spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Uansett, syns nesten KS høres bedre ut altså
Februar-14 mamma![]()
Ja... heller det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uansett, syns nesten KS høres bedre ut altså
Februar-14 mamma![]()
Dere som fikk epidural, ble smertene helt borte?? Her måtte jeg puste meg igjemnom riene, holdte på å gå gal. Jeg er nesten overbevist om at det ikke var noe i den epiduralen jeg fikk. Riene var jo like vonde.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men du har blitt skåret opp gjennom flere lag og sydd sammen igjen og det gikk bra. Er jo da snakk om helt annen bedøvelse da, men allikevelNår jeg leser om vakum og klipping ++ så vil jeg faktisk ikke føde! Kjenner jeg blir livredd! Ikke at jeg er gravid og skal føde i nærmeste fremtid, men syns det høres så skremmende uter vel for at jeg fortsatt ikke vet hva jeg evt går til......
Februar-14 mamma![]()
Ble helt borte. Men så kjente jeg litt "trykk" nedover etterhvert. Om de skrudde den ned eller noe vet jeg ikke. Etter noen timer ble det mer og mer vondt igjen og i tillegg stod dryppet nesten på fullt. Da jeg ble trillet avgårde til ks hadde jeg plutselig ikke rier lengre, om det var fordi de skrudde dryppet av eller fordi de skrudde epiduralen opp vet jeg ikke. De skrudde den uansett opp på opetasjonsbordet - for da testet han følsomheten på huden min som da ble borte. Så den stod nok i utgangspunktet ikke på fulltDere som fikk epidural, ble smertene helt borte?? Her måtte jeg puste meg igjemnom riene, holdte på å gå gal. Jeg er nesten overbevist om at det ikke var noe i den epiduralen jeg fikk. Riene var jo like vonde.
Her ble smertene så og si borte, kjente bare at magen ble hardDere som fikk epidural, ble smertene helt borte?? Her måtte jeg puste meg igjemnom riene, holdte på å gå gal. Jeg er nesten overbevist om at det ikke var noe i den epiduralen jeg fikk. Riene var jo like vonde.
Dere som fikk epidural, ble smertene helt borte?? Her måtte jeg puste meg igjemnom riene, holdte på å gå gal. Jeg er nesten overbevist om at det ikke var noe i den epiduralen jeg fikk. Riene var jo like vonde.
Ingen, hverken nå eller i 2007. Var for kort tid på sykehuset begge gangene til at det var tid til å tenke tanken.
Ingen, hverken nå eller i 2007. Var for kort tid på sykehuset begge gangene til at det var tid til å tenke tanken.
Ikke lystgass engang?! :O
Nokon som har det![]()
Gutt Februar 2014
![]()
Jeg blir så fascinert over at det kan være så store forskjeller! At noen omtrent føder i heisen, mens andre (meg!) ikke får skremt ungen ut engangI 2007 hadde ikke ahus lystgass siden ventilasjonsanlegget var for dårlig på det gamle sykehuset.
Og nå i 2014 var vi i heisen på akuttmottaket kl 1545 og miniville er født 1606 ;p
Ja, tar i grunn gjerne en slik til, bare jeg har kommet meg til sykehuset er jeg fornøyd ;p