*Inspirert* Hvor lang vei har dere til sykehuset :)

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Vi flytter inn i nytt hus ca 3 uker før termin men fra hvor vi bor nå og fra det nye huset er det like lang tid :)
ca 10 min :)
 
ca 45 min... hadde 10 min med storebror, så er litt mer skeptisk denne gangen...
 
47,8km 41 min sier gule sider, men er det hastverk kan man alltids hente inn litt tid når det meste er motorvei!
 
lol.bor i nabo kommunen til Bergen og må med ferge...så her krysser vi fingre og ben for at ferge avgangene går og at ungen ikke vil komme om natten..da blir det ambulanse båt over fjorden og ambulanse på andre siden til kk. men når en fergen og alt går fint,så rundt 1 -1.5 time.... det gikk fint forrige gang hvertfall. det som skjer er at vi gjerne blir sendt tidligere til sykehuset og blir ikke sendt hjem igjen..det gjør jo de som bor nærmt hvis fødselen ikke er heeeelt igang.. :)
 
Vi har omtrent 25 min å kjøre til sykehuset.
 
Ca 5-10 minutter. Vi ser faktisk sykehuset fra soverommet vårt!
 
lol.bor i nabo kommunen til Bergen og må med ferge...så her krysser vi fingre og ben for at ferge avgangene går og at ungen ikke vil komme om natten..da blir det ambulanse båt over fjorden og ambulanse på andre siden til kk. men når en fergen og alt går fint,så rundt 1 -1.5 time.... det gikk fint forrige gang hvertfall. det som skjer er at vi gjerne blir sendt tidligere til sykehuset og blir ikke sendt hjem igjen..det gjør jo de som bor nærmt hvis fødselen ikke er heeeelt igang.. :)
kan jeg spørre deg hvor du bor? jeg skal flytte fra Fyllingsdalen til Blomsterdalen :) så utgjør jo ingenting på tiden til KK :)
 
ca 25 min :)
 
Har hatt ca 30 minutter de andre gangene. og såvidt rukket frem..
Denne gang er det 2,5 time - så skal vel føde på riksvegen :p
 
5-10 minutter hvis det ikke er noe trafikk.
 
Kun et par minutter med bil :) Men er på jakt etter noe nytt, så kan bli litt lenger unna om vi finner noe før babyen er ute :)
 
Back
Topp