*inspirert* vasking med klut

Evnt på hyttetur uten dusj, men aldri i dusjen.

Bare jeg, de morgnene jeg ikke dusjer. Føler at jeg må vaske ansiktet, under armene og nedentil hvis jeg ikke dusjer.

Ikke klut, men sonn peeling type ting...
Aner faktisk ikke hva det heter?
Som de selger rundtom hehe. Akkuratt som en blomst ;)

Bruker du/mannen klut når dere vasker dere nedentil?

Inne når jeg er i dusjen, da bruker jeg bare hånden :-)
Men jeg bruker det når jeg tar en kattevask, for dyns det er enklere å gå bort såpa.

Men jeg har hatt babyvipes stående ved doen i alle år og bruker å ta en liten vask hvis det har vert en nr2 eller mens :-)

både klut på unger, meg og mannen.i dusjen og.

Ingen kluter her hos noen av oss. Det må bli endel ekstra maskinvask dersom hver person i husholdningen bruker en klut per dusj? Ikke at det er avgjørende for noe som helst. Det har bare aldri falt meg inn å bruke klut når man har hender. Sjeldent jeg vasker utenom dusj, føler ikke jeg blir ren av våtservietter - og det går jo superraskt å dusje såfremt en ikke tar håret hver gang. Smak og behag dette her, som alt annet.

Nei, ingen i familien bruker klut nedentil. Vasker med vann i bidèet når vi ikke dusjer.

Æsj, nei:p bruker engansservietter eller dusj :p er litt nazi på det der. Hadde det eksistert engangs håndduker til dusj, hadde jeg sikkert brukt det også:p

Jeg gjør det, men ikke mannen.

Både i og utenfor dusj. Hiver den såklart til vask etter en gangs bruk.

Heller det enn våtsetvietter som er fulle av såpe og særdeles lite miljøvennlige.

Ikkje i dusjen, men om eg/gubben trenger ein rask "freshing", så brukar me klut. Litt vanskeleg ellers synes eg :P

På hytta hvor vi ikke har ikke har dusj blir det våtservietter. .
Haha, det tenker jeg også!
Vi har hvite kluter til ansiktsvask og turkise kluter til rumpevask :p
Men stortsett bruker vi engangskluter til den jobben..
Jeg husker det var himmel på jord da vi på den ene jobben kjempet og fikk de engangsklutene:!

Back
Topp