Inspirasjonstråd dåp, navnefest o.l

Har begynt å lage invitasjoner :) har bordkort liggende. :) har bestilt lokalet og booket dato i kirken. Må bare sende inn papirene når fadderne er på plass :)

Sendt ut invitasjoner, booket lokale og kirke, og sendt inn fadderpapirer. Såvidt planlagt hva vi skal spise.. Men stresser ikke, har i august vi også.. Da er han litt over 3 mnd :)

Søren og, de var bare oppsatt fram til 21 juni enda. Får ringe. ;)
Er du sikker på at det ikke var et valg der - at du kunne velge hvor langt frem i tid du ville se? Brant meg på det selv ;-)

Vi skal og ha i august og da er han 4,5 mnd. Håper dåpskjolen passer - er strikket, så satser på det.. :-)

Er du sikker på at det ikke var et valg der - at du kunne velge hvor langt frem i tid du ville se? Brant meg på det selv ;-)

Jeg lette, og det stod bare f"or halvåret 2015". Men jeg er blind på begge øynene, så kan hende jeg overså det. :P

Hmmm. Prøver å bestemme meg for hvilke servietter til å brette å ha i dåpsbryllupet vårt. Noen meninger?

Vedlegg

• 1433356512368.jpg
    1433356512368.jpg
    51,7 KB · Visninger: 58
  • 1433356525445.jpg
    1433356525445.jpg
    46 KB · Visninger: 58
  • 1433356540276.jpg
    1433356540276.jpg
    49,8 KB · Visninger: 58
  • 1433356554385.jpg
    1433356554385.jpg
    55,5 KB · Visninger: 66
Jeg er litt bekymret med tanke på dåpskjolen, jenten vår er litt stor ;-)
Spørs jo veldig hvordan de er laget :-) min er jo over 6 kg allerede, så han vokser jo fort.. men regner med det går bra :-)

Har begynt planleggingen og har lagd bordkort. Skal legge ut bilde når jeg kommer hjem :) Invitasjoner skal lages neste uke!

Hva skriver man på invitasjonen til bestemor, tante osv? Navnet eller "bestemor og bestefar" f.eks?

Hva skriver man på invitasjonen til bestemor, tante osv? Navnet eller "bestemor og bestefar" f.eks?
Jeg skriver "kjære bestemor"/ bestefar o.l :) på tanter og onkler skriver jeg tante "navn", av den enkle grunn at vi har mange tanter og onkler :)

1,3 eller 4. ;) 1 blir kanskje litt blass mot en hvit duk...

Liker nr 1 sånn sett, men er det med den mot hvit duk jeg og tenker på. Så blir nok nr 3 eller 4 :-) men å bestemme seg helt er litt vanskelig :-P hehe. Men tror nr 4. Fargene ellers er lilla og sølv. Så den passer jo best sånn sett. Og som du skrev. Den hvite med litt sølv tror jeg blir blass mot hvit duk og sannsynligvis er tallerkene også hvite.

Back
Topp