Har begynt å lage invitasjoner har bordkort liggende. har bestilt lokalet og booket dato i kirken. Må bare sende inn papirene når fadderne er på plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i kommunen har kirken nettside som man kan bestille dåp på og som viser alle ledige datoer. Kan være det finnes for deg å..
Er du sikker på at det ikke var et valg der - at du kunne velge hvor langt frem i tid du ville se? Brant meg på det selv ;-)Søren og, de var bare oppsatt fram til 21 juni enda. Får ringe.
Er du sikker på at det ikke var et valg der - at du kunne velge hvor langt frem i tid du ville se? Brant meg på det selv ;-)
Hmmm. Prøver å bestemme meg for hvilke servietter til å brette å ha i dåpsbryllupet vårt. Noen meninger?
Øverste eller nr 3Hmmm. Prøver å bestemme meg for hvilke servietter til å brette å ha i dåpsbryllupet vårt. Noen meninger?
Vi skal og ha i august og da er han 4,5 mnd. Håper dåpskjolen passer - er strikket, så satser på det..
Spørs jo veldig hvordan de er laget min er jo over 6 kg allerede, så han vokser jo fort.. men regner med det går braJeg er litt bekymret med tanke på dåpskjolen, jenten vår er litt stor ;-)
Spørs jo veldig hvordan de er laget min er jo over 6 kg allerede, så han vokser jo fort.. men regner med det går bra
Jeg skriver "kjære bestemor"/ bestefar o.l på tanter og onkler skriver jeg tante "navn", av den enkle grunn at vi har mange tanter og onklerHva skriver man på invitasjonen til bestemor, tante osv? Navnet eller "bestemor og bestefar" f.eks?
Hmmm. Prøver å bestemme meg for hvilke servietter til å brette å ha i dåpsbryllupet vårt. Noen meninger?
1,3 eller 4. 1 blir kanskje litt blass mot en hvit duk...