Inseminert?

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Noen her som er blitt inseminert denne måneden? Evt. noen som har blitt inseminert tidligere og har lykkes?

Jeg ble inseminert 30. september etter mislykket ivf-stimulering. Er 9+4 i dag :):)
Din historie under den stimuleringen er jo bare en eneste lykkelig historie:) Blir litt rørt og veldig glad på dine vegne når jeg tenker på det❤️ Fantastisk❤️

Din historie under den stimuleringen er jo bare en eneste lykkelig historie:) Blir litt rørt og veldig glad på dine vegne når jeg tenker på det❤️ Fantastisk❤️
Så søt du er! ❤️ Ja, det er nesten ikke til å tro. Jeg ga egentlig opp håpet når jeg fikk beskjed om at det ikke ble ivf. Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gangen og blir der i 9 mnd. ❤️ Sniker i november og heier på dere :)

Så søt du er! ❤️ Ja, det er nesten ikke til å tro. Jeg ga egentlig opp håpet når jeg fikk beskjed om at det ikke ble ivf. Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg denne gangen og blir der i 9 mnd. ❤️ Sniker i november og heier på dere :)
Nei ikke sant:) det er jo fantastisk:) Tusen takk:) jeg trenger nok en heiagjeng:)

For meg gikk det ikke første gang... men skal ha ny inseminering på mandag! Jeg krysser fingrene for oss! Vi skal få verdens beste julepresang!:)

Hvordan gikk dere frem for å få inseminering?
Var det lang vei dit? Slitsomt, vondt?
Og ikke minst.. er det dyrt?

Hvordan gikk dere frem for å få inseminering?
Var det lang vei dit? Slitsomt, vondt?
Og ikke minst.. er det dyrt?

Jeg tok kontakt med klinikk spiren i Trondheim. De var helt supre og satte i gang med en eneste gang! En uke etter jeg hadde ringt var vi i Trondheim og ble undersøkte begge to. Blodprøver, ultralyd, sædtest (vi fikk til og med se sæden på storskjerm)!!. Så dro vi hjem siden vi egentlig skulle vente litt med inseminasjon. Selve undersøkelsen koster 1500,-.

Videre bestemte vi oss første mens dag noen måneder senere for å peise på. Ringte da til spiren som ordnet med gyn time en uke senere her jeg bor. Gyn målte folikklene og sendte resultatet til spiren. Når jeg fikk positiv EL test ringte jeg spiren og ble inseminert hos dem dagen etterpå. Smertefritt og helt supert. Fantastiske folk som jobber der! Inseminasjon kostet 5000,-.

Langt innlegg men håper du skjønner :)

Jeg tok kontakt med klinikk spiren i Trondheim. De var helt supre og satte i gang med en eneste gang! En uke etter jeg hadde ringt var vi i Trondheim og ble undersøkte begge to. Blodprøver, ultralyd, sædtest (vi fikk til og med se sæden på storskjerm)!!. Så dro vi hjem siden vi egentlig skulle vente litt med inseminasjon. Selve undersøkelsen koster 1500,-.

Videre bestemte vi oss første mens dag noen måneder senere for å peise på. Ringte da til spiren som ordnet med gyn time en uke senere her jeg bor. Gyn målte folikklene og sendte resultatet til spiren. Når jeg fikk positiv EL test ringte jeg spiren og ble inseminert hos dem dagen etterpå. Smertefritt og helt supert. Fantastiske folk som jobber der! Inseminasjon kostet 5000,-.

Langt innlegg men håper du skjønner :)

Supert svar det :)
Takk for informasjon.

Har dere testet mange ganger eller var det blink på første forsøk? :)

Ble innsiminert den 24/11 hadde en liten blødning i går. Festeblødning? Har hatt et velykket forsøk som resulterte i en gutt som nå er snart 11 mnd

Hei bare spørre om et spm,er 5 dpo i dag hadde inseminering 29/11 mye stikninger nede i magen og ned mot lysken.er kvalm men er kanskje fordi jeg har vondt eller at jeg er så spent.
Noen andre som har/hatt det sånn rundt denne dagen?føles ut som noe graver og ordner ting nedi der.

Back
Topp