* Innsett i September *

Det er vel bra! Jeg hadde 90 på rugedag 11 ;)
Det er jo supert resultat!!! :) Spotting er bare rester av lutinus. Dette går fint :)

Takk skal dere ha, fininger. Det roer meg ned. Eneste dritten er denne hersens spottingen. Under ferskforsøket hadde jeg høyt hcg på testdagen, men mistet samme dag. Nå ser jeg fram til at hcg skal ha doblet seg til i morgen. Basta. Satser på at det er Lutinusen og Progynovaen som surrer med kroppen min :-)

Ringte nå. Hun lo litt av meg. LIIIIITT tidlig ute. Måtte prøve igjen i 14 tiden. 14 tiden?!!??! Er du gaaaaaal? Det er jo 100 år til!!

Skjønner at slikt kan skremme! For man vil jo gjeeeerne at denne spiren skal sitte, og vet du hva, jeg er sikker på din sitter som bare det denne gangen! ❤️
Takk for betryggende ord! :D

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...

Skjønner at dette er stressende, men dette skal gå bra :-) Jeg har troen!

Rugedag 14. Ingen test i dag :) Kvalm og litt murringer....

Ringte nå. Hun lo litt av meg. LIIIIITT tidlig ute. Måtte prøve igjen i 14 tiden. 14 tiden?!!??! Er du gaaaaaal? Det er jo 100 år til!!

Skjønner ikke hva hun ler av, jeg syns det du gjør er HELT normalt ;) Krysser for deg nå Starbucks! Skjønner at du er nervøs etter forrige gang. Håper og tror på stigning.

Herregud, du er jo gravid :D Gratulerer Mina, på første forsøk jo. Veldig gøy å se, nå får vi se om det er èn eller to da ;)

Er ikke helt overbevist enda ;-) Men det er jo veldig gledelig om det er tilfelle! Og om jeg er så heldig så håper jeg på én... ;-) To kan bli hektisk når man blir alenemamma. Men jeg tar det jeg får <3

Er ikke helt overbevist enda ;-) Men det er jo veldig gledelig om det er tilfelle! Og om jeg er så heldig så håper jeg på én... ;-) To kan bli hektisk når man blir alenemamma. Men jeg tar det jeg får <3

Nei, du har ikke født ennå, så mye kan skje. Men uansett hvordan du vrir og vender på det, så ER du gravid akkurat nå. Den rosa streken beviser det :D

ÆÆÆÆH ja!!! Det er helt fantastisk. Gratulerergratulerergratulerer!!! Nyt det. Skal jammen si dette gir andre håp du. Etter DEN lange reisen, jeg kan ikke forestille meg hva du føler.
Taaaaaaakk!!! ❤❤ Det er helt uvirkelig. Det er nesten så jeg ikke tror på det helt enda...:) Vi gråt av glede her hjemme:D

Har hatt en uggen følelse idag, at dette må være for godt til å være sant- men så tok jeg denne nå på kveldsurin- juhu:-)

(Og NÅ er det nok testebilder, hvertfall til tirsdag som er testedag);)

Vedlegg

• 2015-09-17 19.24.54.jpg
    2015-09-17 19.24.54.jpg
    633,3 KB · Visninger: 92
Back
Topp