Innsett i November

Hurra! Ja nå må Tanta bare komme :)
Vet AKKURAT hvordan det er å endelig få komme i gang. Selvom lang protokoll er nettopp det: Lang, så er man hvertfall i en prosess. Jeg har stor tro på lang protokoll :)

Første forsøk måtte jeg hoppe over en syklus pga ferie og den første syklusen var utrolig lang, men husker at når tanta kom og og jeg visste at neste syklus er deg oppstart, da gikk tiden ganske fort så håper at der blir sånn nå også, denne gangen blir det jo mye fokus på julegavehandling og er mye som skjer på jobb så kommer nok til å gå fort, plutselig er det desember og jeg kan ta en positiv g-test:-):-)

Da kom TR på IKM-dagen/sprayday 10. I morgen skal jeg bestille sprøytene, som jeg skal starte på 21.10. Har tusen tanker i hodet nå. Er litt optimist, så håpet jo på "to blå" helt til i dag. Nå skal vi faktisk gjøre dette. Vi skal prøve å få en prøverørsbaby!!! <3

Ellers har 10 dager med Synarelaspray gjort at jeg har gått opp 1,1 kg og er nå 6 cm bredere over magen. Ser nesten litt smågravid ut i mine rutete flanellbukser *fnis*

Hm.. Har sett litt feil, jeg begynner faktisk på sprøyter neste onsdag! (Hvis alt går etter planen) så det var mye før enn jeg trodde! Jippi :D

Hm.. Har sett litt feil, jeg begynner faktisk på sprøyter neste onsdag! (Hvis alt går etter planen) så det var mye før enn jeg trodde! Jippi :D
Onsdag 21?? :-) Samm dag som meg? :)

Jeg
Jepp :D Ekstra kontroll på mandag, 19. For å sjekke om polyppen er der, hvis den er borte begynner jeg på menopur på den onsdagen :) Hvilke skal du gå på? :)
Jeg skal også på menopur 150 pr dag :-) Skal hente medisinene ila. uka. Stod menopur, ovitrelle og lutinus.

Yes! Nå tror jeg tr kommer (haha aldri vært så glad for det før), var redd den ikke skulle komme før ultralydkontrollen om en uke :p haha i morgen begynner jeg på ny sprayflaske :D

Yes! Nå tror jeg tr kommer (haha aldri vært så glad for det før), var redd den ikke skulle komme før ultralydkontrollen om en uke :p haha i morgen begynner jeg på ny sprayflaske :D
Jeg begynner på ny sprayflaske til helga. Skal på to dagers seminar fra torsdag til fredag, så tror jeg må ha med den nye flaske. Redd den andre plutselig skal være tom ;) Ikke krise med mensen på ultralyd. Jeg hadde mensen på dag tre første gang jeg skulle til GU på utredning. Jeg har aldri vært så flau, men det var faktisk ikke så kleint som en skulle tro. Han sa at det ofte var sånn og det var ikke noe problem... :)

Jeg begynner på ny sprayflaske til helga. Skal på to dagers seminar fra torsdag til fredag, så tror jeg må ha med den nye flaske. Redd den andre plutselig skal være tom ;) Ikke krise med mensen på ultralyd. Jeg hadde mensen på dag tre første gang jeg skulle til GU på utredning. Jeg har aldri vært så flau, men det var faktisk ikke så kleint som en skulle tro. Han sa at det ofte var sånn og det var ikke noe problem... :)
Tr har enda ikke kommet, så kan hende den ikke kommer alikevell :p men føles sånn ut! Jada viktigste er at jeg får tr før mandag! Har jo enda god tid :)
Ja kjekt å ta med seg flasken da! Hvor lenge har du gått på spray da? Dette er min 15. Dag!

