* Innsett i September *

Så fantastisk Starbucks gratulerer til dere andre også. Venter på mensen som ikke kommer i gang skikkelig :/ tålmodighet er en dyd

Har hatt en uggen følelse idag, at dette må være for godt til å være sant- men så tok jeg denne nå på kveldsurin- juhu:-)

(Og NÅ er det nok testebilder, hvertfall til tirsdag som er testedag);)
Gratulerer! :)

Aner ikke :O
Tørr ikke ha sex nå i tilfelle jeg kødder til hele greia!
De har jo ikke sagt noe så... Men enig der! Livredd sjæl! ;) og sex etter innsett, glem det! Skal ikke utsette den lille for noe første to ukene ! Skal vite at den sitter eller ikke etter TD.om du forstod meg rett. Sølibat lengst mulig for min del Hehe

De har jo ikke sagt noe så... Men enig der! Livredd sjæl! ;) og sex etter innsett, glem det! Skal ikke utsette den lille for noe første to ukene ! Skal vite at den sitter eller ikke etter TD.om du forstod meg rett. Sølibat lengst mulig for min del Hehe
Haha! Jeg har det akkurat likt!! Stakkars sambo, men sånn er det bare ;) Og det finnes jo andre muligheter.

Shit! Nå er det snart helg og helga går alltid fort. Så strax innsett!! :D

Første BP er overstått og jeg er så nervøs mot mandagen :O håper på spire og symptomene er mange men det kommer vel kanskje av ovitrelle som tas 2x I uka :P

Første BP er overstått og jeg er så nervøs mot mandagen :O håper på spire og symptomene er mange men det kommer vel kanskje av ovitrelle som tas 2x I uka :P
Weeee!!! Spennende! Kommer til å gå kjempefint! :)

Haha! Jeg har det akkurat likt!! Stakkars sambo, men sånn er det bare ;) Og det finnes jo andre muligheter.

Shit! Nå er det snart helg og helga går alltid fort. Så strax innsett!! :D
Ja akkurat nå utsetter jeg ikke den lille for noen ting! ;) enig der! Det gjør det faktisk ;)

Ja vet! Helt sykt!!! Og jeg har tatt hele tirsdagen fri og sjefen vet om det :) hun ble kjempe glad på mine vegne. Så da vet hun hvertfall tilfelle det skulle oppstå noe imellomtiden.

Ja akkurat nå utsetter jeg ikke den lille for noen ting! ;) enig der! Det gjør det faktisk ;)

Ja vet! Helt sykt!!! Og jeg har tatt hele tirsdagen fri og sjefen vet om det :) hun ble kjempe glad på mine vegne. Så da vet hun hvertfall tilfelle det skulle oppstå noe imellomtiden.
Så bra du fortalte sjefen og hun var positiv til det ! :) h
Er dessverre redd min sjef ikke vil se det på den måten, så tør ikke si noe. Dessuten jobber jeg og sambo samme sted og han er veldig reservert. Skikkelig kleint... Men men vi har klart det hittil :)

Spennende, håper for deg :-)

Har ventet i 8 dager på pakke fra babyornot.dk. Er mao tom for tester, og begynner å bli litt irritert :jimlad:

Flytter over til oktober tråden. Tror kom i dag og første ul sjekk er den 30. Så om det blir innsett så skjer det i oktober. Lykke til alle sammen. Krysser alt for dere :)

Da er jeg ruger på ett perfekt firedelt embryo! :happy:
Fikk nesten full uttelling denne gangen! 6 av 7 befruktet, det siste var ikke modent enda.

Ett var litt tregt, dermed 4 på frys og ett satt inn :)

Da er det bare å stålsette seg for tålmodighetsprøven ;)
Så spennende! Masse lykke til med rugetiden!! :D

Jeg er på rd 11. Tok en vanlig graviditetstest på rd 7, og den var blendahvit. De billigstripsene gir meg et lite utslag - men ser at strekene varierer i styrke (selv når jeg "dypper" i samme urin). Som får meg til å tvile litt på utfallet. Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester med en vanlig graviditetstest, à la cb? TD er førstkommende tirsdag. Er det poeng å teste før det? Er jo litt nysgjerrig...

