*inspirert* Skal dere har flere barn?

Har en datter og er gravid igjen nå etter to SA. Håper det går bra denne gangen! Når jeg har fått to barn så er jeg fornøyd. Men Max 3. Det holder lenge for meg :)
 
Har ingrid nå, vil ha et barn til ca når ingrid er rundt 2 1/2 - 3 år :) så begynner å prøve om et par år... Siden eg trenge et par år å stabilisere kroppen for vekt osv så bestemte me oss for å gjør d sånn.. Meeen, skjer d før så blir me selvfølgelig glade :D
 
Vil tilbake i jobb først og jobbe i hvert fall et år før vi prøver på nr. 2. Jobbe opp igjen fulle permisjonsrettigheter. Var så mye sykmeldt med tassen (kraftig oppkast tom. uke 24), så det må passe å kunne være sykmeldt en lang periode :p Sånn i tilfelle det blir et likt svangerskap

Hvis vi er så heldige å få nr. 2 (brukte lang tid på nr. 1) så blir det stopp etter det, det er både jeg mannen enige om :)
 
Vi er sååå ferdig!:D
Hadde bestemt oss for 2 barn, men jeg hadde så lyst på en til..så da ble det 3..:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum
 
Her er vi også ferdig.. har vært gravid 4 ganger, fått 3 nydelige barn, men har desverre bare to igjen her med oss. Men er veldig takknemlig for å ha de to friske guttene. :)
 
Jeg vil veldig gjerne ha flere barn. Vet ikke hvordan sjansen er for at vi får det til selv da jeg bare har en eggleder igjen. Men Victoria er prøverørsbarn og jeg har enda tre egg til i frys, så her blir det søsken forhåpentligvis
 
Vil veldig gjerne få oppleve graviditet og ikke minst fødsel en gang til, men kjenner at det er fint med to også. Kanskje jeg må være surrogatmor Hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Vil dere ha flere barn etterhvert? Eller er dere kanskje ferdige?



Vi vil gjerne få en søster eller bror til lillegutt etterhvert :) Sambo sier 1 til, jeg sier 1 eller 2 til :p



Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Akkurat samme som oss det:)
 
Jeg ville helst hatt en eller kanskje to til ( har to nå.) , men regner med det blir med de vi har.
 
Jeg er klar for en til, men mannen sier stopp, så da blir det nok ikke flere. (før jeg klarer åovertale han iallefall :p)
 
Nei, vi er ferdige nå. Holder med de to vi har. Skal tross alt klare å ha overskudd til dem også. Dessuten tror jeg ikke at bekkenet mitt tåler flere svangerskap.

Dessuten begynner vi å bli for gamle hvis vi skulle ha venta et par år til. Da er samboer 39 og jeg 34... Jeg skal konsentrere meg on videreutdanning jeg nå ;)

Samsung via BV-appen <3
 
Vil tilbake i jobb først og jobbe i hvert fall et år før vi prøver på nr. 2. Jobbe opp igjen fulle permisjonsrettigheter. Var så mye sykmeldt med tassen (kraftig oppkast tom. uke 24), så det må passe å kunne være sykmeldt en lang periode :p Sånn i tilfelle det blir et likt svangerskap

Hvis vi er så heldige å få nr. 2 (brukte lang tid på nr. 1) så blir det stopp etter det, det er både jeg mannen enige om :)
Husk at du kan få svangerskapspenger istedet for å bli sykmeldt til neste gang da ;) Det fikk jeg :)
 
Husk at du kan få svangerskapspenger istedet for å bli sykmeldt til neste gang da ;) Det fikk jeg :)

Tror ikke det er et alternativ i min jobb, det var ikke jobben som satte begrensningene (og det er vel da svangerskapspenger kommer inn?), det var spying 10 ggr daglig og ved enhver bevegelse bort fra sofahjørnet :p

Men er uansett i en jobb hvor jeg blir helt utdatert om jeg ikke er der litt før jeg evt. går ut igjen, så det er vel egentlig ikke noe alternativ å ikke vente et år eller to uansett :)
 
I følge jordmoren som fulgte meg opp (vi har en ekstra jordmor som er ansatt kun for å følge opp gravide ansatte i kommunen ift tilrettelegging osv i jobbsituasjon) så er det bare tull...Hvis det er svangerskapet som forårsaker at man ikke fungerer i jobb så har man i følge henne krav på svangerskapspenger. Sykmelding får man når man er syk, og når man er gravid er man ikke syk;) Men, vet at mange leger osv jobber utifra det du sier....Så, jeg skjønner at ikke alle er like heldige som meg, selv om det burde være likt.
Men, er vel forsåvidt lurt å være litt i jobb en stund uansett...Er jo sunt å komme tilbake til den delen av livet og, selv om det er kos å gå hjemme med barn:)
 
Nav godkjente jo forøvrig søknaden min og som jordmor fylte ut, og de er jo ganske firkantet når det gjelder det meste:p Så du kan jo i alle fall ha det i bakhodet :)
 
I følge jordmoren som fulgte meg opp (vi har en ekstra jordmor som er ansatt kun for å følge opp gravide ansatte i kommunen ift tilrettelegging osv i jobbsituasjon) så er det bare tull...Hvis det er svangerskapet som forårsaker at man ikke fungerer i jobb så har man i følge henne krav på svangerskapspenger. Sykmelding får man når man er syk, og når man er gravid er man ikke syk;) Men, vet at mange leger osv jobber utifra det du sier....Så, jeg skjønner at ikke alle er like heldige som meg, selv om det burde være likt.
Men, er vel forsåvidt lurt å være litt i jobb en stund uansett...Er jo sunt å komme tilbake til den delen av livet og, selv om det er kos å gå hjemme med barn:)

Var såpass dårlig at jeg fikk meg en diagnose da (http://www.fhi.no/eway/default.aspx...:0:0&MainLeft_5990=5993:68390::1:5991:5:::0:0), men om man er "syk" eller "gravid" kan vel diskuteres når det er graviditeten som forårsaker diagnosen da.

Men så lenge jeg opparbeider meg fulle sykepenger igjen så er det vel uansett ingen vits med svangerskapspenger så lenge jeg blir sykemeldt.
Ikke for å ta sorgene på forskudd da, kan jo hende det blir et lettere svangerskap, men vanskelig å se for seg at kroppen reagerer så annerledes :)
Og da er det greit at tassen er litt større før jeg evt. blir så dårlig igjen.
 
Her kommer det en til allerede i august ;) slitsomt å være gravid og dårlig, med en 7mnd liten jente som så smått begynner å bli aktiv ;) men gu kor kjekt det skal bli.. Her blir det den siste, syns 2 holder i massevis :))
 
Her kommer det en til allerede i august ;) slitsomt å være gravid og dårlig, med en 7mnd liten jente som så smått begynner å bli aktiv ;) men gu kor kjekt det skal bli.. Her blir det den siste, syns 2 holder i massevis :))

Oioi... Gratulerer så mye :):) Skjønner at det er slitsomt! Men det blir 2 søsken som får masse glede av hverandre gjennom oppveksten :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Back
Topp