Vi er da fremdeles damer selv om vi har søte små?! Noen som har lyst til å fortelle om sin/sine favoritt interiørting? Og kanskje linke eller vis bilde hvis du har. Er så gøy med nye impulser synes jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hmm har sett de litt over alt, Brødrene Pedersen har, enkelte tilbords, nisjebutikker (kremmerboder eks), enkelte interiørbutikker som ikke er kjederSå fiin! Hvor får man tak i den serien? Har bare sett det i nettbutikker, og slikt kan man jo ikke handle på nett, det kan jo knuse!
Den var kjempe finJeg kan forresten starte
Handlet meg en ny Wik og Walsøe lysholder da lillegull var ferdig med kiropraktortimene og jeg for første gang var i byen helt alene med henne! Har kopper og tallerkener med Alv i grått, men syns denne gjør seg så fint i gull! Litt rart med hekleduk under, den skal snart bort nå når sommeren kommer
Vis vedlegget 16085
Takk, da vet jeg hvor jeg skal neste gang jeg er på senteret.Hmm har sett de litt over alt, Brødrene Pedersen har, enkelte tilbords, nisjebutikker (kremmerboder eks), enkelte interiørbutikker som ikke er kjederdu kan forresten gå inn på www.wik-walsøe.no/forhandlere og søke på fylket ditt!
Liker! Hos meg kunne jeg gjerne tenkt meg mer gjenstander med "sjel". Kommer til å bruke bruktbutikk mye fremover.Vis vedlegget 16474har begynt å innrede gangendet bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint
![]()
Nydelig! Jeg er også en sucker for gamle, slitte møbler.Vis vedlegget 16474har begynt å innrede gangendet bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint
![]()
Ååå så stemningsfull! VakkerDenne lampen er min favoritt. Fikk den av gubben til bursdagen i fjor.![]()
De lyslyktene er jeg for øvrig også ganske glad i.![]()
Vis vedlegget 16436
* på mobil *
Skikkelig fintVis vedlegget 16474har begynt å innrede gangendet bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint
![]()
Likerliker! Og trøffler?! MmmmmVis vedlegget 17235nye lysestaker![]()
Så finVis vedlegget 17926
Snuppa fikk denne til dåpen sin! Elsker den! Gleder meg til vi flytter og får eget rom til snuppa så jeg får innredet det![]()