Vikariatet jeg var i, gikk ut ved utgangen av august. Har permisjon til begynnelsen av mars neste år, og nav betaler samme lønn som jeg hadde i vikariatet, så ingen stress ennå med å få ny jobb. Men med 4 unger, og en mann som begynner grytidlig på jobb (type kl 6-6.30 tiden), ser vi at turnuslivet ikke helt passer inn i vårt liv akkurat nå. Samtidig ønsker jeg meg en dagstilling. Så søker litt på jobber allerede da sykepleierstillinger som er ren dagtid er veldig populære og ikke vokser på trær.
Har nå blitt kalt inn på intervju på en jobb jeg gjerne kunne tenkt meg. Noen med noen tips ifht jobbsøking og intervju når en er i permisjon? Dere som evt sitter med ansettelsesansvar - hva skal til for å ansette noen som har noen mnd igjen i permisjon?
Har nå blitt kalt inn på intervju på en jobb jeg gjerne kunne tenkt meg. Noen med noen tips ifht jobbsøking og intervju når en er i permisjon? Dere som evt sitter med ansettelsesansvar - hva skal til for å ansette noen som har noen mnd igjen i permisjon?