* Innsett i September *

Da ser det ut til at mensen er i anmarsj her.... Spotter litt (noe jeg gjør alltid rett før mens)... Har ikke rukket å teste engang, forsåvidt greit å ikke måtte se enda en blank test.... Fy søren så urettferdig livet er iblant!
14 dager siden innsett til fredag, testdato fra Ullevål er ikke før neste fredag igjen... Får vente med å ringe til da, akkurat nå er jeg lite lysten på nytt forsøk... (men er vel ekstra negativ rett etter negativt forsøk).
Trodde jeg skulle klare å være sterkere denne runden siden det er 2.forsøk og jeg vet hvordan det er å få negativ, men jaggu, dette er like ille, om ikke enda mer ille....

Håper dere andre er heldigere og får positiv test :)

Da ser det ut til at mensen er i anmarsj her.... Spotter litt (noe jeg gjør alltid rett før mens)... Har ikke rukket å teste engang, forsåvidt greit å ikke måtte se enda en blank test.... Fy søren så urettferdig livet er iblant!
14 dager siden innsett til fredag, testdato fra Ullevål er ikke før neste fredag igjen... Får vente med å ringe til da, akkurat nå er jeg lite lysten på nytt forsøk... (men er vel ekstra negativ rett etter negativt forsøk).
Trodde jeg skulle klare å være sterkere denne runden siden det er 2.forsøk og jeg vet hvordan det er å få negativ, men jaggu, dette er like ille, om ikke enda mer ille....

Håper dere andre er heldigere og får positiv test :)
Aå synn! Det blir desverre ikke noe lettere med tr eller negative tester, men hvis det er noe trøst så er det ikke lenge før man onstiller seg og håpet på lykke ved neste forsøk kommer! Har værtfall vært sånn for meg! Er på kanten til umenneskelig dette her, men er utrolig hva hodet vårt klarer!:D

Svarte på tråden inne på "gravid med assistert", Men jeg er gravid og det ble funnet en liten klump med et bankende hjerte. Det er så fantastisk at jeg ikke har ord. En gledens dag i dag her i heimen!

Når skal du inn igjen?
Hurra!!!! Har ikke vært inne på gravid.
Så deilig nyheter for dere :)))

Jeg skal på fredag, kl 09. Ikke hatt noen blødninger, og kvalmen er på plass. Likevel blitt veldig nervøs.... :(

Se på denne! Håper det er begynnelsen på noe :)
ImageUploadedByBV Forum1443636226.648049.jpg

Her er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester. :)
438574953f4e8dfa22d9bb7c5e75f2e5

0f16a615cdbcbfbf211fff54eccc0ff0
Så fantastisk! :D Ser streker her og jeg ;) De blir nok sterkere og sterkere skal du se

Oi dette var noen fine streker ;) hvertfall på de nederste billigtestene :)

Flotte tester!!! Her er det definitivt noe som har klamret seg fast! :D

Back
Topp