Starbucks
Forumet er livet
Helt normalt!Dag en som ruger, hadde innsett i går. Og i dag har jeg skikkelige menssmerter! Er det vanlig? Hadde ikke vondt etter uttak, og ikke i går. Merkelig, det er sikkert den lekre Lutinusen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt normalt!Dag en som ruger, hadde innsett i går. Og i dag har jeg skikkelige menssmerter! Er det vanlig? Hadde ikke vondt etter uttak, og ikke i går. Merkelig, det er sikkert den lekre Lutinusen..
Hadde innsett på fredag (i går)Litt av et uttak jahåper på befrukta egg nå, og er vi heldige blir det kanskje på frys. Har ICSI denne gangen.
Har du hatt innsett?? Er så spennende å høre hvor andre er i løypa!hvilken metode bruker du?
Herlig! Så gøy med rugere her inne allerede! Blir noen spennende uker.Hadde innsett på fredag (i går)1 egg inn 4 på frys
denne gangen ble det ICSI på oss også, vi har hatt ivf metoden 2 ganger og 2 ganger medregnet denne med ICSI
![]()
Ja det er godt at uttak og innsett er over, trøbler alltid litt de dagene men nå begynner det å roe seg. Men har mye menssmerter og det er ikke akkurat behagelig men menHerlig! Så gøy med rugere her inne allerede! Blir noen spennende uker.
Flott med 4 fryseegg også!Grattis!
Amen to that! Håper så inderlig vi alle får være heldig her hos oss, alltid lov å håpe ♡♡God søndag!
Nå renner det inn positive tester i augustgruppa. Drømmer og håper at det blir mange av oss her inne som kan få oppleve det samme![]()
Hadde innsett på fredag (i går)1 egg inn 4 på frys
denne gangen ble det ICSI på oss også, vi har hatt ivf metoden 2 ganger og 2 ganger medregnet denne med ICSI
![]()
Etter dette uttaket som var på fredag har jeg smerter jeg ikke hadd sist gang. Nå ble også selve uttaket denne gangen så smertefullt som jeg aldri hadde forestilt meg, men nå våkner jeg om natta og må ta smertestillende. Er utrolig sår oppi der og at lutinusen gir meg kramper i tillegg er ikke akkurat noen trøst. Nå må jeg bare klage litt her![]()
I morgen er det innsett hvis et er noen befrukta egg,og jeg ber om alt at det skal være det![]()
Andre som har hatt vondt etter uttak? E vondt bare jeg kommer borti nedre del av magen... Og for ikke å snakke om brystvortene!!!!! Hahahmen som jeg sier til mannen når jeg klager som værst, hva gjør vi ikke for et barn
![]()
God søndag! Ja, det håper jeg også!God søndag!
Nå renner det inn positive tester i augustgruppa. Drømmer og håper at det blir mange av oss her inne som kan få oppleve det samme![]()
Vel, Jeg holdt på å svime av på vei ned i bilen etter uttak pga smertene. Sambo kjørte heldigvis! I tillegg kastet jeg opp når jeg kom hjem. Sov i timesvis etterpå, var helt utkjørt. Hadde ett veldig smertefult uttak, Så jeg forstår hvordan du har det. Håper det blir bedre for deg snart
I morgen blir det innsett!Hvor mange egg fikk du ut? Ønsker deg alt godt. Håper det blir noen på frys også
![]()
Fikk ut 8 egg denne gangenett mere enn forrige gang
er så spent på i morgen! Vi er like langt i prosessen vi da! Blir spennende å følge med deg
![]()
Vel! Da er Tanta kommet hjem hos meg!
Skal jeg starte progynova nå? (2 "morgentabletter")
Eller vente og starte behandlingen kveldstabletten?
(Eller vente til i morgen?)[/QUOTE
Så bra!! Tror det egentlig ikke spiller så stor rolle hva du velger å gjøre. Jeg fikk tanta i 12 tiden og tok da min første tablett. På Ullevål sier de at man skal ta 1 tablett Progynova morgen, middag og kveld. Jeg tar mine slik som Riksen anbefaler, to morgen og en kveld. Lettere å huske på![]()
Så bra!! Tror det egentlig ikke spiller så stor rolle hva du velger å gjøre. Jeg fikk tanta i 12 tiden og tok da min første tablett. På Ullevål sier de at man skal ta 1 tablett Progynova morgen, middag og kveld. Jeg tar mine slik som Riksen anbefaler, to morgen og en kveld. Lettere å huske påVel! Da er Tanta kommet hjem hos meg!
(Eller vente til i morgen?)
Takk for svar!Så bra!! Tror det egentlig ikke spiller så stor rolle hva du velger å gjøre. Jeg fikk tanta i 12 tiden og tok da min første tablett. På Ullevål sier de at man skal ta 1 tablett Progynova morgen, middag og kveld. Jeg tar mine slik som Riksen anbefaler, to morgen og en kveld. Lettere å huske på![]()
Takk for svar!
Da tar jeg en om ett par timer så fortsetter jeg med to i morgen tidlig
Glad det bare er 2 ganger om dagen på Riksen![]()
Vel! Da er Tanta kommet hjem hos meg!
(Eller vente til i morgen?)