Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble bedre igjen etter å fortsette med semper dråper?Her er det litt varierende.
Men hun får mat på soverommet, mørkt å "kaldt".
Legger henne våken i sengen sin etter flasken.
Hun sover vanligvis etter 15 min. Da har vi vært å gitt smokk en til to ganger. I dag var rekord. Sovnet med engang hun ble lagt i sengen.
På dagtid har ting også blitt bedre.
Når hun virker litt sutrete lager jeg flaske som hun får på rommet, så sovner hun veldig raskt, i allefall på første duppen.
Alt i alt så går legging mye bedre her altså. Var ikke slik før!
Ble bedre igjen etter å fortsette med semper dråper?
Da har hun det bedre da og godt er detVet du hva? Ella har ikke fått semper dråper på ca 4 uker!
Så vet ikke helt hva det er som skjer egentlig.
Da har hun det bedre da og godt er det
Da jeg begynte å legge Sandra kl 7 om kvelden så slet hun veldig med å sovne selv om hun var trett. Det tok ca 4 uker med 1-3 timer med gråt/sove/våkne osv, passe på smokken o.l.. Nå, derimot, sovner hun veldig lett selv når jeg legger henne ned, gir henne smokken og legger kosen inntil henne. Da er det mørkt på rommet. I begynnelsen brukte jeg månelampen på babycallen til etter hun sovnet, men det er ikke nødvendig lengre.Hvor lang tid tar det for dere å få babyen til å sove/ hvordan?
Hvis hun sovner kl7, hvor lenge sover hun da?Da jeg begynte å legge Sandra kl 7 om kvelden så slet hun veldig med å sovne selv om hun var trett. Det tok ca 4 uker med 1-3 timer med gråt/sove/våkne osv, passe på smokken o.l.. Nå, derimot, sovner hun veldig lett selv når jeg legger henne ned, gir henne smokken og legger kosen inntil henne. Da er det mørkt på rommet. I begynnelsen brukte jeg månelampen på babycallen til etter hun sovnet, men det er ikke nødvendig lengre.
Ja gjorde det hun har garantert reflux og går derfor nå på medisiner. Så jeg håper de skal fungere. Skal fungere alt fra en dag til fire uker. Skal uansett tilbake om tre, for å høre om de har effekt. Om ikke må vi prøve noe snnet.Ja det virker sånn altså
Gikk set bra hos Barnelegen?
Ja gjorde det hun har garantert reflux og går derfor nå på medisiner. Så jeg håper de skal fungere. Skal fungere alt fra en dag til fire uker. Skal uansett tilbake om tre, for å høre om de har effekt. Om ikke må vi prøve noe snnet.
Hun sover til 7-8Hvis hun sovner kl7, hvor lenge sover hun da?
Uten å vokne i det hele tatt??Hun sover til 7-8