Innsett i November

Hei! Jeg skal ha mitt første innsett helt i slutten av november. Ikke fått oversikt over hvilke medisiner jeg skal gå på enda, da jeg snakket med de over telefonen idag tidlig og får resten av informasjonen på brev i løpet av en uke. Noen som kan fortelle meg hva jeg kan forvente meg?
Har ikke sykdommer eller plager som tilsier at jeg ikke blir gravid, bare får det ikke til :)

Hei! Jeg skal ha mitt første innsett helt i slutten av november. Ikke fått oversikt over hvilke medisiner jeg skal gå på enda, da jeg snakket med de over telefonen idag tidlig og får resten av informasjonen på brev i løpet av en uke. Noen som kan fortelle meg hva jeg kan forvente meg?
Har ikke sykdommer eller plager som tilsier at jeg ikke blir gravid, bare får det ikke til :)

Jeg har vært igjennom et forsøk, skal igang med 2.forsøk nå snart og skal også ha innsett helt i slutten av november, skal du gå på spray eller bare sprøyter? :-)
Første forsøk gikk jeg bare 9 dager på sprøyter og begynte med sprøyter 3.mensdag, denne gangen skal jeg ha lang protokoll og begynner på nesespray syklusdag 20 og skal spraye i 14 dager og ta spray og sprøyter i 14 dager ca, noen må gå lengre på medisiner mens andre kortere, man har minst 2 kontroller hos gyn og der kontrollerer de at alt er som det skal og om man må ha øke doseringen eller må ha mindre.

Jeg følte at det gikk veldig fort og de er gode å forklare, egguttak et gikk veldig fint for min del og hadde veldig lite smerter :-)

Er veldig spennende tid, ønsker deg masse lykke til :-)

Hehe ja trodde du trodde at jeg ikke hadde fått smertestillende før jeg satt klar til uttaket:p det hadde jo vært skummelt hehe.

Ja jeg satt bare der og ble susen:p så kom de å sjekket litt og vi fikk bli ned inn på et annet venterom der det ikke satt så mange før vi ble hentet inn til egg uttaket da kom vi inn der det var flere senger og jeg fikk ligge i en seng og slappe av og fikk noe smertestillende middel i armen og hvis jeg trengte mer så var det bare å si i fra, men kjente ingenting nesten :)

Ble trillet inn til egg uttaket og mannen fikk sitte igjen der inne :) greit å se han med en gang etterpå :) (tåler ikke å ha han med på sånne ting, og det er like greit sier han:))

Jeg følte at det gikk veldig fort og var litt spennende :)
Nei, huff håpet jo du fikk smertestillende før du lå på benken, liksom ;) Åhoi...

Greit å komme på et annet venterom. Mener å huske at de sa at man på uttaksdagen måtte ha full blære, så er jo bekymret for å sitte der å suse på medisiner med full blære.

Nå insisterer mannen på at han skal være med inn på uttaket, men sist vi var der holdt han jo på å gå i bakken så har mine tvil. Han mener han takler det bare han vet de ikke skal stikke i han...

Jeg er også litt spendt på å se på skjerm og følge med. Vil ikke tenke på at det gjør vondt! Får bare håpe de klarer å hente ut noe.

Nå har jeg i alle fall vært og bestilt sprøytene. Det lå en pakke som noen andre skulle hente i dag der, så fikk se hvordan den så ut utenpå. Godt å kjenne at det på et lite sted faktisk samme uke som meg er noen andre som skal ta dette! Overrasket.... :)

Fikk en svak blå strek på cb+ kom noen sekunder etter den ble dyppet. Og var ikke veldig konsentrert urin heller da jeg ikke klarte å holde meg i mer enn 2 og en halv time, tisser så ofte for tiden og med denne spenningen så ble det vanskelig å holde seg lenge. Men begynner å tro at jeg er gravid nå, men tør ikke å tro helt sikkert enda :-)

Ja, håper mer og mer nå, så jeg gikk og kjøpte cb+ så nå sitter jeg og teller timer til jeg har holdt meg lenge nok til å ta den, men har bare gått 30min:p hehe

Men tenkte at jeg fikk gjøre det, for er jo Kjipt å få falske forhåpninger, men jeg har aldri hatt skyggestrek før utenom sist måned og da var jeg jo gravid, så virker jo lovende :)
Lurt! :) Ikke vits i å lure på det. Tenk så fantastisk om det er sånn!

