Inspirasjonstråd dåp, navnefest o.l

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Regner med at det er fler enn meg som holder på å forberede til dåp e.l om dagen ☺️ Lager derfor en tråd hvor vi kan dele bilder og tips til innbydelser, borddekking osv.

Er i gang med planlegging i dag jeg :-) Lokale er booket, samt gudstjeneste, og der meste av pynten er bestilt. Må fikse invitasjoner i kveld, og bestille mat.

Æææ nå kjente jeg at jeg ble litt stressa!! Har bare sendt ut invitasjon og ordna lokale!!
Ikke bestilt pynte eller noe!!
Å dåpen er om ca 4 uker!!

uff.. der sier dere noe! måå få laget invitasjoner nå!.. utsatt det lenge nå.. Utrolig fine du har laget ~minesøtesmå~ :D
har alt klart i hodet mitt da.. så er litt på vei!
- hva skriver dere inni invitasjonen? bare når å hvor?

Dato er klar og de fleste har fått beskjed, men må få tatt et bilde til invitasjonen.. lager på nett bare vi, tenker jeg.. er ingen scrapper.. lokale er booket og har avtale for grupperabatt på et hotell i byen siden absolutt alle gjestene kommer langveis fra.. mat og kake er planlagt delvis, pg jeg har bestilt løper, bordkort, pynt og endel utstyr til kakepynt på ebay :-)

Her er alt i boks til dåpen om to uker. Lagde event på Facebook så alle er invitert. Pynten har jeg alt jeg trenger til så bare å pusle når jeg får tid og maten har pappa fiksa råvarer til snitter og de som skal bake vet hva de må fikse. Skal ha det her hjemme og blir veldig uformelt. Så ingen bordkort, syntes heller det er bedre så folk kan sitte hvor de vil i klaser her så blir praten mer naturlig. Men siden jeg har allverdens tid blir det nok små prosjekter. Lyst til å lage sånn tre hvor folk laget blader av fingeravtrykk.

Her er kirken og lokalet i boks. Vi har bestemt middagen, det blir betasuppe og vi har fått flere som vil hjelpe oss med kaker. Har begynt å planlegge invitasjon, pynt og bordkort.

Dåpen blir ikke før i august pga sommerferie, da flere er bortreist. Hun er da 4 mnd og to uker. Hvor stor er deres babyer når de skal døpes?

ImageUploadedByBV Forum1433240914.541234.jpg
Bordkort :)

Her er kirken og lokalet i boks. Vi har bestemt middagen, det blir betasuppe og vi har fått flere som vil hjelpe oss med kaker. Har begynt å planlegge invitasjon, pynt og bordkort.

Dåpen blir ikke før i august pga sommerferie, da flere er bortreist. Hun er da 4 mnd og to uker. Hvor stor er deres babyer når de skal døpes?

Liam sin dåp blir også i august, han er rett over 3 mnd da :-)

Du får ta en ringe runde :) Ja, klart det løser seg :D

Jeg kommer jo ikke på å ringe før kl 17-18 på kvelden! :P Har tenkt på det i en måned... Og familien spør hele tiden om når det blir dåp. Blir så flau fordi jeg sier hver gang at det har jeg glemt, men at jeg skal ringe imorgen. :P Og det skjer jo ikke... Får sette på alarm for å minne meg på det. ;)

Jeg kommer jo ikke på å ringe før kl 17-18 på kvelden! :P Har tenkt på det i en måned... Og familien spør hele tiden om når det blir dåp. Blir så flau fordi jeg sier hver gang at det har jeg glemt, men at jeg skal ringe imorgen. :P Og det skjer jo ikke... Får sette på alarm for å minne meg på det. ;)
Her i kommunen har kirken nettside som man kan bestille dåp på og som viser alle ledige datoer. Kan være det finnes for deg å..

Tror det kan bli fint med dåp i august, vi får håpe på litt sommer :)
Men skulle ønske hun hadde vert litt mindre, jeg føler at 4 og en halv mnd er så mye... Men er kanskje bare noe jeg forestiller meg.
Vi skal ikke ha dåp før i august vi heller :) så derfor tar jeg det med stormende ro.... ;)

Jeg kommer jo ikke på å ringe før kl 17-18 på kvelden! :p Har tenkt på det i en måned... Og familien spør hele tiden om når det blir dåp. Blir så flau fordi jeg sier hver gang at det har jeg glemt, men at jeg skal ringe imorgen. :p Og det skjer jo ikke... Får sette på alarm for å minne meg på det. ;)

Hihihi ammetåke sikkert :p
Signerer AkkuratBlitt FruS,er sånn i min kommune og!

Back
Topp