*Inspirert* Hvor lang vei har dere til sykehuset :)

5-10 minutter :=)
 
Nærmeste fødestue er 40 min unna, men jeg får ikke lov å føde der.. Heller ikke lyst siden, de ikke har epidural der!
Så jeg må til St. Olavs og det tar ca 2,5 time å kjøre.. Ca 18 mil! Gikk greit sist :)
 
Vi har ca 1,5t til Ullevål(håper på fødeplass der), men ellers er det 20min til føden på Gjøvik hvis det skulle skje noe...
 
5 min til ferja,50 min med ferje(om den ikkje får trøbbel utpå fjorden),og 5-10 min etter ferja :)
 
2-2,5 timer, så kan ikke si jeg gleder meg til den kjøreturen :p Hadde ikke føden blitt lagt ned her hadde jeg bare hatt 10 min, så det er litt kjedelig..
 
max 10 min med bil når det ikke er rush, med rush er det ca 25-30 min? Har en helt HÅPLØS rundkjøring mellom oss og sykehuset der det er en enorm kø i rushen :confused3 Men lang tid bruker vi ikke uansett ;)
 
hehe,jeg bor i Austevoll ;) ferge fra hufthammer -til krokeide ;)
jepp det blir fort lang vei det ja :) er jo greit å ikke bli sendt hjem igjen da ;) så får håpe du ikke blir så lenge på KK før den lille kommer da.. jeg vil jo helst ikke reise til KK før jeg absolutt må..ser så forferdelig kjedelig å gå å trakke i de gangene der oppe :)
 
20 minutt cirka. Har hatt så lang fødsel med de to andre så regner med at vi har nok av tid.
 
jepp det blir fort lang vei det ja :) er jo greit å ikke bli sendt hjem igjen da ;) så får håpe du ikke blir så lenge på KK før den lille kommer da.. jeg vil jo helst ikke reise til KK før jeg absolutt må..ser så forferdelig kjedelig å gå å trakke i de gangene der oppe :)
Ja nei det blir for langt å reise frem og tilbake..vil jo helst føde på stord,men det har jeg fått avslag på pga diabetesen + litt andre ting. Jeg krysser fingrene for at det går litt kjappere enn sist.2 gode døgn tok det da..no holder det med noen timer etter innlagt på kk ;)
 
Ca.20 minutters biltur...
 
Vi har litt over 2 timer til sykehus. Forrige fødsel gikk veldig fort, så hadde vi hørt på jm på føden der og ventet, spist, dusjet, sovet og alt hun anbefalte før vi skulle komme hadde snuppa vært født i bilen. Heldigvis stolte vi på magefølelsen og kjørte etter å ha pratet med dem. Kommer ikke til å vente noe særlig denne gangen heller.
 
Er ca en halvtime å kjøre.
 
Back
Topp