Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: frøken Andersen*
Lyst ;) Ellers kan det fort bli veldig mørkt :)
ORIGINAL: *Nikki*
ville gått for lyst gulv..
mørke gulv ser man lett støv og greier på=)
ville selv hatt knall mørkt her,glad det ikke ble det i etterkant!=) selv om jeg syns mørke gulv er fint da=)
ORIGINAL: ella1
ikke lett det der...og så ofte som jeg tørker støv o støvsuger er det vel kanskje best med lyst[8D]...meeeeeeeeen,tror det blir mørkt assa[;)]
ORIGINAL: *Nikki*
ville gått for lyst gulv..
mørke gulv ser man lett støv og greier på=)
ville selv hatt knall mørkt her,glad det ikke ble det i etterkant!=) selv om jeg syns mørke gulv er fint da=)
ORIGINAL: Lykkepia
Når du skal ha lyst alt annet , utenom møbler hadde jeg tatt mørkt gulv . Bare å ha lyse gardiner det ,om du syns det blir for mørkt!
I huset har jeg valgt lys tapet , det er hvite tak , hvite lister , også har jeg valgt mørkt gulv. Har også mørkebrun sofa , og skal ha lyse gardiner , og lyse potter og sånn :)
Sånn jeg skal ha det hvertfall ;)
ORIGINAL: Lykkepia
ORIGINAL: Superteam
jeg ville kjørt mørkt gulv. typisk valnøtt farge!! har sååååååååååå lyst på det selv!! vi har sorte møbler for det meste (valnøtt spisestue med beige stoler og valnøtt stuebor, ellers sort). så har vi lyse vegger, lyst tak, lyse liftgardiner og lameller :) sorte hvitevarer har vi og! liker ikke gulvfargen vår...
er valnøtt farge ca vi skal ha .. Skal finne bilde ! [:)]
haha! hadde det bare vært!! Nei, vil HA sånn gulv :D bildet er fra google
Vi skulle jo egentlig slipe og lakke parketten her da vi flyttet inn, men han som skulle gjøre det hadde ikke tid da vi måtte ha han til og gjøre det og vi ventet på alle hvitevarene som vi hadde bestilt så måtte gjort det der og da mens det ikke var møbler i huset, men når vi skal flytte neste gang, da skal jeg ha mørkt gulv!! Vi hadde det i den leiligheten vi leide! og vi liker det heldigvis begge to :)
ORIGINAL: ella1
hahahha,jeg tenkte:DÆVEN,så ryddig dere har det hjemme da[8D] Ja,det gulvet var fint[:)] Tenkte ENDA mørkere vi da....ellers tenkte vi litt på skipsgulv,har det på soverommet:)
haha! hadde det bare vært!! Nei, vil HA sånn gulv :D bildet er fra google
Vi skulle jo egentlig slipe og lakke parketten her da vi flyttet inn, men han som skulle gjøre det hadde ikke tid da vi måtte ha han til og gjøre det og vi ventet på alle hvitevarene som vi hadde bestilt så måtte gjort det der og da mens det ikke var møbler i huset, men når vi skal flytte neste gang, da skal jeg ha mørkt gulv!! Vi hadde det i den leiligheten vi leide! og vi liker det heldigvis begge to :)