Intense mareritt

NoClue

Forelsket i forumet
Jeg drømmer helt fæle ting, hver natt er det noe nytt. Og nå i natt har det vært lik i en pose som jeg selvfølgelig fikk se i detalj, våknet, ny drøm der jeg og familien min er på fjelltur og har klatret opp ett kjempebratt fjell også faller minsten på 3 år ned fra fjellet. Lager såvidt bevegelser når han har nådd bakken og jeg kommer meg ikke fort nokk nedigjen til gutten min så jeg valgte å våkne isteden. Dette tar min nattesøvn når jeg er gravid, og jeg ville byttet det mot ethvert graviditetssymptom..:-(

Det der er så grusomt! Husker det fra de to andre, men har ikke hatt noen enda, heldigvis...

Huff, så sinnsykt kjipt!! Det handler vel om at man underbevisst eller helt bevisst er bekymret for om graviditeten vil gå bra, og det kler seg inn i ulike historier, kanskje.. Jeg har ikke hatt så mye mareritt, men jeg har begynt å våkne om natten og ligger mye våken. Det er kjipt, for trenger søvnen min. Vet ikke hva det kommer av...

Hadde det mye i begynnelsen men roet seg litt nå. Føler med deg. Ikke noe gøy.

Har hatt det siden uke 6, har hatt ett liiite opphold men nå har de kommet tilbake for fullt. Jeg har alltid drømt mye rart, men nå har det toppet seg veldig.

Huff, det et så ekkelt med sånne drømmer. Føler jeg husker de så mye mere nå også, de et liksom så virkelige! Drømte at jeg ble jaga rundt av en mann med sag her en natt, skikkelig skummelt!

Så kjedelig :/ Jeg har livlige drømmer, men heldigvis ikke mareritt (enda - bankibordet). Når jeg hadde mareritt når jeg var liten leste jeg alltid donald på senga, kanskje du kunne prøvd å lese/se på noe hyggelig rett før du sovner?

Usj, husker marerittene fra sist, det er så ekkelt.... Jeg drømmer veldig denne gangen, men det er mer kaotiske drømmer hvor jeg stresser og må skynde meg. Ofte leter jeg etter papirer jeg har rotet bort eller skal fylle ut papirer som jeg ikke forstår. Våkner helt sliten i hodet. Blæh! :p

Jeg er helt enig.. Jeg har sinnsyke færle mareritt :-( også klarer jeg ikke å finne en god liggestilling :(

Har heldigvis ikke så intenst grusomme mareritt som trådstarter, men er en del gruff her om nettene også. Verste hittil var at jeg drømte babyen var kommet, men den gråt aldri, så jeg glemte å mate den et helt døgn :/

Back
Topp