Jeg hadde utvendig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde utvendig i uke 11. Du får oppdatere oss i morgen om hva det ble til
Så fantastisk Bare bli her du. 7 mars kan fort bli februar ja siden du har født tidlig førJeg fikk utvendig! Hun mente jeg var 9 + 6, ikke 11 slik som fastlegen min sa. Så hun mente terningen min var 7. mars. D var terminen jeg selv ga meg når jeg fant ut at jeg var gravid.
Jeg har allerede byttet forum fra mars til februar, så gidder ikke å flytte tilbake til mars nå. Eline kom dessuten 3 uker før tiden, så skal ikke se bort ifra at det blir februarfødsel uansett
Siden fosteret bare var 9 + 6 så fikk hun ikke sjekket nakkefolden osv, men fikk sett ett bankende hjerte og et lite foster som dansa disko i magen Det var skikkelig aktivt altså! Og jeg så armene veivet og føttene skrellet så ut som han/hun vinket til mamman sin
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg fikk utvendig! Hun mente jeg var 9 + 6, ikke 11 slik som fastlegen min sa. Så hun mente terningen min var 7. mars. D var terminen jeg selv ga meg når jeg fant ut at jeg var gravid.
Jeg har allerede byttet forum fra mars til februar, så gidder ikke å flytte tilbake til mars nå. Eline kom dessuten 3 uker før tiden, så skal ikke se bort ifra at det blir februarfødsel uansett
Siden fosteret bare var 9 + 6 så fikk hun ikke sjekket nakkefolden osv, men fikk sett ett bankende hjerte og et lite foster som dansa disko i magen Det var skikkelig aktivt altså! Og jeg så armene veivet og føttene skrellet så ut som han/hun vinket til mamman sin
Kjekt at du fikk utvendig! Kjedelig å bli flyttet tilbake, men kanskje du blir flyttet frem igjen på OUL Heldig du var som fikk se full actionJeg fikk utvendig! Hun mente jeg var 9 + 6, ikke 11 slik som fastlegen min sa. Så hun mente terningen min var 7. mars. D var terminen jeg selv ga meg når jeg fant ut at jeg var gravid.
Jeg var i dag....fikk innvendig ul...spurte hvorfor og da sa legen at de alltid hadde innvendig til og med uke17
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
E kanskje rutinen på sykehuset jeg var påHm, snedig. Kanskje d er rutinen der legen jobber da. Hvor er det? Jeg tok ultralyd på fem jordmødre i dag hos en jordmor, og hun tok utvendig ul. Null problem å se lillefis i magen.
Vis vedlegget 71683