Innsett i mars?

Hvordan går dere med dere andre rugerne der ute? :)

Jeg er på rd 7 eller 8, spørs om du teller insettdagen så rd 0 eller 1..
tok en g-test idag, negativ :( sist ivf forsøk var det en svak strek på samme dag, så misstenker at egget ikke har festa seg..
Har ikke mista håpet helt enda da, håper egget bare er litt treigere med å feste seg denne gangen :)
Hvordan går det med deg da ??

Jeg er på rd 7 eller 8, spørs om du teller insettdagen så rd 0 eller 1..
tok en g-test idag, negativ :( sist ivf forsøk var det en svak strek på samme dag, så misstenker at egget ikke har festa seg..
Har ikke mista håpet helt enda da, håper egget bare er litt treigere med å feste seg denne gangen :)
Hvordan går det med deg da ??
Joda er på rugedag 6... Tok hcg sprøyte nå i kveld igjen.. Denne gangen har jeg merket mye mer enn alle de andre.. Men, det kan jo være pga hcg støtten da.. Oppblåst.. Og i natt våknet jeg av sinnsyke menssmerter! *håper og håper*!! Så jeg holder motet oppe fortsatt!

Jeg er på rugedag 8 inkl. innsettingsdagen, og er fremdeles helt rolig og ved godt mot. Har aldri opplevd denne roen i rugeperioden før. Håper det varer litt til, for det er så deilig:-) Korsryggen verker, og puppene er vonde - men det trenger jo ikke å bety noe. Det er bare å vente, og håpe:-) Jeg får ikke gjort noe mer fra eller til, dette må gå som det går.

Jeg er på rugedag 8 inkl. innsettingsdagen, og er fremdeles helt rolig og ved godt mot. Har aldri opplevd denne roen i rugeperioden før. Håper det varer litt til, for det er så deilig:-) Korsryggen verker, og puppene er vonde - men det trenger jo ikke å bety noe. Det er bare å vente, og håpe:-) Jeg får ikke gjort noe mer fra eller til, dette må gå som det går.
Ååå så spennende! :-) høres ut som det går rette veien da ;-) Krysser fingrene for deg!!

Ja spennende dager Hermine! Kjenner at tolmodigheten min begynner å bli litt frynsete nå... Rugedag 7 i dag...

Jeg er på rugedag 8 inkl. innsettingsdagen, og er fremdeles helt rolig og ved godt mot. Har aldri opplevd denne roen i rugeperioden før. Håper det varer litt til, for det er så deilig:) Korsryggen verker, og puppene er vonde - men det trenger jo ikke å bety noe. Det er bare å vente, og håpe:) Jeg får ikke gjort noe mer fra eller til, dette må gå som det går.

Så spennende Hermine! Ikke lenge til du kan teste nå :) Krysser fingrene for at verken i korsrygg og pupper er et godt tegn! :)

Rugedag 8

I natt og i går kveld hadde jeg mye murringer igjen.. I natt våknet jeg også av at jeg hadde skikkelig murring/menssmerter som varte i 4-5 min... Fy og vondt det gjør altså!! Men samma det, om det er bebis i magen kan det bare gjøre vondt :) er i god form på morgenen/dagtid, men utover kvelden/ettermiddagen blir jeg uggen..
Godt mulig det er hcg støtten som gjør alt dette da, men håper på en graviditet!!! :D

Back
Topp