Innvendig eller utvendig?

Jeg hadde utvendig i uke 11. Du får oppdatere oss i morgen om hva det ble til :)

Jeg fikk utvendig! Hun mente jeg var 9 + 6, ikke 11 slik som fastlegen min sa. Så hun mente terningen min var 7. mars. D var terminen jeg selv ga meg når jeg fant ut at jeg var gravid.

Jeg har allerede byttet forum fra mars til februar, så gidder ikke å flytte tilbake til mars nå. Eline kom dessuten 3 uker før tiden, så skal ikke se bort ifra at det blir februarfødsel uansett :)

Siden fosteret bare var 9 + 6 så fikk hun ikke sjekket nakkefolden osv, men fikk sett ett bankende hjerte og et lite foster som dansa disko i magen :D Det var skikkelig aktivt altså! Og jeg så armene veivet og føttene skrellet :) så ut som han/hun vinket til mamman sin :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk utvendig! Hun mente jeg var 9 + 6, ikke 11 slik som fastlegen min sa. Så hun mente terningen min var 7. mars. D var terminen jeg selv ga meg når jeg fant ut at jeg var gravid.

Jeg har allerede byttet forum fra mars til februar, så gidder ikke å flytte tilbake til mars nå. Eline kom dessuten 3 uker før tiden, så skal ikke se bort ifra at det blir februarfødsel uansett :)

Siden fosteret bare var 9 + 6 så fikk hun ikke sjekket nakkefolden osv, men fikk sett ett bankende hjerte og et lite foster som dansa disko i magen :D Det var skikkelig aktivt altså! Og jeg så armene veivet og føttene skrellet :) så ut som han/hun vinket til mamman sin :)

Så fantastisk :D Bare bli her du. 7 mars kan fort bli februar ja siden du har født tidlig før :)

♡ Februar 2015 ♡

Så herlig!

7.mars kan fort bli februar ja :) Og vi på slutten av februar kan fort få våre i mars.. Det viktigste er jo at man har noen jevne å følge. På mammanett feks er det ikke egen februarklubb, den er slått sammen med januar. :)

Hyggelig at du blir her inne forresten :)

Kjekt at du fikk utvendig! Kjedelig å bli flyttet tilbake, men kanskje du blir flyttet frem igjen på OUL:) Heldig du var som fikk se full action :)

Jeg hadde utvendig i uke 9 så visst legen er proff så burde det gå :). Har også ganske mye på magan. Men han tok UL langt ned :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg var i dag....fikk innvendig ul...spurte hvorfor og da sa legen at de alltid hadde innvendig til og med uke17

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Jeg var i dag....fikk innvendig ul...spurte hvorfor og da sa legen at de alltid hadde innvendig til og med uke17

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hm, snedig. Kanskje d er rutinen der legen jobber da. Hvor er det? Jeg tok ultralyd på fem jordmødre i dag hos en jordmor, og hun tok utvendig ul. Null problem å se lillefis i magen.

ImageUploadedByBV Forum1407440905.310275.jpg

Er tydeligvis forskjellig fra sted til sted og hvem som tar ul. Jeg tok tidlig ul på KK i Bergen i uke 11/12 sist, det var innvendig. Han legen ville ikke ta utvendig, det ble ikke bra nok sa han. I dag på tidlig ul i uke 13 (12+3) tok legen utvendig. Jeg spurte om det ble innvendig eller utvendig.. Da han svarte konsekvent utvendig ble jeg veldig glad for det! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp