Fikk aldri noen sprøyter jeg?Hvis jeg husker riktig så endte det vel med vakuum? Da setter de bedøvelse oppi hufsa først. De gjorde det på meg, men de rakk ikke å bruke sugekoppenOg de sprøytene oppi der var helt grusomme synes jeg!
![]()
Celia 11.01.14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk aldri noen sprøyter jeg?Hvis jeg husker riktig så endte det vel med vakuum? Da setter de bedøvelse oppi hufsa først. De gjorde det på meg, men de rakk ikke å bruke sugekoppenOg de sprøytene oppi der var helt grusomme synes jeg!
![]()
Fikk aldri noen sprøyter jeg?
Celia 11.01.14
Ja
Celia 11.01.14
Ja de måtte plutselig tilkalle leger fordi fosterlyden sank. Så det var jo ikke akkuratt planlagt vakuumDæven... gikk vel fort i svingene...
Ja de måtte plutselig tilkalle leger fordi fosterlyden sank. Så det var jo ikke akkuratt planlagt vakuum
Celia 11.01.14
Er vel sjeldent planlagt?hehehe! Men hvis det hjelper så tror jeg ikke de sprøytene spiller så stor rolle... jeg syns det var helt jævlig uansett.
Som sagt, joda det spiller nok en stor rolle uten bedøvelseGrunnen til at de gir sprøyte er nok fordi de må klippe når de tar med vakkum. Jeg hadde ikke fått med meg at hun skulle klippe så jeg ble jo fly forbannet! Det var jo ikke akkuratt en behagelig opplevelse å bli klippet
Så skulle veldig gjerne ha fått den sprøyten jeg også! Hørtes deilig ut!
Celia 11.01.14
Som sagt, joda det spiller nok en stor rolle uten bedøvelseikke akkuratt behagelig å bli klippet!
Celia 11.01.14
Nei, det var jo en annen sak!! Ble klipt jeg og...
Vet ikke helt om slutten på min fødsel var bedre enn vakuum....Helt riktig ja. Sprøytene var bare myggstikk i forhold til vakuumet![]()
hehehe! Og jeg vil si at det ikke hjalp noe særlig heller...disse sprøytene. Godt du slapp unna!! "Anbefaler" det ikke
![]()
...og det kjente jeg heldigvis ikke...
Celia 11.01.14
Her kom klippet før sprøyteneGrunnen til at de gir sprøyte er nok fordi de må klippe når de tar med vakkum. Jeg hadde ikke fått med meg at hun skulle klippe så jeg ble jo fly forbannet! Det var jo ikke akkuratt en behagelig opplevelse å bli klippet
Så skulle veldig gjerne ha fått den sprøyten jeg også! Hørtes deilig ut!
Celia 11.01.14
Vet ikke helt om slutten på min fødsel var bedre enn vakuum....
Når hodet hadde kommet, forløste legen barnet som det så pent sto. For meg føltes det ut som legen hadde armene sine ,helt opp til albuene, inni der og røsket ut ungen. Brøle som en løve fikk ny betydning![]()
Sine armer oppi glufsaTror det er vanlig å ha kontroll på skuldrene til babyen... for at den ikke skal sette seg fast.
Vakuum høres mistenkelig greit ut. men jeg kan love deg at det er helt jævlig. Det er verre enn jeg noen gang kunne forestilt meg. Jeg trodde jeg skulle besvime av smerte... det var vel like før.
Sine armer oppi glufsaOg dro ut ungen, ikke under ei rie heller
Men ut har de kommet, og takk og lov så er de friske
Ikke det at jeg tror vakuum er noe behagelig heller
![]()
Når jeg leser om vakum og klipping ++ så vil jeg faktisk ikke føde! Kjenner jeg blir livredd! Ikke at jeg er gravid og skal føde i nærmeste fremtid, men syns det høres så skremmende uter vel for at jeg fortsatt ikke vet hva jeg evt går til......
Februar-14 mamma![]()
Uansett, syns nesten KS høres bedre ut altsåKlipping er ikke så ille. Jeg merket ikke noe til det og de sa ikke noe om det. Like greit.
Men det er ikke til å stikke under en stol av vakuum er forferdelig jævlig, men heldigvis varte det ikke så lenge... Jeg lå bare og pressa og pressa og pressa selv uten rierVille bare få den ungen ut og vakuumet vekk!!
![]()