Inspirert av

Mannen står opp først og reiser tidlig på jobb. Så står vi andre opp etter han er gått. :)

Vi står opp sammen, vanligvis. Men akkurat nå er det barsel og unntakstilstand, så det hender at jeg ammer eller sover gjennom frokosten.

Jeg står opp 06.30 og mannen står opp 07.00. Snuppa våkner som regel når jeg står opp, hvis ikke vekker jeg henne litt før 7.

Mannen har firmabil uten bilstol, så det er som regel jeg som leverer i bhg før jeg kjører til jobb :)

Er hjemme med barn så da står jeg opp med henne :)
Samboer står opp 5 :o

Jobber han tidlig står han opp før mini våkner. Jobber han sent så varierer det hvem som tar han, stort sett meg når jeg skal kjøre til bhg før jobb, men nå når jeg er kvalm er han veldig flink til å stille opp mer enn sin del.

Når jeg begynner på jobb 7.30 står samboer opp først og smører matpakker og vekker oss andre 6.30.

Frøkna og jeg drar litt før gutta går til skolen de dagene.

Ellers i uka, når jeg jobber fra 9 eller 9.45 er det jeg alene som fikser og ordner alt og får ungene og meg avgårde til skole, bhg og jobb. Samboer har da dratt på jobb 6.20.

Jeg tar de i ukedagene. Gubben drar til jobb 0615, og da er det lite bhg og sfo åpne.:)

Jeg begynner på jobb kl 7 og rekker ikke å levere. Samboeren tar derfor knærten om morgenen og har levering, mens jeg jeg henter.

Vi står alle opp på samme tid, men mannen skifter bleie, kler på henne, gir henne mat og leverer henne i bhg.

I utgangspunktet står vi opp annenhver dag, men jeg tar dem hver onsdagsmorgen da jeg har fri den dagen. Mannen min er lærer og står opp med dem når han har vår/høstferie, for eksempel.

Akkurat nå er jeg gravid, så han står også opp de morgenene jeg ikke føler meg så bra.

Jeg står opp uansett og jeg leverer uansett om han er hjemme eller ikke, om jeg skal være hjemme eller skal på jobb.

Jeg står opp og steller hu hver morgen, samt leverer i barnehagen. Kan jeg av en eller annen grunn ikke levere, må jeg likevell stelle..

Vi står opp sammen, og leverer nesten 50% hver.

Mannen er ute av døra klokka 5.30 og eg studerer heimefrå, så eg har naturlegvis ungane om morgonen.

Får sjå korleis det blir når han skal bytte jobb og får mykje kortare reiseveg.

Er jeg som gjør der hver dag uansett. Hadde jeg jobbet så hadde det også vært meg. Mannen drar ca 05.00 så han får aldri gjort det.

Vanskelig å si. Det varierer for tiden.

Men til vanlig har han hjemmekontor mandag og fredag, så da er det naturlig at han står opp med henne og leverer. De andre dagene står jeg opp og leverer. Og så bytter vi på hvem som står opp i helgene.

Men nå har det vært mye sykdom. Så han har stått mye opp med henne og levert. Vi er fleksible og tar hensyn til hverandre.

Back
Topp