Jeg er på rd 11. Tok en vanlig graviditetstest på rd 7, og den var blendahvit. De billigstripsene gir meg et lite utslag - men ser at strekene varierer i styrke (selv når jeg "dypper" i samme urin). Som får meg til å tvile litt på utfallet. Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester med en vanlig graviditetstest, à la cb? TD er førstkommende tirsdag. Er det poeng å teste før det? Er jo litt nysgjerrig...
Rugedag 7 er veldig tidlig. Men ca 12 dager etter innsett er det noen som er heldige og får se streken:) For andre er dette også for tidlig. Strimlene kan variere i fargestoffet, noe som gjør at de varierer på utslaget også. Om du får blank eller svak test, så prøver du igjen om et par dager:) Krysser fingrene for dere!! :D ❤️

Last edited:
Hadde lovt meg selv å ikke teste mere før TD om ikke TR kom. Var så dum at jeg tok en strimmel test etter jobb i ettermiddag som var hvit igjen... Nå har jeg grått og vært sint i flere timer. Men har bestemt meg for å ta en til i morgen tidlig med morgen urin. Sist forsøk fikk jeg TR på rugedag 10, og hadde antydninger til det på rugedag 8 og 9.

Denne gangen har jeg ikke hatt noen antydninger i det hele tatt( om den ikke kommer i natt/morgen tidlig).

Må bare klamre meg fast til alt av håp...

Disse dagene på jobb har vært helt jævlige rett og slett... Ikke nok med alt stresset jeg bærer på, men en kollega som er tre år yngre enn meg er såklart gravid, og hun benytter hver anledning til å snakke om det( hun er bare 9 uker på vei, og jeg synes det er lit tidlig å hyle ut om det)... I mine værste øyeblikk har jeg faktisk hatt tanker jeg ikke tørr å snakke høyt om :(

Om dette ikke går er jeg i ferd med å miste alt håp. Siste offentlige forsøk blir lang protokoll men jeg har scenarioet i hodet om at vi må gå privat etter det også for å i det hele tatt ha en sjanse :/

Jeg høres sikkert sur, bitter og egoistisk ut, men akkurat nå er det slik jeg føler for å være. Neste gang jeg ser et ultralyd bilde på Facebook eller instagram, så kaster jeg alt av pader, poder og iphoner ut av vinduet. Jeg er møkka lei av motgang og folk som blir gravide ved uhell og når en mann så mye som ser på dem. Ja, jeg er bitter,ja jeg er egoistisk, men alt jeg vil ha er en spire i magen :)

Hadde lovt meg selv å ikke teste mere før TD om ikke TR kom. Var så dum at jeg tok en strimmel test etter jobb i ettermiddag som var hvit igjen... Nå har jeg grått og vært sint i flere timer. Men har bestemt meg for å ta en til i morgen tidlig med morgen urin. Sist forsøk fikk jeg TR på rugedag 10, og hadde antydninger til det på rugedag 8 og 9.

Denne gangen har jeg ikke hatt noen antydninger i det hele tatt( om den ikke kommer i natt/morgen tidlig).

Må bare klamre meg fast til alt av håp...

Disse dagene på jobb har vært helt jævlige rett og slett... Ikke nok med alt stresset jeg bærer på, men en kollega som er tre år yngre enn meg er såklart gravid, og hun benytter hver anledning til å snakke om det( hun er bare 9 uker på vei, og jeg synes det er lit tidlig å hyle ut om det)... I mine værste øyeblikk har jeg faktisk hatt tanker jeg ikke tørr å snakke høyt om :(

Om dette ikke går er jeg i ferd med å miste alt håp. Siste offentlige forsøk blir lang protokoll men jeg har scenarioet i hodet om at vi må gå privat etter det også for å i det hele tatt ha en sjanse :/

Jeg høres sikkert sur, bitter og egoistisk ut, men akkurat nå er det slik jeg føler for å være. Neste gang jeg ser et ultralyd bilde på Facebook eller instagram, så kaster jeg alt av pader, poder og iphoner ut av vinduet. Jeg er møkka lei av motgang og folk som blir gravide ved uhell og når en mann så mye som ser på dem. Ja, jeg er bitter,ja jeg er egoistisk, men alt jeg vil ha er en spire i magen :)
Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, og du skal ikke tenke på at det er egoistisk eller bittert. Det er bare sånn det er. Det her er så sinnsykt tøft å holde på med, og folk som ikke har prøvd å få barn lenge og med mange negative forsøk bak seg vil ikke ha anelse om hvordan det føles. Det er så jævlig vondt når det ikke går, eller når man kjenner de negative tankene komme snikende. Man mister fokus både hjemme og på jobb. Jeg stengte meg inne. Ville ikke snakke med noen for de kom sikkert bare til å fortelle meg at de var gravide eller noe sånt. Nå husker jeg ikke i skrivende stund hvor lenge siden det er siden innsett, men noen er heldige og får utslag tidlig på testene, noen må vente til 12 dager etter innsett, og noen enda lenger. Hvis TD nærmer seg så kam du jo prøve å ta en strimmel i morgen tidlig når urinen er litt mer konsentrert. Mange har jo veldig utvannet utpå ettermiddagen også. Krysser fingrene for at dette skal gå bra for dere. Sender over en stor klem❤ Skrik ut og gråt så mye du vil. Det er din rett til å gjøre det:)

Back
Topp