Insp* kleskode

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er din kleskode på jobb og hva jobber du med? Følger du den kanskje ikke eller ingen som bryr seg ? Er selv vernepleier og ingen uniform der. Bruker egne helt vanlige klær.

Jeg jobber i barnehage og bruker mye joggebukse fordi det fungerer best for meg. Likevel klarer jeg å se stelt ut og folk ser at jeg gjør en god jobb. Heldigvis er det ikke klærne mine som sier hva slags verdi jeg har. Jeg kombinerer ofte hettegenser med jeans eller joggebukse med en genser som sitter tettere på kroppen.

I barnehagen har vi ingen kleskode eller uniform så folk tar på seg det de føler seg vel i.

Jobber som renholdsleder på skole, og bruker egne klær på jobb. Ingen kleskode.

Jobber i bhg
Ikke ok med joggebukse, ellers ingen kode
Fungerer helt fint for min del fir jeg går aldri ut døra i joggebukse

På min jobb bruker vi uniform, så det spiller forsåvidt liten rolle hva jeg kler på meg hjemme. Vi blir alle like ut av garderoben uansett :P

Jobber på skole og SFO. Ingen kleskode (dog ikke lov med dyp utringning og lårkort).

Jeg bruker en blanding av haremsbukse/tights med topp og cardigan eller kjole (bomull eller ull) med strømpebukse og gjerne en cardigan over. På sommerdagene kan jeg gå i sommerkjoler uten strømpebukse, enten middels lange eller lange. Bruker sjeldent skjørt og shorts. Skal vi ha utedag blir det gjerne turbukse, fleecegenser og lignende :) Bruker Crocs inne og har gjerne en hel vinterdress på meg ute på kalde dager.

På jobben er det egentlig kosedress å se bra ut når du kommer til jobb og av jobb men på jobb har vi uniform jobber på båt så det er bare to dager som det såkalt er "press" men jeg har dog aldri brydd meg. Bruker det jeg har tatt på meg! * ler*

I min jobb (admin/kontorjobb)er koden business casual, så går i skjorter, bluser, dressbukse etc.