Innvilget foreldrepenger :)

Står at de da går utifra det de har om ikke dokumentasjonen sendes innen fristen.. og da kan det bli feil mtp utbetalinger osv..
Ja så egentlig det sto.. tok det ikke så alvorlig:p får ringe om en ukes tid kanskje:)
 
Tror bare det er to uker å sende inn vedleggene på, men du får vel (sikkert) bare et brev da om at de mangler det og det.. :)
Når jeg har sendt inn min søknad så har arbeidsgiverne mine 14 dager på å ettersende dokumentasjonen ang lønn osv :)
Det er 14 dagers frist å ettersende vedlegg etter at du har søkt :) Men om du ikke har søkt har du enda tid på deg altså. Jeg sendte vel inn i uke 30 tror jeg, vet flere venter enda lenger - så kos deg på ferie :D

Takk for svar jenter. Eg har ikke satt meg inn i noe enda!! Men når eg tenker meg om, fikk eg faktisk avslag på foreldrepenger sist fordi arbeidsgiver ikke sender inn papirer før etter fødsel av en eller annen grunn. Det ordnet seg jo, og gikk ikke ut over meg siden eg får lønn fra jobben hele veien. Men husker eg ble veldig stresset når avslaget kom i posten..... blir helt sprø av hele greien :wtf:
 
Takk for svar jenter. Eg har ikke satt meg inn i noe enda!! Men når eg tenker meg om, fikk eg faktisk avslag på foreldrepenger sist fordi arbeidsgiver ikke sender inn papirer før etter fødsel av en eller annen grunn. Det ordnet seg jo, og gikk ikke ut over meg siden eg får lønn fra jobben hele veien. Men husker eg ble veldig stresset når avslaget kom i posten..... blir helt sprø av hele greien :wtf:

Er så mye å huske på, fylle ut riktig og frister og bla bla bla.. man kan bli sprø av mindre hehe...
 
Ja, jeg fatter ikke det systemet.. tenk så mye ressurser de må bruke for å veilede alle oss som ikke greier å finne ut av den jungelen:p hehe.
 
Sendte inn i går jeg. Så får håpe de behandler ferdig saken før jeg skal ut i permisjon. Var jo litt sen med å sende inn
 
Har søkt men dei ville ha flere papirer på hvordan eg jobber i i mai og juni så må vente til juni med å få svaret etter dei har fått dei .
 
Nå har jeg søkt, skjemaet var jo lettforståelig, så håper bare at det går i orden raskt. :)
 
Sendte inn i uke 15, og står på Nav sine sider at søknaden er behandlet, men venter på svar i posten :)
 
Nå er mine i orden også, deilig!
 
Hei hei! Nå har jeg satt i gang. Må ettersende terminbekreftelse og inntektsskjema.

Noen som vet hvor en finner inntektsskjema?
 
Tror jobben må sende det inn :)

Jeg er så "heldig" å jobbe i et internasjonalt firma som ikke akkurat kjenner til NAV systemet:-/
De har aldri vært borti dette før...

Prøvde å finne et skjema inne på NAV sine sider som arbeidsgiver kunne fylle ut, men fant ingen!

Får ringe NAV igjen på fredag:-/
 
Jeg er så "heldig" å jobbe i et internasjonalt firma som ikke akkurat kjenner til NAV systemet:-/
De har aldri vært borti dette før...

Prøvde å finne et skjema inne på NAV sine sider som arbeidsgiver kunne fylle ut, men fant ingen!

Får ringe NAV igjen på fredag:-/
Åå jippi så kjekt da :p som om det ikke er ille nok å styre med.
Om du går inn på nav foreldrepenger på fb så vet jeg det er blitt spurt om det skjemaet der før under visitors posts.... Sjekk der? :)
 
Åå jippi så kjekt da :p som om det ikke er ille nok å styre med.
Om du går inn på nav foreldrepenger på fb så vet jeg det er blitt spurt om det skjemaet der før under visitors posts.... Sjekk der? :)

Aldri tenkt tanken på å sjekke Facebook! Jeg sjekker der:)
Takk for tips!
 
Jeg er så "heldig" å jobbe i et internasjonalt firma som ikke akkurat kjenner til NAV systemet:-/
De har aldri vært borti dette før...

Prøvde å finne et skjema inne på NAV sine sider som arbeidsgiver kunne fylle ut, men fant ingen!

Får ringe NAV igjen på fredag:-/
Du finner skjemaet på nav.no. søk på inntektsopplysninger. Ligger på samme side som man finner skjema for foreldrepenger. :)

Skjemaet heter: NAV 08-30.01.
 
Står på nav sine sider at søknaden er under behandling men at den ikke vil bli oppdatert om innteksopplysninger er sendt i papir form ( noe begge sjefene mine har gjort) så må vel bare pent vente på brev i posten :/
 
Back
Topp