Innvendig eller utvendig?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Vet dere om det er innvendig eller utvendig ul når man er 11 uker på vei?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var i uke 11 å da prøvde han først med utvendig, men tok innvendig også da lilleknøtt lå litt dumt til for å få tatt mål. Så sikkert litt både og :-) Jeg synes nesten det var bedre med innvendig, fikk se myyye bedre og fikk kjempefine bilder :-)

Jeg fikk innvendig i uke 11

Takk for svar!

Da er det bare å forberede seg på innvendig ul :)

Jeg fikk utvendig jeg og jeg har noen ekstra kilo :) så baby helt perfekt :D

♡ Februar 2015 ♡

Blir spennende å se hva jordmor velger i morgen da :)

Blir spennende å se hva jordmor velger i morgen da :)

Tror det kommer annpå jordmor! Var hos to forskjellige leger og i uke 11 tok han utenpå mens i uke 12 nektet den andre legen og prøve og se utenpå og var fast bestemt på innvendig!

♡ Februar 2015 ♡

Jeg var i uke 10. Hun sa da at hun kunne prøve utvendig først, men mulig det var for tidlig å se noe utvendig. Men det gikk greit, så helt perfekt utvendig. :) Trur det har noe med hvor mye magefett man har og, jeg er ganske slank over magen!

Jeg var i uke 10. Hun sa da at hun kunne prøve utvendig først, men mulig det var for tidlig å se noe utvendig. Men det gikk greit, så helt perfekt utvendig. :) Trur det har noe med hvor mye magefett man har og, jeg er ganske slank over magen!

Jeg har, dessverre, et godt lag fett over magen. Men jeg forbereder meg på begge deler igrunn, så ser vi hva hun velger.

Leste i en UL-tråd innpå her at noen allerede har fått vite kjønn. I hvilken uke er dette faktisk mulig? Tenker at uke 11 nok er litt vel tidlig, men artig om det allerede da var mulig å se :)

Jeg har noen kg ekstra på magen, men hos meg tok de utvendig i uke 8+5 :-) Så helt greit, men hadde nok vært bedre med innvendig. Masse lykke til :)

Fikk utvendig i uke 7 og uke 10 (sykehuset) så vil jo annta at uke 11 er utvendig

Jeg er langt ifra slank over magen, men var ikke noe problem selv i uke 7 å ta det utvendig.

Spiller ingen trille, så lenge de får sett det de skal. Har tatt bare innvendig så tidlig.

Ja, jeg vet ikke. Hun bare sa:" hmm, vi kan jo se om vi ser noe på utvendig først. Du er jo ganske slank!" Så da regna jeg med at det hadde en sammenheng :)
Legen på KK sa at det som spilte en rolle var hvor/hvordan barnet lå, for jeg lurte seriøst på om det faktisk var mulig siden jeg er godt bondebygd som svigermor kaller det :-)

Jeg har bare hatt utvendig :) dette pga at det ikke er aktuelt for meg å ta innvendig. Så allerede fra uke 8+4 fikk jeg sett den lille på utvendig :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg hadde utvendig i uke 11. Du får oppdatere oss i morgen om hva det ble til :)

Back
Topp