*inspirert* vasking med klut

Ja, bruker klut, men ikke hver gang. Liker å skrubbe litt med klut/skrubbhanske. Føler meg renere da det får bort døde hudceller, og liker å pleie meg selv med sånn peeling gel.

Bruker klut på barna også. Trodde det var normalt å dusje med klut, men her inne er det mange som syns det er rart at man dusjer oftere enn 3 ganger i uken, liker å vaske seg før sex og dusje med klut... -_-

Ja, bruker klut, men ikke hver gang. Liker å skrubbe litt med klut/skrubbhanske. Føler meg renere da det får bort døde hudceller, og liker å pleie meg selv med sånn peeling gel.

Bruker klut på barna også. Trodde det var normalt å dusje med klut, men her inne er det mange som syns det er rart at man dusjer oftere enn 3 ganger i uken, liker å vaske seg før sex og dusje med klut... -_-
Klut er bra! Virker som om noen tror at "nedekluten" brukes mange ganger. Ikke hos meg hvertfall. Men kan godt bruke klut i ansiktet flere dager siden jeg kun tørker av såpe med den. Hater å få vann i ansiktet haha

Mener du i dusjen? Isåfall nei. Men hvis du mener når vi vasker oss uten dusj, så selvsagt ja:p litt vanskelig å vaske seg uten dusj og uten klut:p
Siterer.

(jeg klarer vaske ansiktet uten klut elle dusj, men ikke resten av meg)

Forstår heller ikke hvorfor det er unormaltO.o mini blir alltid vasket med klut her også.

Bruker ikke klut i dusjen. Men hender jeg bruker en hvis jeg ikke gidder å dusje :)

Jeg synes det er rart at noen dusjer hver dag. Du synes det er rart at jeg dusjer to ganger i uken. Hver sin smak.

Nei ikke i dusjen, men om det er behov for litt oppfrikning når det ikke ertid til en dusj så ja ;)

Pleier å gjøre slikt i dusjen, bruker ikke klut da..

Jeg skyller kun med vann og bruker hånden. Får så lett soppinfeksjon og irriterte slimhinner om jeg bruker såpe, og man trenger jo ikke mer enn vann da det ordner seg selv der nede. Om det lukter ille er det noe annet som er problemet :) klut har jeg ikke brukt siden jeg var liten, og tror nok at jeg primært kommer til å bruke vann og hånd når jeg skal stelle lillemor da det er mest skånsomt :)

Jeg skyller kun med vann og bruker hånden. Får så lett soppinfeksjon og irriterte slimhinner om jeg bruker såpe, og man trenger jo ikke mer enn vann da det ordner seg selv der nede. Om det lukter ille er det noe annet som er problemet :) klut har jeg ikke brukt siden jeg var liten, og tror nok at jeg primært kommer til å bruke vann og hånd når jeg skal stelle lillemor da det er mest skånsomt :)
Du tenker å bruke hånden når du vasker babyen? I dusj eller over vasken da? For på bæsjebleiestumpen liker jeg klut...

Du tenker å bruke hånden når du vasker babyen? I dusj eller over vasken da? For på bæsjebleiestumpen liker jeg klut...

Over vasken :) tar nok det værste bort først da, men mmbæsj er jo ikke så ille. Når det begynner å bli færre bæsjebleier går jeg nok over til klut da, men jeg tenker de lett kan bli såre når det er hyppige bleieskift :)

Ja, mm tok vi også mye i vasken, men myk klut med olje på så blir de ikke så lett såre av kluten, men særlig min eldste ble sår på den tiden det tok meg å gå ned på badet og få det av...

Nei, tar heller en rask dusj :-)

Her bruker vi ikke klut. Tenker bare helseomsorg jeg, med oppe og nede klut:eek:
Vi har hvite og fargede vaskekluter. Hvite til fjes og kropp, fargede til tiss og rumpe ;)

Over vasken :) tar nok det værste bort først da, men mmbæsj er jo ikke så ille. Når det begynner å bli færre bæsjebleier går jeg nok over til klut da, men jeg tenker de lett kan bli såre når det er hyppige bleieskift :)
Vi bruker ikke klut i dusjen eller i badekaret på barna. Har minsten bæsjet bruker mye vann og enten mesoft eller våtservietter. Så blir alt kastet.

Bruker klut når jeg ikke er i dusjen. Bruker klut og våtservietter på lillemor

Back
Topp