Er nok ikke gravid :/ negativ test idag, så får nok mensen imorgen....
Så leit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok ikke gravid :/ negativ test idag, så får nok mensen imorgen....
Takk! Ja håper jeg og.. Men har ikke fått mensen enda.. Pleier alltid få den på morningen.. Og det er idag jeg skal ha den.. Får vell den imorgen da..Klem til deg. Forferdelig med negative forsøk. Håper dere kan starte på en ny runde om ikke så lenge.
Hvilken rugedag er du på nå? Eller når hadde du innsett? Det er alltid et håp så lenge tr holder seg unna! Jeg krysser alt jeg kan!Takk! Ja håper jeg og.. Men har ikke fått mensen enda.. Pleier alltid få den på morningen.. Og det er idag jeg skal ha den.. Får vell den imorgen da..
Håper det! Sist gang fikk jeg negativ på rugedag 11-12-13 og 14, så er vell derfor jeg tenker at det ikke gikk denne gangen heller..Hvilken rugedag er du på nå? Eller når hadde du innsett? Det er alltid et håp så lenge tr holder seg unna! Jeg krysser alt jeg kan!
Edit: så det nåFortsatt mulighet for pos. test da. Kom frem til at du er på rugedag 12 om innsett er 0.
Krysser fortsatt fingrene for deg. Ingen tante, fortsatt håpTakk! Ja håper jeg og.. Men har ikke fått mensen enda.. Pleier alltid få den på morningen.. Og det er idag jeg skal ha den.. Får vell den imorgen da..
Begynte å blø nåHåper det er et egg som har vært litt i dvale. Når skal du teste igjen?
Begynte å blø nå![]()
Ja veldig dumt! trodde det skulle gå denne gangen! Fekk høre fra gynekologen at det kom til å gå denne gangen.. Kjedelig..Så trist å leseSkjønner at det er en jævlig følelse. Vet at dette var ditt andre innsett. Håper du snart kan prøve igjen, og at den tredje gangen er den det skal klaffe. Stor klem til deg<3
Ja veldig dumt! trodde det skulle gå denne gangen! Fekk høre fra gynekologen at det kom til å gå denne gangen.. Kjedelig..
Ja de gjorde deg første gangen også.... Unødvendig! Er du hos hausken?Sånn sa de på mitt første forsøk også, at de var sikre på at det kom til å gå. Veldig unødvendig, følte bare at det gjorde nedturen ennå verre...
JaJeg skjønner ikke hva som får de til å si at det kommer til å gå denne gangen. Det finnes jo absolutt ingen garanti og skaper bare unødvendige forhåpninger. Så trist at det ikke gikk denne gangen heller. Føler med deg! Sender deg en stor klem❤
Klem til deg![]()
Ja de gjorde deg første gangen også.... Unødvendig! Er du hos hausken?
Uff..Nei, men er privat da. Fertilitetssenteret i Oslo. Det siste de sa etter innsettet var: det er rart hvis det ikke går. De ga meg 70% sjanse for å lykkes... Så skuffelsen ble desto større. Er du fornøyd hos Hausken? Har tatt hysteroskopi der. Veldig fin klinikk![]()
Uff..de burde ikke si noe sånn!! Ja, er fornøyd. Litt dumt at gynekologen kun er useriøs og svarer aldri skikkelig på spørsmålene jeg stiller .. Men veldig fornøyd med sykepleieren jeg har der!
Lurer sånn på hvorfor det ikke fester seg.. Må jo være noe galt med meg også?![]()