Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant det.. :/ kjæresten har veldig dårlig sædkvalitet.. Vi hadde 3-4% sjanse til å bli gravid på normal måte. Dere da??Etter to innsett er det alt for tidlig å si. Jeg bekymrer meg for det samme, etter bare ett innsett. Er selv født i 1990 forresten, så skjønner godt at tankene dine går dit. Det er de som har behandlet oss som har gitt oss litt urealistiske forhåpninger. Det er like vanlig at det går på tredje FERSKforsøk, som første. Så vi har bare vært uheldige, neste gang er det vår tur håper jeg <3
Vel, det er ALT for tidlig for oss to å tenke at det er noe veldig galt. Hvorfor må dere igjennom IVF?
Hva er det?Jeg ba om å få gjort scratching. Det skal få egget til å feste seg bedre i livmoren da det danner seg arrvev der. Kan være verdt et forsøk?
Sant det.. :/ kjæresten har veldig dårlig sædkvalitet.. Vi hadde 3-4% sjanse til å bli gravid på normal måte. Dere da??
Jo det kan jeg gjørJeg har tette eggledere. Så det er bare jeg som er problemet... Jeg tror bare du har hatt uflaks. Kan du ikke spørre om de kan dyrke egget i 5 dager neste gang? Da ser de jo om det lever lenge nok til å utvikle seg til en blastocyst.
Skal begynne på femar på fredagJeg har tette eggledere. Så det er bare jeg som er problemet... Jeg tror bare du har hatt uflaks. Kan du ikke spørre om de kan dyrke egget i 5 dager neste gang? Da ser de jo om det lever lenge nok til å utvikle seg til en blastocyst.
Uff..de burde ikke si noe sånn!! Ja, er fornøyd. Litt dumt at gynekologen kun er useriøs og svarer aldri skikkelig på spørsmålene jeg stiller .. Men veldig fornøyd med sykepleieren jeg har der!
Lurer sånn på hvorfor det ikke fester seg.. Må jo være noe galt med meg også?![]()
Ja Jorunn er helt fantastisk! Veldig glad jeg har henne!Tror kanskje det gjelder kun den gynekologen du har (jeg vet jo hvem det er), og mitt eneste møte med han ga meg ikke inntrykket av at han var veldig seriøs. De to andre jeg har vært hos derimot vil ikke gi noen løfter eller falske forhåpninger, og forholder eg til at vi er i en god gruppe, men det er 50/50 % sjanse. De er veldig proffe. Også sykepleieren vår er helt fantastisk- Jorunn![]()
Jo det kan jeg gjører det større sjanse for å bli gravid da?
Er du gravid nå?Det er delte meninger om det. Men det er de beste eggene som overlever 5 dager. De dyrket mine i 5 dager. Så bra du kan få nytt innsett så kjaptHeldig du er!
Tror ikke det går denne gangen heller! Menssmerte.. Startet akkurat samme tid som forrige gang..Hvordan går det med dere jentene her?![]()