interiør spm...

ella1

Gift med forumet
Lyse vegger o tak,mørke møbler...hva velger vi-lyst eller mørkt gulv???

Vi er skikkelig i tvil her,nytt gulv blir det iallefall[:D]

ville gått for lyst gulv..
mørke gulv ser man lett støv og greier på=)
ville selv hatt knall mørkt her,glad det ikke ble det i etterkant!=) selv om jeg syns mørke gulv er fint da=)

er det jeg tenkte og,men så kom jeg jo på at....vi kan jo *bytte* ut noen møbler da...spisestoler eks...(og med bytte mener jeg kjøpe nye[8D]) hahah...synes det er så lekkert med mørkt gulv,sambo er uenig
ORIGINAL: frøken Andersen*

Lyst ;) Ellers kan det fort bli veldig mørkt :)

ikke lett det der...og så ofte som jeg tørker støv o støvsuger er det vel kanskje best med lyst[8D]...meeeeeeeeen,tror det blir mørkt assa[;)]
ORIGINAL: *Nikki*

ville selv hatt knall mørkt her,glad det ikke ble det i etterkant!=) selv om jeg syns mørke gulv er fint da=)

hehe:-)
begge deler er fint! og vet akkurat hva du mener med mørkt gulv =)
men man kan angre seg når "mel" laget legger seg,hehe....støvet syns jo ikke så godt på lyst. men da ser du jo hvor ofte det er lurt å vaske med mørkt da[8D][:D]
ORIGINAL: ella1

ikke lett det der...og så ofte som jeg tørker støv o støvsuger er det vel kanskje best med lyst[8D]...meeeeeeeeen,tror det blir mørkt assa[;)]

SAmme her.

bilde??[;)]
er sånn i tvil....[:-]
ORIGINAL: EarlGrey

Vi har det sånn hjemme - har valnøtt på gulvet[:D]

jeg ville kjørt mørkt gulv. typisk valnøtt farge!! har sååååååååååå lyst på det selv!! vi har sorte møbler for det meste (valnøtt spisestue med beige stoler og valnøtt stuebor, ellers sort). så har vi lyse vegger, lyst tak, lyse liftgardiner og lameller :) sorte hvitevarer har vi og! liker ikke gulvfargen vår...

ORIGINAL: EarlGrey

Vi har det sånn hjemme - har valnøtt på gulvet[:D]

valnøtt vil jeg og ha!!! er så nydelig :):)

wow,synes gulvet var rålekkert jeg[:)] er det hjemme hos dere?
ORIGINAL: Superteam

det har vi og,lyse vegger o tak...men møblene er mørke da.
Tenkte kanskje å bytte ut spisestolene med noen lysere[:)] Spennende med nytt hus da! *misunnelig*[;)]
ORIGINAL: Lykkepia

Når du skal ha lyst alt annet , utenom møbler hadde jeg tatt mørkt gulv . Bare å ha lyse gardiner det ,om du syns det blir for mørkt!

I huset har jeg valgt lys tapet , det er hvite tak , hvite lister , også har jeg valgt mørkt gulv. Har også mørkebrun sofa , og skal ha lyse gardiner , og lyse potter og sånn :)

Sånn jeg skal ha det hvertfall ;)

haha! hadde det bare vært!! Nei, vil HA sånn gulv :D bildet er fra google

Vi skulle jo egentlig slipe og lakke parketten her da vi flyttet inn, men han som skulle gjøre det hadde ikke tid da vi måtte ha han til og gjøre det og vi ventet på alle hvitevarene som vi hadde bestilt så måtte gjort det der og da mens det ikke var møbler i huset, men når vi skal flytte neste gang, da skal jeg ha mørkt gulv!! Vi hadde det i den leiligheten vi leide! og vi liker det heldigvis begge to :)

ORIGINAL: Lykkepia

jeg ville kjørt mørkt gulv. typisk valnøtt farge!! har sååååååååååå lyst på det selv!! vi har sorte møbler for det meste (valnøtt spisestue med beige stoler og valnøtt stuebor, ellers sort). så har vi lyse vegger, lyst tak, lyse liftgardiner og lameller :) sorte hvitevarer har vi og! liker ikke gulvfargen vår...

er valnøtt farge ca vi skal ha .. Skal finne bilde ! [:)]

ja valnøtt er nydelig!! fant et bilde fra google jeg:P

hahahha,jeg tenkte:DÆVEN,så ryddig dere har det hjemme da[8D] Ja,det gulvet var fint[:)] Tenkte ENDA mørkere vi da....ellers tenkte vi litt på skipsgulv,har det på soverommet:)

Vi skulle jo egentlig slipe og lakke parketten her da vi flyttet inn, men han som skulle gjøre det hadde ikke tid da vi måtte ha han til og gjøre det og vi ventet på alle hvitevarene som vi hadde bestilt så måtte gjort det der og da mens det ikke var møbler i huset, men når vi skal flytte neste gang, da skal jeg ha mørkt gulv!! Vi hadde det i den leiligheten vi leide! og vi liker det heldigvis begge to :)

ORIGINAL: ella1

hahahha,jeg tenkte:DÆVEN,så ryddig dere har det hjemme da[8D] Ja,det gulvet var fint[:)] Tenkte ENDA mørkere vi da....ellers tenkte vi litt på skipsgulv,har det på soverommet:)

ja du vet! Tok bare tilfeldigvis et bilde på vei til sofan i sta! Alt er alltid i den skjønneste orden her i superheimet :)
det ser ut som noe har sprengt her inne hos meg nå! Godt vi får besøk til helga, her må det ryddes!!!

bilde av gulvet du vil ha da?

litt typ denne....(og tar gjerne hele stua og[8D])

men,vi har jo ikke hvite møbler da[8D] male,...?

ja det er ganske mørkt, men jeg liker mørke gulv :)

Ville nok byttet ut med noen lyse spisestoler, lyse vegger, tak, gardiner, o.l hjelper jo og :)
Kanskje et lyst teppe og :D for det kan jo bli litt mørkt med masse mørke møbler på et så mørkt gulv! men det er som du sier, møblene kan eventuelt byttes ut!! :)
tror nok du klarer å få det veldig fint jeg :D

Back
Topp