Interiør!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Vi er da fremdeles damer selv om vi har søte små?! Noen som har lyst til å fortelle om sin/sine favoritt interiørting? Og kanskje linke eller vis bilde hvis du har. Er så gøy med nye impulser synes jeg!

Jeg kan forresten starte :)
Handlet meg en ny Wik og Walsøe lysholder da lillegull var ferdig med kiropraktortimene og jeg for første gang var i byen helt alene med henne! Har kopper og tallerkener med Alv i grått, men syns denne gjør seg så fint i gull! Litt rart med hekleduk under, den skal snart bort nå når sommeren kommer
ImageUploadedByBV Forum1369339731.843545.jpg

Så fiin! Hvor får man tak i den serien? Har bare sett det i nettbutikker, og slikt kan man jo ikke handle på nett, det kan jo knuse!

Så fiin! Hvor får man tak i den serien? Har bare sett det i nettbutikker, og slikt kan man jo ikke handle på nett, det kan jo knuse!
Hmm har sett de litt over alt, Brødrene Pedersen har, enkelte tilbords, nisjebutikker (kremmerboder eks), enkelte interiørbutikker som ikke er kjeder :) du kan forresten gå inn på www.wik-walsøe.no/forhandlere og søke på fylket ditt!

Jeg kan forresten starte :)
Handlet meg en ny Wik og Walsøe lysholder da lillegull var ferdig med kiropraktortimene og jeg for første gang var i byen helt alene med henne! Har kopper og tallerkener med Alv i grått, men syns denne gjør seg så fint i gull! Litt rart med hekleduk under, den skal snart bort nå når sommeren kommer
Vis vedlegget 16085
Den var kjempe fin:-)

Denne lampen er min favoritt. Fikk den av gubben til bursdagen i fjor.:)
De lyslyktene er jeg for øvrig også ganske glad i.:)

1369664321266.jpg

* på mobil *

ImageUploadedByBV Forum1369681997.799357.jpghar begynt å innrede gangen:-) det bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint:-)

Vis vedlegget 16474har begynt å innrede gangen:-) det bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint:-)
Liker! Hos meg kunne jeg gjerne tenkt meg mer gjenstander med "sjel". Kommer til å bruke bruktbutikk mye fremover.

Ja, jeg elsker å mikse nytt og gammelt:-) vi har en del gammelt som er tilhørende gården her som jeg har stående rundt omkring:-) enig med deg ang gjenstander med sjel:-)

Vis vedlegget 16474har begynt å innrede gangen:-) det bordet er jeg veldig glad i! Bestemor til mannen min som hadde den og den fulgte med gården. Den er veldig skitt, men syntes det bare er fint:-)
Skikkelig fint :) litt samme stil som hos oss faktisk, har noen samme elementer rundt om kring. Elsker den rammen på veggen bak blir så gøy å fylle inn bilder! Og bordet helt perfekt :)

ImageUploadedByBV Forum1370866359.382218.jpg

Snuppa fikk denne til dåpen sin! Elsker den! Gleder meg til vi flytter og får eget rom til snuppa så jeg får innredet det :D

Back
Topp