Da kom TR på IKM-dagen/sprayday 10. I morgen skal jeg bestille sprøytene, som jeg skal starte på 21.10. Har tusen tanker i hodet nå. Er litt optimist, så håpet jo på "to blå" helt til i dag. Nå skal vi faktisk gjøre dette. Vi skal prøve å få en prøverørsbaby!!! <3

Nå har du ikke lenge igjen :-) ❤ krysser fingrene for at det går på første forsøk :-)

Husker at jeg også følte at det va ganske uvirkelig at vi måtte ha prøverør og gikk ikke opp for meg før vi satt på venterommet på Porsgrunn og jeg skulle ta smertestillende :-P hehe
Da tenkte jeg " vi skal faktisk gjøre dette" :-P
Men gikk jo veldig fint :-)
Men følte at de to sprøyte ukene vare fløy av sted, det var jo egentlig bra da :-)

Masse lykke til :-)

Tr har enda ikke kommet, så kan hende den ikke kommer alikevell :p men føles sånn ut! Jada viktigste er at jeg får tr før mandag! Har jo enda god tid :)
Ja kjekt å ta med seg flasken da! Hvor lenge har du gått på spray da? Dette er min 15. Dag!
Jeg er på dag 11 med spray nå. Føler at alt ble mye bedre da TR kom. Hodepinen jeg har hatt i over en uke lettet en god del. Foreløpig ser det nokså vanlig ut med mengden også. Har jo lest om noen som får sånne forferdelige blødninger når de er på spray, så sitter nå her med Libresse Goodnight midt på blanke formiddagen ;) :)

Tok en g-test i dag 12 dpo, det var bare sånn billigtest som måler hcg veldig sent, men synes at jeg så en skyggestrek, men trenger jo ikke å bety noe, må myse for å se den og vises ikke på bildet, men fikk litt håp :-) var egentlig litt dumt av meg for nå blir det tyngre om det ikke er noe likevell, får kjøpe meg en cb+ og ta imorgen, den viser nok rett.

Vet at man kan få skyggestrek og ikke være gravid, men lov å håpe litt ekstra nå, så hvis det ikke er noe så er det jo ikke lenge til neste prøverørsforsøk :-)

Nå har du ikke lenge igjen :) ❤ krysser fingrene for at det går på første forsøk :)

Husker at jeg også følte at det va ganske uvirkelig at vi måtte ha prøverør og gikk ikke opp for meg før vi satt på venterommet på Porsgrunn og jeg skulle ta smertestillende :p hehe
Da tenkte jeg " vi skal faktisk gjøre dette" :p
Men gikk jo veldig fint :)
Men følte at de to sprøyte ukene vare fløy av sted, det var jo egentlig bra da :)

Masse lykke til :)

Sanndy, fikk du ikke smertestillende før du kom på prøverommet? Hvor lenge måtte du vente før du kom inn? Jeg tenkte på det her om dagen, om jeg måtte få noe på resept, men da får jeg det kanskje bare på selve uttaksdagen? Hvordan var det forresten med prøven til mannen på uttaksdagen? Måtte den være helt fersk og tas etter eggene har blitt hentet ut? Har som tidligere nevnt, en mann som helst vil ha med prøven, og vil ikke ta den der så er jo redd de skal dø før de rekker ta ut eggene... Må prate med klinikken om dette tror jeg :p Åhoi.

Sanndy, fikk du ikke smertestillende før du kom på prøverommet? Hvor lenge måtte du vente før du kom inn? Jeg tenkte på det her om dagen, om jeg måtte få noe på resept, men da får jeg det kanskje bare på selve uttaksdagen? Hvordan var det forresten med prøven til mannen på uttaksdagen? Måtte den være helt fersk og tas etter eggene har blitt hentet ut? Har som tidligere nevnt, en mann som helst vil ha med prøven, og vil ikke ta den der så er jo redd de skal dø før de rekker ta ut eggene... Må prate med klinikken om dette tror jeg :p Åhoi.

