*inspirert* Skal dere har flere barn?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Vil dere ha flere barn etterhvert? Eller er dere kanskje ferdige?

Vi vil gjerne få en søster eller bror til lillegutt etterhvert :) Sambo sier 1 til, jeg sier 1 eller 2 til :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Vi er ferdig! Har nå 4 stk som skal opp og frem :)
Gubben har snappet strengene og,så her er det ikke fysisk mulig lenger heller ;)
 
Akkurat nå sier jeg det holder, er takknemlig for å ha fått en velskapt gutt :) ( han var ønsket lenge, vi slet veldig, hadde 5 SA)
Men samtidig har jeg veldig lyst på en datter, noe jeg vet at jeg ikke kommer til å få, sier magefølelsen :p
Så nei ikke flere her :)
 
Akkurat nå sier jeg det holder, er takknemlig for å ha fått en velskapt gutt :) ( han var ønsket lenge, vi slet veldig, hadde 5 SA)
Men samtidig har jeg veldig lyst på en datter, noe jeg vet at jeg ikke kommer til å få, sier magefølelsen :p
Så nei ikke flere her :)

Dere har bare han?
 
Jupp. Her blir det et par til :)
 
Ok :) Hvorfor vil dere ikke prøve på flere? Du trenger absolutt ikke svare meg om du ikke vil. Har selv en søster som har måtte slitt for å få barn,og har jo sett at det er ikke bare bare. Men nå har hun lykkest igjen og venter nr 2 :)
Det er det vettu, jeg er red for å gå gjennom dette igjen, det har ikke vært lett skjønner du, så er rett og slett er skremmende å bli gravid igjen :(
 
Her blir det forhåpentligvis flere :)
Men vi vil vente til mannen har oppholdstillatelse (det var egentlig orginal planen også før jeg plutselig ble gravid)
Vi vil gjerne ha 2 til
 
Det er det vettu, jeg er red for å gå gjennom dette igjen, det har ikke vært lett skjønner du, så er rett og slett er skremmende å bli gravid igjen :(

Jeg sjønner deg veldig godt :) Har ikke vært lett å sitte på sidelinjen heller ;) Ikke når jeg er den søsteren som blir gravid bare jeg ser en erigert penis :p Hvor gammel er du da? Kanskje vist du får det litt på avstand,at dere igjen vil prøve på en til :)
 
Vi snakket faktisk om det i går :)
Så om to år blir det prøving på nr 3 ;)
BV App ★
 
Jeg sjønner deg veldig godt :) Har ikke vært lett å sitte på sidelinjen heller ;) Ikke når jeg er den søsteren som blir gravid bare jeg ser en erigert penis :p Hvor gammel er du da? Kanskje vist du får det litt på avstand,at dere igjen vil prøve på en til :)
Alderen er en av grunne at jeg ikke vil ha flere, er 33 år, begynner å bli gammel vettu :( etter 4 år lyktes vi med å få barn skjønner du :)
 
Vil gjerne ha en til om noen år:) Kunne tenkt meg ca 3 år mellom dem:D
 
Alderen er en av grunne at jeg ikke vil ha flere, er 33 år, begynner å bli gammel vettu :( etter 4 år lyktes vi med å få barn skjønner du :)

Ja er både en fysisk og psykisk påkjenning det å slite med den biten vil jeg tro... Dere har jo heldigvis lille Arvin :)
 
Fornøyd med de eg har:D men har sagt te maen at eg ikke vil at me skal utelukke heilt muligheten for nr3..men ikke før om noen år i såfall. Nå skal tiden nytes med de to me har!

Sent from my LT25i using BV Forum
 
Vi snakket faktisk om det i går :)
Så om to år blir det prøving på nr 3 ;)
BV App ★
Her blir det også en til om 2 år (når snuppa her er bikket 2 år). Vi har bare et barn nå og vil nok ha 3 :)
 
Nopp, helt ferdige! Hadde vi vært litt yngre så hadde jeg kanskje sagt at vi får se om noen år, men ... Dessuten så ville jeg vært livredd for å få to neste gang også!
 
Back
Topp