Regner med at det er fler enn meg som holder på å forberede til dåp e.l om dagen Lager derfor en tråd hvor vi kan dele bilder og tips til innbydelser, borddekking osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er kirken og lokalet i boks. Vi har bestemt middagen, det blir betasuppe og vi har fått flere som vil hjelpe oss med kaker. Har begynt å planlegge invitasjon, pynt og bordkort.
Dåpen blir ikke før i august pga sommerferie, da flere er bortreist. Hun er da 4 mnd og to uker. Hvor stor er deres babyer når de skal døpes?
Liam sin dåp blir også i august, han er rett over 3 mnd da
Har ikke gjort noe! Vet ikke når det er gudstjeneste engang... Uff... Det löser sig.
Du får ta en ringe runde Ja, klart det løser seg
Her i kommunen har kirken nettside som man kan bestille dåp på og som viser alle ledige datoer. Kan være det finnes for deg å..Jeg kommer jo ikke på å ringe før kl 17-18 på kvelden! Har tenkt på det i en måned... Og familien spør hele tiden om når det blir dåp. Blir så flau fordi jeg sier hver gang at det har jeg glemt, men at jeg skal ringe imorgen. Og det skjer jo ikke... Får sette på alarm for å minne meg på det.
Vi skal ikke ha dåp før i august vi heller så derfor tar jeg det med stormende ro....Tror det kan bli fint med dåp i august, vi får håpe på litt sommer
Men skulle ønske hun hadde vert litt mindre, jeg føler at 4 og en halv mnd er så mye... Men er kanskje bare noe jeg forestiller meg.
Vi skal ikke ha dåp før i august vi heller så derfor tar jeg det med stormende ro....
Jeg kommer jo ikke på å ringe før kl 17-18 på kvelden! Har tenkt på det i en måned... Og familien spør hele tiden om når det blir dåp. Blir så flau fordi jeg sier hver gang at det har jeg glemt, men at jeg skal ringe imorgen. Og det skjer jo ikke... Får sette på alarm for å minne meg på det.
Ja, veldig mye kreativt og fintJeg og i grunnen. Men ble skikkelig inspirert nå, klar for å lage alt som skal lages hehe!