* Innsett i September *

Hei jenter.

Det har jo faktisk blitt en del positive tester i denne gruppen. Utrolig koselig å se, jeg tror nok jeg har gratulert dere alle før, men man får jo aldri sagt det for mye: gratulerergratulerergratulerer

Til dere som fortsetter denne prosessen: dere er sterke. Det er bare vi som gjennomgår dette som faktisk kan forstå hvordan det er, og det er jammen altoppslukende og utmattende. Skuffelser og motbakker møter nok stort sett alle, og jeg håper det er en baby på toppen der til alle.
Jeg kommer til å lese her så lenge jeg er aktiv på BV, nå har jeg jo kanskje litt erfaring å dele med meg til alle.

Fikk selv denne i dag:
Vis vedlegget 137853
Følelsen av glede og lettelse er enorm. Det er klart det er verdt det jenter!
Flytter inn til junijentene i dag, håper noen følger etter. Er noen av dere der allerede kanskje?

Takk for støtte, heiing og kryssing. Jammen funket det ikke ;) Klem

Gratulerer så mye :-)

Noen planer for helga da jenter? :)

Noen planer for helga da jenter? :)

Svigerinna mi kommer på besøk så blir å hygge oss og kanskje dra kino i morgen. Blir koselig :) tenkte å se Bølgen.

Du da?

Skal på harrytur med foreldrene mine:)) Skal ta båten fra Sandefjord :)

Svigerinna mi kommer på besøk så blir å hygge oss og kanskje dra kino i morgen. Blir koselig :) tenkte å se Bølgen.

Du da?
Koselig! Åh den har jeg såååå lyst til å se!

Vi skal desverre bare pusse opp. Bli ferdig med å legge tapet og male kjøkkenet :) må bli ferdig i første etasjen før desmeber starter. Er litt begrenset hva jeg orker siden formen er ræva.

Men tid til barna skal jeg jeg jaggu ta meg, så blir å pusse opp på kvelden :)

Last edited:
Har besøk av et tantebarn, storkoser oss med det :)

Duda?
Koselig da :)

Her blir så interessant som å jobbe litt på en lørdag, pusse opp på kvelden etter unga har lagt seg. Tror det faktisk blir å lage hjemmelaget pizza med hun største :) ellers nyte en kald høstdag med familien :)

Er på ferie, og SER på kamerat delta på IronMan!!! :)

Skal rydde hus og ha besøk av familie :)
Kjedelig å rydde hus, men nødvendig! Her lever vi delvis rot hele tiden pga oppussingen! Men verdt det! For det blir bedre bare vi blir ferdig! Jo større hus, jo mer å gjøre!

Kjedelig å rydde hus, men nødvendig! Her lever vi delvis rot hele tiden pga oppussingen! Men verdt det! For det blir bedre bare vi blir ferdig! Jo større hus, jo mer å gjøre!
Akkurat likt som oss :p Pusser opp hele tida og prøver å rydde hele tida ;)

Koselig! Åh den har jeg såååå lyst til å se!

Vi skal desverre bare pusse opp. Bli ferdig med å legge tapet og male kjøkkenet :) må bli ferdig i første etasjen før desmeber starter. Er litt begrenset hva jeg orker siden formen er ræva.

Men tid til barna skal jeg jeg jaggu ta meg, så blir å pusse opp på kvelden :)

Den var faktisk ganske bra! :) Veldig Hollywood da, men sånn liker vi jo det ;)

Vi burde ha pusset opp i dag. Skal pusse og kalle alle vinduskarmer på hele huset så har litt arbeid forran oss. Mye annet og, men dette er viktigst nå.
Sambo mener jeg ikke kan hjelpe til å lakke siden jeg kanskje er gravid, men er det så farlig nå om dagen?
Maler du selvom du har fått satt inn egg?

Syns plutselig det er så mye regler på hva man kan og ikke kan gjøre :p

Haha, DET tror jeg på! Og ja, kjempekjedelig. Men siden vi får besøk i dag så var det egentlig litt mer enn litt nødvendig for å si det slik ;)

Vi burde ha pusset opp i dag. Skal pusse og kalle alle vinduskarmer på hele huset så har litt arbeid forran oss. Mye annet og, men dette er viktigst nå.
Sambo mener jeg ikke kan hjelpe til å lakke siden jeg kanskje er gravid, men er det så farlig nå om dagen?

Jeg får stadig kommentarer hjemme på alt jeg ikke får lov å gjøre lenger fordi jeg kan være gravid.. på den ene siden vet man det jo skjeldent så tidlig som vi gjør det, men samtidig skader det jo ikke å ta slike hensyn når vi faktisk gjør det siden det er anbefalinger for gravide :) jeg har plagdes så mye med å bli gravid at jeg ikke tar noen sjanser nå når muligheten er her, hehe...

Jeg får stadig kommentarer hjemme på alt jeg ikke får lov å gjøre lenger fordi jeg kan være gravid.. på den ene siden vet man det jo skjeldent så tidlig som vi gjør det, men samtidig skader det jo ikke å ta slike hensyn når vi faktisk gjør det siden det er anbefalinger for gravide :) jeg har plagdes så mye med å bli gravid at jeg ikke tar noen sjanser nå når muligheten er her, hehe...

Jeg vil heller ikke ta unødvendige sjanser ;) Får lese litt om det skjønner jeg.
Siden jeg aldri har vært gravid så har jeg aldri satt meg inn i helse- og levereglene for gravide. Visste ikke om salami engang. :)

Jeg vil heller ikke ta unødvendige sjanser ;) Får lese litt om det skjønner jeg.
Siden jeg aldri har vært gravid så har jeg aldri satt meg inn i helse- og levereglene for gravide. Visste ikke om salami engang. :)
Ville vært forsiktig med lakk som ikke er vannbasert!! Regner med det er oljebasjert! Få mannen til å gjøre det, så kan eventuelt du tape og gjøre det klart for han ;)

Jeg maler ikke! Sambo gjør det ;) tar meg av unga, for noen må det også :) male idag blir et helt dags prosjekt siden vi trenger tre strøk og må vente en stund mellom hvert :)

Ja det er det ;) jeg malte vinduskarmer med sånn spesiell maske sist pga jeg var høygravid! Vi gjorde klar til salg av leiligheten ;)

Haha, DET tror jeg på! Og ja, kjempekjedelig. Men siden vi får besøk i dag så var det egentlig litt mer enn litt nødvendig for å si det slik ;)
Aha! Da skjønner jeg :) men det må virkelig til! Rydde og vaske jevnlig, vi har heldigvis to etasjer, så vaske oppe er ikke like mye nødvendig som nede.

Back
Topp