Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg vært inne og fått satt inn et supert firedelt eggjeg har visst to treige også som skal ligge og kose seg til mandag så får jeg telefon om noen av dem har klart seg til blasto og frys
![]()
Gratulerer som ruger!Nå har jeg vært inne og fått satt inn et supert firedelt eggjeg har visst to treige også som skal ligge og kose seg til mandag så får jeg telefon om noen av dem har klart seg til blasto og frys
![]()
Nå har jeg vært inne og fått satt inn et supert firedelt eggjeg har visst to treige også som skal ligge og kose seg til mandag så får jeg telefon om noen av dem har klart seg til blasto og frys
![]()

Så bra! Gratulerer som ruger. Ser at det mest vanlige er fire delt!Nå har jeg vært inne og fått satt inn et supert firedelt eggjeg har visst to treige også som skal ligge og kose seg til mandag så får jeg telefon om noen av dem har klart seg til blasto og frys
![]()
St.olavsSå bra! Gratulerer som ruger. Ser at det mest vanlige er fire delt!jeg har satt inn et fire delt og et fem delt på tirsdagen
kan jeg spørre hvor du tilhører? Keg tilhører riksen
![]()
![]()

Nei nei nei!!Da trekker jeg meg ut av Septembergruppen
Eggene sluttet å dele seg så da fikk vi ingen inn.
Lykketil videre hele gjengen her<3
Da trekker jeg meg ut av Septembergruppen
AhaSt.olavsskal du teste 6/10 da?
![]()
Buu, stakar! Dette liker vi aldeles ikke!Da trekker jeg meg ut av Septembergruppen
Jeg skal ikke ha blodprøve jeg. St.olavs har bare hjemmetest 14 dager etter innsett. Superspent!Ahajeg fikk testdato 5 oktober
men kommer nok å svi av en test hvertfall søndag!!!
men blodprøve 5 oktober
Da trekker jeg meg ut av Septembergruppen
Lykke til!Sitter nå å venter på å få komme inn til kontroll for å sjekke hvordan det ligger Ann med antall egg og størrelse. Er veldig spent. I løpet av neste uke er planen at vi skal til Porsgrunn.
Sitter nå å venter på å få komme inn til kontroll for å sjekke hvordan det ligger Ann med antall egg og størrelse. Er veldig spent. I løpet av neste uke er planen at vi skal til Porsgrunn.
Uff daDa trekker jeg meg ut av Septembergruppen
Rug vel og godt!Nå har jeg vært inne og fått satt inn et supert firedelt eggjeg har visst to treige også som skal ligge og kose seg til mandag så får jeg telefon om noen av dem har klart seg til blasto og frys
![]()
Så leit, stor klem til degDa trekker jeg meg ut av Septembergruppen