Svane92
Forelsket i forumet
Tusen takk!Du trenger kun et gull eggLykke til med telefon imorgen. Håper du får flere befruktet.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Du trenger kun et gull eggLykke til med telefon imorgen. Håper du får flere befruktet.
![]()
Lykke til!I morra er det tid for høsting av egg. Vi kjører innover i kveld og tar ei natt på hotell så vi slipper å opp kl 5 på moraen.
Tusen takk!Velkommen!
Trist å høre det gikk galt sist gang...
5 egg er jo ikke så værst! Har hørt at når det er færre egg så har de større sjanse for å være perfekte![]()
Det er bare ett som trengs, men skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg hadde 1 godt nok av 9(?) Første uttak og ingen av 16 runde to, nå sist fikk jeg ut 11 og kun 1 var godt nokTusen takk!håper på det beste, men sist var det 7 egg ut og kun 1 som var bra nokk
![]()
Bra med 7 egg da!Da var vi på vei hjem. Uttaket i dag gjorde veldig vondt, men varte bare i 5 min. 7 egg ut, så nå håper vi på at de lar seg befrukte og at vi får inn et perfekt egg på torsdag.
Kjempebra resultat! Krysser fingre for good befruktningDa var vi på vei hjem. Uttaket i dag gjorde veldig vondt, men varte bare i 5 min. 7 egg ut, så nå håper vi på at de lar seg befrukte og at vi får inn et perfekt egg på torsdag.
Da var vi på vei hjem. Uttaket i dag gjorde veldig vondt, men varte bare i 5 min. 7 egg ut, så nå håper vi på at de lar seg befrukte og at vi får inn et perfekt egg på torsdag.
Da ringte klinikken, 5 av 5 ble befruktet!!!er VELDIG fornøyd med resultatet, da blir det innsett i morgen. Ååå som jeg gleder meg!
![]()
Syns og det, takk for det! :-DKnallbra! Lykke til med innsetting imorgen![]()
Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
Da har vi gått inn I en langtids leieavtale som varer I 9 mnd
12 dpo.
Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
12 dpo.
Hurra! GratulererKlarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
![]()
12 dpo.
Kjempebra resultat! Krysser fingre for good befruktning![]()
Gratulerer!Klarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
12 dpo.
GratulererKlarte ikke å holde meg til fredagenUendelig Lykke
12 dpo.
Så koselig at du husker på megLykke til på UL i dagGleder meg til å høre hvor mange det er. Jeg tror det er twins
![]()