skjønner hva jeg mener??

ORIGINAL: Søtnost

Tenkte akkurat på å legge ut en tråd om dette selv. Begynner å bli slitsomt å barbere ja!! [:@]
Noen av dere som har voksa før? Jeg vurderer å gjøre det, men kvir meg litt for det er sikkert j...... vondt!!! Noen som vet om de da tar under også? Eller er det bare voksing fremme, om dere skjønner hva jeg mener??

Det lurer jeg på og...... [8|]

jeg prøvede hårfjerningskrem der nede en gang. Så ut som et minefelt etterpå! DET gjør jeg aldri igjen! Hadde vondt i 1 uke.... [:(]

Hvis du går til noen som driver med intimbarbering, så må de vel ta alt hvis du vil det?? Er jo en del hår mellom beina også, ikke bare på toppen [8|][:D][:D]

*grøss, for en jobb*[>:]

Back
Topp