Nei, huff håpet jo du fikk smertestillende før du lå på benken, liksom ;) Åhoi...

Greit å komme på et annet venterom. Mener å huske at de sa at man på uttaksdagen måtte ha full blære, så er jo bekymret for å sitte der å suse på medisiner med full blære.

Nå insisterer mannen på at han skal være med inn på uttaket, men sist vi var der holdt han jo på å gå i bakken så har mine tvil. Han mener han takler det bare han vet de ikke skal stikke i han...

Jeg er også litt spendt på å se på skjerm og følge med. Vil ikke tenke på at det gjør vondt! Får bare håpe de klarer å hente ut noe.

Nå har jeg i alle fall vært og bestilt sprøytene. Det lå en pakke som noen andre skulle hente i dag der, så fikk se hvordan den så ut utenpå. Godt å kjenne at det på et lite sted faktisk samme uke som meg er noen andre som skal ta dette! Overrasket.... :)

Full blære er på innsett dagen :-) og det tar veldig kort tid :-) så du må bare tisse når du må når du skal ha uttak :-)

Jeg er også det som kalles "uforklarlig infertil" :( Skal du på lang eller kort protokoll? Jeg går på lang nå, og har da tatt nesespray fra syklusdag 20 (3.okt) og til 21.okt. 21.okt starter sprøytene, og så reduseres sprayen til halv dose etter sprøytene starter for meg. Etter 9 dager skal jeg på UL. Er det klart, så blir det EL-sprøyte og uttak første uke i november. Er det ikke klart må jeg få mer medisiner. Mange ulike medisineringsmåter, så din kan være annerledes. Jeg skriver masse om hvordan vi har det på veien mot prøverør på bloggen, så les gjerne mer der :) http://babyinmymind.blogspot.no/

Full blære er på innsett dagen :) og det tar veldig kort tid :) så du må bare tisse når du må når du skal ha uttak :)
Haha. Åja, jeg var visst ikke helt med i tankene da de fortalte, men får vel en siste prat før vi reiser bortover :) Nesten enda skumlere å skulle tisse rett etter innsett. Vil jo nesten bare henges opp ned i en krok i taket noen timer så det ikke sklir ut igjen av min bakoverbøyde livmor ;) :) Nå sa de at det ikke var fare for det da, men er jo livredd for at jeg skal gjøre noe feil som ødelegger prosessen...

Noen fler som ser streken (dårlig bilde) er sterkere i virkeligheten, men jeg klarer å se den på bildet :-)

Vedlegg

• 14447350133361038031151.jpg
    14447350133361038031151.jpg
    681,8 KB · Visninger: 73
Noen fler som ser streken (dårlig bilde) er sterkere i virkeligheten, men jeg klarer å se den på bildet :-)
Sniker litt, men ser streken din jeg.

Sniker litt, men ser streken din jeg.

Herregud, hadde egentlig ikke trodd at vi kom til å klare det på egenhånd, men ser faktisk sånn ut:D
Dette innlegget hører vell ikke til her inne egentlig da det er en hjemmelaget spire men ville dele det med folk jeg "kjenner" først :-) :-)

Noen fler som ser streken (dårlig bilde) er sterkere i virkeligheten, men jeg klarer å se den på bildet :)
Ikke til å ta feil av!!! Det er da ikke en skyggestrek? :) Heldige dere! :D *klemme* Fortell hvordan det går videre. Kanskje kroppen din er så påvirket av hormoner fra forrige forsøk at det har hjulpet til?!? :)

Ikke til å ta feil av!!! Det er da ikke en skyggestrek? :) Heldige dere! :D *klemme* Fortell hvordan det går videre. Kanskje kroppen din er så påvirket av hormoner fra forrige forsøk at det har hjulpet til?!? :)

Takk :-) ❤ helt utrolig deilig, er nok mer enn en skyggestrek ja, var på billigtesten det var skyggestrek men gadd ikke å legge den ut når jeg fikk sterkere strek på denne. Tør faktisk å tro at jeg er gravid, og høres ut som om du er overbevist :-P hehe så da er jeg nok det :-)

