Her er det ei uke siden innsett idag. Testet idag, men ser ikke lovende ut så langt:/ men er jo tidlig!
Masse lykke til dere andre rugere!<3
Det er veldig tidlig ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ei uke siden innsett idag. Testet idag, men ser ikke lovende ut så langt:/ men er jo tidlig!
Masse lykke til dere andre rugere!<3
Gratulerer med flott resultat!!Uttak vel overstått! 7 egg ut! Da er det bare å vente på telefon i morgen... Forhåpentligvis med gode nyheter om innsett på fredag
Uff, det var trist å høre! Jeg går også å venter på beskjed på jobben, og prøver å tenke at nå får jobb være jobb, og at fokuset nå må være på meg selv og det vi skal igjennom!Fikk beskjed i går om at jeg blir sakt opp. I dag begynner jeg på sprøyter, og har sendt første søknad på jobb. Syns det er litt rart å skal søke ny jobb, og kanskje bli gravid. Men men. Når det er stillinger ute som man kunne tenke seg så får man iallfall søke.
Akkurat samme situasjon som megFikk beskjed i går om at jeg blir sakt opp. I dag begynner jeg på sprøyter, og har sendt første søknad på jobb. Syns det er litt rart å skal søke ny jobb, og kanskje bli gravid. Men men. Når det er stillinger ute som man kunne tenke seg så får man iallfall søke.
Planen er å nyte tiden som arbeidsledig og gravid om det blir til det. Men når det først kom en stilling så måtte jeg søke. Men ja jobb for være jobb. Vi har viktigere ting å tenke på.Uff, det var trist å høre! Jeg går også å venter på beskjed på jobben, og prøver å tenke at nå får jobb være jobb, og at fokuset nå må være på meg selv og det vi skal igjennom!
Men som du sier, rart å skulle søke jobb OG være gravid.. Men jeg vil heller være arbeidsløs og gravid enn bare arbeidsløs
Wow! Mye som skjer i livet ditt forstår jeg. Synd du mistet jobben....Fikk beskjed i går om at jeg blir sakt opp. I dag begynner jeg på sprøyter, og har sendt første søknad på jobb. Syns det er litt rart å skal søke ny jobb, og kanskje bli gravid. Men men. Når det er stillinger ute som man kunne tenke seg så får man iallfall søke.
Wow! Jeg ser streken på nederste bildet!Tror kanskje jeg har fått positiv test!Svakt, men likevel sterkere enn jeg har fått på 5 år
7 dager siden innsett. Hva tror dere? (Viser veldig mye bedre i virkligheten enn jeg greide f med på bildet).
Forresten 11 dager siden ovitrelle og den har ikke vist på tester på to dager
Nederst er testen etter to timer.
Herlig! Gratulerer!Tror kanskje jeg har fått positiv test!Svakt, men likevel sterkere enn jeg har fått på 5 år
7 dager siden innsett. Hva tror dere? (Viser veldig mye bedre i virkligheten enn jeg greide f med på bildet).
Wow! Jeg ser streken på nederste bildet!og hvis jeg legger godvilja til og myser litt så troooor jeg at jeg ser streken på øverste og!
SÅÅÅ GØY!!'
Er jo veldig tidlig fortsatt så strekene vil jo bli tydeligere om noen dager da
Hvisker ett forsiktig gratulerer![]()
Herlig! Gratulerer!![]()
Jeg skimter strek!!Tror kanskje jeg har fått positiv test!Svakt, men likevel sterkere enn jeg har fått på 5 år
Tror kanskje jeg har fått positiv test!Svakt, men likevel sterkere enn jeg har fått på 5 år
Det er lettere å sammenligne testene når de er helt tørre. Da kan man legge de ved siden av hverandre og se stigningen. Det er det som er så gøySom B-menneske klarer jeg endelig å stå litt tidligere opp om morgenen når jeg vet at jeg skal tisse i en kopp og lete etter en rød strek på en graviditetstest. Merkelig med det.
Ser at en del her viser til tester som er timer og dager gamle. Jeg har fulgt slavisk det som står at testen er ugyldig etter 5 minutter - og kastet den sånn at den ikke skal forvirre meg. For jeg har tenkt at den røde streken uansett blir tydeligere etter en stund - eller er det feil? Burde jeg kanskje se på den lenger enn fem minutter. Jeg ser antydninger til en skyggestrek rundt fem minutter, men tror kanskje det er når jeg legger godviljen til. Vet ikke. TD er først om 6 dager...
Så jeg har med andre ord 6 dager foran meg hvor jeg klarer å stå tidlig opp...
Som B-menneske klarer jeg endelig å stå litt tidligere opp om morgenen når jeg vet at jeg skal tisse i en kopp og lete etter en rød strek på en graviditetstest. Merkelig med det.
Ser at en del her viser til tester som er timer og dager gamle. Jeg har fulgt slavisk det som står at testen er ugyldig etter 5 minutter - og kastet den sånn at den ikke skal forvirre meg. For jeg har tenkt at den røde streken uansett blir tydeligere etter en stund - eller er det feil? Burde jeg kanskje se på den lenger enn fem minutter. Jeg ser antydninger til en skyggestrek rundt fem minutter, men tror kanskje det er når jeg legger godviljen til. Vet ikke. TD er først om 6 dager...
Så jeg har med andre ord 6 dager foran meg hvor jeg klarer å stå tidlig opp...
Det er lettere å sammenligne testene når de er helt tørre. Da kan man legge de ved siden av hverandre og se stigningen. Det er det som er så gøyDet er vanskelig å sammenligne strimmeltestene, for de blir mer lilla når de er tørre, og da blir differansen på de litt annerledes
![]()