Inspirert av Rosa ;) autocorrect

Kan ta min:

Jeg skulle spørre en venninne (som jeg ikke kjente veldig godt) om hvordan det var med sengeplasser på en hytte vi skulle overnatte på. Skrev på trøndersk "koss e det med sengplassen?" det ble sendt "koss e det med peniskassen?" :P
Hahahaha den var fin :D

Uff.. Hadde en rimelig flau på jobb en gang. Hadde en klient som hadde et enkelt spørsmål om priser på våre tjenester, så skulle jeg skrive at momsen (mva) kom i tillegg, men autokorrekturen rettet det til mensen.. Så det selvsagt etter sms var sendt..,

Har kanskje litt for mange.. Den mest klassiske er når den endrer fornavnet mitt til noe annet ><

Ellers litt komisk når jeg skulle svare en kollega av jeg kunne følge ham dit han skulle - men ble skrevet føle.. Gah><

Kan ta min:

Jeg skulle spørre en venninne (som jeg ikke kjente veldig godt) om hvordan det var med sengeplasser på en hytte vi skulle overnatte på. Skrev på trøndersk "koss e det med sengplassen?" det ble sendt "koss e det med peniskassen?" :p

Hahahaha tror jeg dauer!!!:laughing021

Uff.. Hadde en rimelig flau på jobb en gang. Hadde en klient som hadde et enkelt spørsmål om priser på våre tjenester, så skulle jeg skrive at momsen (mva) kom i tillegg, men autokorrekturen rettet det til mensen.. Så det selvsagt etter sms var sendt..,
Haha, flaut når det er jobb da :P

Har kanskje litt for mange.. Den mest klassiske er når den endrer fornavnet mitt til noe annet ><

Ellers litt komisk når jeg skulle svare en kollega av jeg kunne følge ham dit han skulle - men ble skrevet føle.. Gah><
Hehe, er greit å få navnet sitt riktig :P

Haha, ler så jeg griner her! I frykt for å vekke lillemor :p

Back
Topp