Ja jeg føler faktisk at forrige forsøk har vært med å hjulpet på en eller annen måte, vanskelig å tro at det er tilfeldig når vi har prøvd i over 3 år uten hell men klarer det på første PP etter prøverør forsøket :-)

Da blir det Juni baby på oss :D:D:D

Kommer til å holde dere oppdatert selvfølgelig, og kommer nok til å snike her og følge med på alle dere andre ❤
Håper dere kommer raskt etter alle sammen :-)

Takk :) ❤ helt utrolig deilig, er nok mer enn en skyggestrek ja, var på billigtesten det var skyggestrek men gadd ikke å legge den ut når jeg fikk sterkere strek på denne. Tør faktisk å tro at jeg er gravid, og høres ut som om du er overbevist :p hehe så da er jeg nok det :)

Ja jeg føler faktisk at forrige forsøk har vært med å hjulpet på en eller annen måte, vanskelig å tro at det er tilfeldig når vi har prøvd i over 3 år uten hell men klarer det på første PP etter prøverør forsøket :)

Da blir det Juni baby på oss :D:D:D

Kommer til å holde dere oppdatert selvfølgelig, og kommer nok til å snike her og følge med på alle dere andre ❤
Håper dere kommer raskt etter alle sammen :)

Oi, så du tok allerede neste test i dag! :) Så utrolig fint hvis dette har skjedd :) Jeg tror at forrige forsøket har hjulpet og kroppen kanskje har blitt mer klar for å bli gravid igjen eller noe. Det høres jo kjemperart ut at det bare skulle skje nå plutselig!

Junibaby er fint! :) Håper virkelig på julibaby hos oss! :)

Herregud, hadde egentlig ikke trodd at vi kom til å klare det på egenhånd, men ser faktisk sånn ut:D
Dette innlegget hører vell ikke til her inne egentlig da det er en hjemmelaget spire men ville dele det med folk jeg "kjenner" først :-) :-)
Det er jo kjempestas, tvi tvi! Klem!

Oi, så du tok allerede neste test i dag! :) Så utrolig fint hvis dette har skjedd :) Jeg tror at forrige forsøket har hjulpet og kroppen kanskje har blitt mer klar for å bli gravid igjen eller noe. Det høres jo kjemperart ut at det bare skulle skje nå plutselig!

Junibaby er fint! :) Håper virkelig på julibaby hos oss! :)

Ja klarte ikke å holde meg:-P hehe så den er tilogmed tatt på utvannet urin, og den er jo sterk til å være det føler jeg :-)

Tenker det samme, er nok ikke tilfeldig :-)

Ja klarte ikke å holde meg:p hehe så den er tilogmed tatt på utvannet urin, og den er jo sterk til å være det føler jeg :)

Tenker det samme, er nok ikke tilfeldig :)
:smiley-bounce016

Jeg ser strek! :D Det er mange som får det til etter en hormonrunde siden de fortsatt herjer i kroppen en stund etterpå. Så fantastisk!! :D

Jeg har vært igjennom et forsøk, skal igang med 2.forsøk nå snart og skal også ha innsett helt i slutten av november, skal du gå på spray eller bare sprøyter? :-)
Første forsøk gikk jeg bare 9 dager på sprøyter og begynte med sprøyter 3.mensdag, denne gangen skal jeg ha lang protokoll og begynner på nesespray syklusdag 20 og skal spraye i 14 dager og ta spray og sprøyter i 14 dager ca, noen må gå lengre på medisiner mens andre kortere, man har minst 2 kontroller hos gyn og der kontrollerer de at alt er som det skal og om man må ha øke doseringen eller må ha mindre.

Jeg følte at det gikk veldig fort og de er gode å forklare, egguttak et gikk veldig fint for min del og hadde veldig lite smerter :-)

Er veldig spennende tid, ønsker deg masse lykke til :-)
Tusen takk! Blir sprøyter (tror jeg), de sendte meg et brev i går om hvilke medisiner jeg skal begynne med og når. Får det vel i posten snart tipper jeg :)

Back
Topp