Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din historie under den stimuleringen er jo bare en eneste lykkelig historieJeg ble inseminert 30. september etter mislykket ivf-stimulering. Er 9+4 i dag![]()
Så søt du er!Din historie under den stimuleringen er jo bare en eneste lykkelig historieBlir litt rørt og veldig glad på dine vegne når jeg tenker på det
Fantastisk
![]()
Nei ikke santSå søt du er!Ja, det er nesten ikke til å tro. Jeg ga egentlig opp håpet når jeg fikk beskjed om at det ikke ble ivf. Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gangen og blir der i 9 mnd.
Sniker i november og heier på dere
![]()
Ble inseminert i dagHåper tiden går fort
Ble inseminert i porsgrunnHadde du vondt i magen etterpå?lå med skikkelige kramper i hele går og kjennes støl ut i dagJeey!! Da skal vi teste høvelig samtidig!! Heier på deg! Hvor ble du inseminert?
Ble inseminert i går på spiren! La tiden gå fort nååå!!![]()
HELT off topic.. men er det en irsk setter valp på profilbilde ditt?
Hvordan gikk dere frem for å få inseminering?
Var det lang vei dit? Slitsomt, vondt?
Og ikke minst.. er det dyrt?
Jeg tok kontakt med klinikk spiren i Trondheim. De var helt supre og satte i gang med en eneste gang! En uke etter jeg hadde ringt var vi i Trondheim og ble undersøkte begge to. Blodprøver, ultralyd, sædtest (vi fikk til og med se sæden på storskjerm)!!. Så dro vi hjem siden vi egentlig skulle vente litt med inseminasjon. Selve undersøkelsen koster 1500,-.
Videre bestemte vi oss første mens dag noen måneder senere for å peise på. Ringte da til spiren som ordnet med gyn time en uke senere her jeg bor. Gyn målte folikklene og sendte resultatet til spiren. Når jeg fikk positiv EL test ringte jeg spiren og ble inseminert hos dem dagen etterpå. Smertefritt og helt supert. Fantastiske folk som jobber der! Inseminasjon kostet 5000,-.
Langt innlegg men håper du skjønner![]()
Supert svar det
Takk for informasjon.
Har dere testet mange ganger eller var det blink på første forsøk?![]()
Vi venter spent! Teste den 10:e desemberså vi vet ikke enda
![]()