* Innsett i September *

Hcg rugedag 11 (13 dpo): 164 :)

Har mao fått "bare" det til tross for at CB digital sa 2-3 uker bare 2 timer før :) Viser kanskje at ikke de digitale er helt til å stole på? ;)

Jøssenavn. Den skal jo gå fra ca 200. Jaja...164 er jo riiiiimelig close uansett da:D Grattis!! Får svar på min prøve i morgen:)

Morgentestene:

10 dpo
11 dpo
12 dpo

Stigning hvis man legger godviljen til :)
(Smart tenkt starbucks :D)
image-jpg.135963

Legger inn mine her og:) Dette er rugedager, så pluss på 2 for dpo.
fc16a92ad307ca603c854e9b7ca9a09e

Jøssenavn. Den skal jo gå fra ca 200. Jaja...164 er jo riiiiimelig close uansett da:D Grattis!! Får svar på min prøve i morgen:)
Ja, veldig merkelig ikke sant?!? er ikke stresset, men tanken slo meg i kveld; kan hcg ha sunket fra minimum 200 til 164 fra kl 0645 til 10.20?
Hilsen frk. Koko.

*dobbelpost*

Last edited:
Ja, veldig merkelig ikke sant?!? er ikke stresset, men tanken slo meg i kveld; kan hcg ha sunket fra minimum 200 til 164 fra kl 0645 til 10.20?
Hilsen frk. Koko.
Neineinei! Men det kan hende den ikke ticker over på nøyaktig 200, men at det er litt slingring. Det er mer logisk, for det er vel håpløst for en test å måle nøyaktig overgang:)

Så 11 follikler på torsdag, alle ganske så like i størrelse. Så vil tro det blir noe rundt der. Forrige runde fikk jeg ut 3 egg, så håper på flere nå

Det lover jo godt :) Masse lykke til. Det blir spennende å følge med. Jeg skal ha innsett på lørdag (FER), så vi kommer til å ligge ganske likt. Tester du hjemme eller holder du deg til BP?

Lykke til på kontroll idag Bubbly :)

Det lover jo godt :) Masse lykke til. Det blir spennende å følge med. Jeg skal ha innsett på lørdag (FER), så vi kommer til å ligge ganske likt. Tester du hjemme eller holder du deg til BP?
Ja, det vil vi gjøre da :) Satser såklart på innsett på fredag, men etter forrige runde hvor kun ett av tre egg ble befruktet er jeg ikke sikker på noen ting :) Jeg tester nok hjemme, men har som mål å holde meg så lenge som mulig, lettere sagt enn gjort men.... ;)

Ja, det vil vi gjøre da :) Satser såklart på innsett på fredag, men etter forrige runde hvor kun ett av tre egg ble befruktet er jeg ikke sikker på noen ting :) Jeg tester nok hjemme, men har som mål å holde meg så lenge som mulig, lettere sagt enn gjort men.... ;)

Krysser for innsett! Får du flere egg er jo sjansen større. Blir det ICSI?
Det er helt umulig å holde seg. Jeg bare omfavner testetøsa like greit, begynner sikkert 5 dager etter innsett :)

I går kveld og i dag så kommer det beige Lutinusrester ut.(Sorry for ekle detaljer) blir kjempestresset :(. Vet at det kan være pga såre slimhinner, men når dette kom ved forrige negative forsøk så var det et dårlig tegn. Tok en ny digital nå og den viste 2-3 nå på rugedag 11. Burde jo egentlig være glad nå, men et helt utrolig redd for å miste for tredje gang.

I går kveld og i dag så kommer det beige Lutinusrester ut.(Sorry for ekle detaljer) blir kjempestresset :(. Vet at det kan være pga såre slimhinner, men når dette kom ved forrige negative forsøk så var det et dårlig tegn. Tok en ny digital nå og den viste 2-3 nå på rugedag 11. Burde jo egentlig være glad nå, men et helt utrolig redd for å miste for tredje gang.

Har aldri brukt Lutinus før, men har lest flere som skriver at den irriterer slimhinnene. Håper og tror det bare er det. 2-3 viser jo at hCGen din er bra. Når skal du ta BP? Du må snakke med fastlegen din så du får måle den to ganger. Ingen vits i å gå og bekymre seg hvis du kan slippe. Håper og tror alt er som det skal<3

Ja, irriterende at man skal være så redd!

Tenkte å dra innom fastlegen for å ta prøve. Ullevål tilbyr ikke dette. Takk for at du håper og tror :-)

Back
Topp