Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det kommer annpå jordmor! Var hos to forskjellige leger og i uke 11 tok han utenpå mens i uke 12 nektet den andre legen og prøve og se utenpå og var fast bestemt på innvendig!Blir spennende å se hva jordmor velger i morgen da
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg var i uke 10. Hun sa da at hun kunne prøve utvendig først, men mulig det var for tidlig å se noe utvendig. Men det gikk greit, så helt perfekt utvendig. Trur det har noe med hvor mye magefett man har og, jeg er ganske slank over magen!
Jeg er langt ifra slank over magen, men var ikke noe problem selv i uke 7 å ta det utvendig.Jeg var i uke 10. Hun sa da at hun kunne prøve utvendig først, men mulig det var for tidlig å se noe utvendig. Men det gikk greit, så helt perfekt utvendig. Trur det har noe med hvor mye magefett man har og, jeg er ganske slank over magen!
Ja, jeg vet ikke. Hun bare sa:" hmm, vi kan jo se om vi ser noe på utvendig først. Du er jo ganske slank!" Så da regna jeg med at det hadde en sammenhengJeg er langt ifra slank over magen, men var ikke noe problem selv i uke 7 å ta det utvendig.
Legen på KK sa at det som spilte en rolle var hvor/hvordan barnet lå, for jeg lurte seriøst på om det faktisk var mulig siden jeg er godt bondebygd som svigermor kaller detJa, jeg vet ikke. Hun bare sa:" hmm, vi kan jo se om vi ser noe på utvendig først. Du er jo ganske slank!" Så da regna jeg med at det hadde en sammenheng
Aha.. Da var jeg bare heldig daLegen på KK sa at det som spilte en rolle var hvor/hvordan barnet lå, for jeg lurte seriøst på om det faktisk var mulig siden jeg er godt bondebygd som svigermor kaller det