* Innsett i September *

Jeg har 18 mndr med testing bak meg og vet at en strek som kun er skyggestrek blir aldri mer troverdig eller særlig tydligere etter at tiden har gått ut. Den vil aldri bli rosa og kvalifisere til "the real thing".
Den jeg tok i kveld var tydelig for oss med en gang, men ble klart tydeligere etterhvert som testen tørket og ble hvit istedenfor det rosaskjæret testene har de første minuttene.

Krysser fingrene for at jeg kan si gratulerer :-) Spennende!

Jeg holder meg også til 5 minutter regelen i den grad at jeg kaster den om jeg ikke ser noe innen 5 min. Om jeg skimter noe er det gøy å se på den etter tidsfrist fordi streken blir sterkere :p men tolker ikke testen som positiv før den viser en klar strek innen tidsfrist.

Fra i morgen skal jeg tilbringe mer tid på badet og se om deg skjer noe. Man blir jo litt smågal når man går sånn og venter... Foreløpig er det ikke annet enn kontrollstreken som er tydelig..

Fikk beskjed i går om at jeg blir sakt opp. I dag begynner jeg på sprøyter, og har sendt første søknad på jobb. Syns det er litt rart å skal søke ny jobb, og kanskje bli gravid. Men men. Når det er stillinger ute som man kunne tenke seg så får man iallfall søke.
Kjedelig å bli sagt opp, skjønner det er rart å søke jobber når man prøver å få barn, men jobb må man jo ha :-)
Tror kanskje jeg har fått positiv test!:) Svakt, men likevel sterkere enn jeg har fått på 5 år:)
7 dager siden innsett. Hva tror dere? (Viser veldig mye bedre i virkligheten enn jeg greide f med på bildet).

Forresten 11 dager siden ovitrelle og den har ikke vist på tester på to dager:)

Nederst er testen etter to timer.
Jeg ser strek på den nederste! Håper det utvikler seg :)

Hcg i dag (15 dpo): 380 :)
13dpo var den på 164.

Roper hurra innvendig! :D

Kontroll idag! Er på vei inn til Oslo for å sjekkes. Spent på ståa inni der! :) håper på innsett på mandag, men vi får se.

Kontroll idag! Er på vei inn til Oslo for å sjekkes. Spent på ståa inni der! :) håper på innsett på mandag, men vi får se.
Spennende!!!! :D :D Lykke til!! ❤

Lykke til! :) Så spennende. Håper på det beste :)

Ville bare legge ut disse også, så skal jeg pause bildene litt;) begge er fra morgenurin idag, Tok litt tid (2-3 min) før streken viste noe særlig på den første så måtte ta en til;)

Rugedag 8 (om man ikke teller med dagen jeg hadde innsett).

Vedlegg

• 2015-09-17 08.00.15.jpg
    2015-09-17 08.00.15.jpg
    872 KB · Visninger: 85
Ville bare legge ut disse også, så skal jeg pause bildene litt;) begge er fra morgenurin idag, Tok litt tid (2-3 min) før streken viste noe særlig på den første så måtte ta en til;)
Ser det er streker der :) <3

Back
Topp