Cinnamon
Glad i forumet
Gratulerer med mageboer!!Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
Da har vi gått inn I en langtids leieavtale som varer I 9 mnd
12 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med mageboer!!Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
12 dpo.
Aå synn! Det blir desverre ikke noe lettere med tr eller negative tester, men hvis det er noe trøst så er det ikke lenge før man onstiller seg og håpet på lykke ved neste forsøk kommer! Har værtfall vært sånn for meg! Er på kanten til umenneskelig dette her, men er utrolig hva hodet vårt klarer!Da ser det ut til at mensen er i anmarsj her.... Spotter litt (noe jeg gjør alltid rett før mens)... Har ikke rukket å teste engang, forsåvidt greit å ikke måtte se enda en blank test.... Fy søren så urettferdig livet er iblant!
14 dager siden innsett til fredag, testdato fra Ullevål er ikke før neste fredag igjen... Får vente med å ringe til da, akkurat nå er jeg lite lysten på nytt forsøk... (men er vel ekstra negativ rett etter negativt forsøk).
Trodde jeg skulle klare å være sterkere denne runden siden det er 2.forsøk og jeg vet hvordan det er å få negativ, men jaggu, dette er like ille, om ikke enda mer ille....
Håper dere andre er heldigere og får positiv test![]()
Så bra!! En spennende tid fremover7 egg ble hentet ut, alle var modne. 4 er blitt befruktet, de tre siste må de vente på til i morra for å se om de kommer seg. Blir innsett i morra, og kanskje noen på frys.
Gratulerer!!!Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
12 dpo.
Hvordan gikk det???Så koselig at du husker på meger VELDIG nervøs nå.
Svarte på tråden inne på "gravid med assistert", Men jeg er gravid og det ble funnet en liten klump med et bankende hjerte. Det er så fantastisk at jeg ikke har ord. En gledens dag i dag her i heimen!Hvordan gikk det???![]()
Hurra!!!! Har ikke vært inne på gravid.Svarte på tråden inne på "gravid med assistert", Men jeg er gravid og det ble funnet en liten klump med et bankende hjerte. Det er så fantastisk at jeg ikke har ord. En gledens dag i dag her i heimen!
Når skal du inn igjen?
Grattis!Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
12 dpo.
Det var jo kjempe bra! Lykke til med innsettet7 egg ble hentet ut, alle var modne. 4 er blitt befruktet, de tre siste må de vente på til i morra for å se om de kommer seg. Blir innsett i morra, og kanskje noen på frys.
Det ER strek der hvertfall! Uten tvil!Se på denne! Håper det er begynnelsen på noeVis vedlegget 138643
Ser strek på begge to, håper den blir sterkere!!Se på denne! Håper det er begynnelsen på noeVis vedlegget 138643
Så fantastisk!Her er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester.![]()
![]()
![]()
Oi dette var noen fine strekerHer er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester.![]()
![]()
![]()
Flotte tester!!! Her er det definitivt noe som har klamret seg fast!Her er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester.![]()
![]()
![]()