Intim barbering???

Åh så deilig å høre at det ikke bare er meg som sliter på det område....[:D][:D]Lurer på åssen det blir når mannen skal prøve å hjelpe til me det.uff....Det kan bli  vondt ja[&:]  

ORIGINAL: friele

Heisann jenter..Må bare høre med dere....Klerer dere å barbere dere nedentil nå??  Jeg begynner å få store problemer  med det,magne er bare for stor altså,hehe[:D][:D]  Så her er det bare vanen som gjør at jeg treffer slik jeg skal,hehe.....

Hehehe, som å lese om meg selv! [:D] Det er så vittig at det er flere enn meg i denne samme rare situasjonen...

Men SKAL fortsette å barbere meg! [;)] Skal heller få hjelp av Mannen når det begynner å bli for ille... Til nå har jeg hatt flaks og truffet riktig! [8D]

ikke så lett nei, og tenker det bare blir verre og verre.
godt å kunne få litt hjelp da.

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: Søtnost

Tenkte akkurat på å legge ut en tråd om dette selv. Begynner å bli slitsomt å barbere ja!! [:@]
Noen av dere som har voksa før? Jeg vurderer å gjøre det, men kvir meg litt for det er sikkert j...... vondt!!! Noen som vet om de da tar under også? Eller er det bare voksing fremme, om dere skjønner hva jeg mener??

Det lurer jeg på og...... [8|]

jeg prøvede hårfjerningskrem der nede en gang. Så ut som et minefelt etterpå! DET gjør jeg aldri igjen! Hadde vondt i 1 uke.... [:(]

SAMME HER!![&:] noen uker siden jeg har sett hva jeg gjør down there, så det blir jammen klønete med shaven, derfor forsøkte jeg hårfjerning forrige helg; AUAUAU [:(]
Så enten så får det vokse vilt [:-], eller så får gubben hjelpe tenker jeg [:)]

jeg får det ikke til lenger[&:] begynner å bli hårete ja. sambo har funnet ut at jeg er fin med hår også[:D]så derfor har han ikke trådt til med høvel enda

Hehe...sliter jeg oxo litt...føler meg fram...liker ikke å ha noe vekst der jeg nei...klarer det bare ikke. Sikkert ikke lenge til mannen må trå til å hjelpe meg..hehe..

Uff nei,liker ikke masse buskvekst der nede.....Mannen er ikke noe fan av hår der heller,så han hjelper nok skal du se,hehe[:D]

Back
Topp