Venterommet skrev jeg :-) må møte en halv time før og så får man dem i luka, så skal tas en halvtime før man skal inn :-) og virket godt på den tiden:-) mannen skal ta sædprøve med en gang dere kommer, vi var en time før vi skulle og jeg fikk beskjed om å vente en halvtime før jeg tok tablettene og han ble sendt til labratoriet, så han fik ta den nesten med en gang vi kom :-)

Men når jeg hadde vært på den siste kontrollen og de bestemte at ovitrelle skulle settes, så forklarte de veldig godt når vi skulle møtes og svarte på alle spørsmål vi hadde :-)

Hvis dere skal ha hotellrom i nærheten så kan han nok ta prøven der, om den blir levert innen 30 så skal det vell gå helt fint :-)

Tok en g-test i dag 12 dpo, det var bare sånn billigtest som måler hcg veldig sent, men synes at jeg så en skyggestrek, men trenger jo ikke å bety noe, må myse for å se den og vises ikke på bildet, men fikk litt håp :) var egentlig litt dumt av meg for nå blir det tyngre om det ikke er noe likevell, får kjøpe meg en cb+ og ta imorgen, den viser nok rett.

Vet at man kan få skyggestrek og ikke være gravid, men lov å håpe litt ekstra nå, så hvis det ikke er noe så er det jo ikke lenge til neste prøverørsforsøk :)
Så spennende. Det er jo lov å håpe etter alt dere har vært gjennom til nå! :) <3 De sies jo at billigtester også skal stemme! :)

Venterommet skrev jeg :) må møte en halv time før og så får man dem i luka, så skal tas en halvtime før man skal inn :) og virket godt på den tiden:) mannen skal ta sædprøve med en gang dere kommer, vi var en time før vi skulle og jeg fikk beskjed om å vente en halvtime før jeg tok tablettene og han ble sendt til labratoriet, så han fik ta den nesten med en gang vi kom :)

Men når jeg hadde vært på den siste kontrollen og de bestemte at ovitrelle skulle settes, så forklarte de veldig godt når vi skulle møtes og svarte på alle spørsmål vi hadde :)
Uff, jeg mente selvfølgelig venterommet, ikke prøverommet :p Skulle tatt seg ut ta beroligende på prøverommet... Da sitter man altså bare på venterommet og blir litt småsusen på disse tablettene?? :-o Greit å vite litt, og lurt å forsøke å skaffe hotell nærmest mulig :)

Uff, jeg mente selvfølgelig venterommet, ikke prøverommet :p Skulle tatt seg ut ta beroligende på prøverommet... Da sitter man altså bare på venterommet og blir litt småsusen på disse tablettene?? :-o Greit å vite litt, og lurt å forsøke å skaffe hotell nærmest mulig :)

Hehe ja trodde du trodde at jeg ikke hadde fått smertestillende før jeg satt klar til uttaket:-P det hadde jo vært skummelt hehe.

Ja jeg satt bare der og ble susen:-P så kom de å sjekket litt og vi fikk bli ned inn på et annet venterom der det ikke satt så mange før vi ble hentet inn til egg uttaket da kom vi inn der det var flere senger og jeg fikk ligge i en seng og slappe av og fikk noe smertestillende middel i armen og hvis jeg trengte mer så var det bare å si i fra, men kjente ingenting nesten :-)

Ble trillet inn til egg uttaket og mannen fikk sitte igjen der inne :-) greit å se han med en gang etterpå :-) (tåler ikke å ha han med på sånne ting, og det er like greit sier han:-))

Jeg følte at det gikk veldig fort og var litt spennende :-)

Så spennende. Det er jo lov å håpe etter alt dere har vært gjennom til nå! :) <3 De sies jo at billigtester også skal stemme! :)

Ja, håper mer og mer nå, så jeg gikk og kjøpte cb+ så nå sitter jeg og teller timer til jeg har holdt meg lenge nok til å ta den, men har bare gått 30min:p hehe

Men tenkte at jeg fikk gjøre det, for er jo Kjipt å få falske forhåpninger, men jeg har aldri hatt skyggestrek før utenom sist måned og da var jeg jo gravid, så virker jo lovende :)

Back
Topp