Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må jo få cred for denneHahaha å så meg som eksempelhahaha
HahahaDu må jo få cred for denne![]()
Hahahaha den var finKan ta min:
Jeg skulle spørre en venninne (som jeg ikke kjente veldig godt) om hvordan det var med sengeplasser på en hytte vi skulle overnatte på. Skrev på trøndersk "koss e det med sengplassen?" det ble sendt "koss e det med peniskassen?"![]()
Kan ta min:
Jeg skulle spørre en venninne (som jeg ikke kjente veldig godt) om hvordan det var med sengeplasser på en hytte vi skulle overnatte på. Skrev på trøndersk "koss e det med sengplassen?" det ble sendt "koss e det med peniskassen?"![]()

Min siste var jo nåtreskrin = traktor
![]()
Haha, flaut når det er jobb daUff.. Hadde en rimelig flau på jobb en gang. Hadde en klient som hadde et enkelt spørsmål om priser på våre tjenester, så skulle jeg skrive at momsen (mva) kom i tillegg, men autokorrekturen rettet det til mensen.. Så det selvsagt etter sms var sendt..,
Hehe, er greit å få navnet sitt riktigHar kanskje litt for mange.. Den mest klassiske er når den endrer fornavnet mitt til noe annet ><
Ellers litt komisk når jeg skulle svare en kollega av jeg kunne følge ham dit han skulle - men ble skrevet føle.. Gah><
Ja, den var finHahahaha tror jeg dauer!!!![]()
HahaJeg skulle be sambo kjøpe med always nattbind. Da gjorde mobilen om til Al-Qaida nattbind. Fikk noen spørsmålstegn tilbake!![]()
Kjekkas han brød puttHahahah skulle skrive til en venninne hvilken kjendis jeg hadde blitt som mann.. : hahaha jeg hadde blitt brød putt![]()
Hehe jaKjekkas han brød putt![]()