Innsett i mars?

I dag begynner jeg å merke spenningen for morgendagen. For i morgen er det kontroll etter 1 uke på sprøyter, er kjempe spent, og håper virkelig at det har kommet masse eggposer :) Fikk 3 egg på første forsøk, og 2 på andre, så håper jo nå da virkelig at det er mange flere enn det :)
Så først blodprøve, og så gu ved 13 tiden :) Nå krysser jeg det jeg kan for at ting skjer :D
Spennende!! :) lykke til i morgen!!

Masse lykke til i dag Lena!

Jeg starter på 15 mg Prednisolon og sprøyter i dag! Nå er vi skikkelig igang:-)

Ja nå er vi skikkelig I gang :)
Og denne gangen går det bra for oss begge :)

Til dere som har hatt fryseforsøk: er det normalt at de setter opp innsett en hel uke etter ultralyd? Hva er det som avgjør hvilken dag det blir?

De satser på uttak mandag eller tirsdag på meg. System hadde vokst nesten 1 cm. Eller er det I det minste flere egg der denne gangen, maks 6 eggposer, men når jeg har hatt 4 på det meste så syns jeg dette er lovende.

De satser på uttak mandag eller tirsdag på meg. System hadde vokst nesten 1 cm. Eller er det I det minste flere egg der denne gangen, maks 6 eggposer, men når jeg har hatt 4 på det meste så syns jeg dette er lovende.

Hahahaha... den autokurrekturen.... System var jo da cyste lol

Noen som vet? Jeg fikk beskjed om at jeg skal få Hcg støtte i rugeperioden x 2 i uka denne gangen i tillegg til lutinusen. Hvordan blir det da med test? Vil den da slå ut uansett da?? Hvordan får jeg da vite om jeg er gravid?

Noen som vet? Jeg fikk beskjed om at jeg skal få Hcg støtte i rugeperioden x 2 i uka denne gangen i tillegg til lutinusen. Hvordan blir det da med test? Vil den da slå ut uansett da?? Hvordan får jeg da vite om jeg er gravid?
Da vil den nok slå ut uansett, så du må ta blodprøve for å sjekke. Du tar helt sikkert blodprøve to ganger, for å se at hcg stiger:-) Håper det vil hjelpe!

Da har jeg vært på kontroll nr 2. Jeg har 4 fine på høyre side, 2 små pluss 1 cyste på venste side, så nå begynner det virkelig å likne på noe :D :D Tenk at på tidligere forsøk så har jeg maks sett 3 eggposer + 1 cyste. Er så sikker på at dette er prednisolonen sitt værk. Elsker den pillen!!!
Er også kjempe spent på om vi ser noe mer når de tømmer cysten på uttaksdagen, for husker jeg så 5 annlegg bare på den alene, men at det da cysten nok var en av de. Og den kan skjule har de sagt før. Så jeg er spent. Er lykkelig bare jeg får mer enn 3 som er det meste jeg har fått før :D
Og så blir det uttak på onsdag, så neste fredag er jeg ruger weeee :D :D La den bli sittende i 9 mnd :D :D

Da har jeg vært på kontroll nr 2. Jeg har 4 fine på høyre side, 2 små pluss 1 cyste på venste side, så nå begynner det virkelig å likne på noe :D :D Tenk at på tidligere forsøk så har jeg maks sett 3 eggposer + 1 cyste. Er så sikker på at dette er prednisolonen sitt værk. Elsker den pillen!!!
Er også kjempe spent på om vi ser noe mer når de tømmer cysten på uttaksdagen, for husker jeg så 5 annlegg bare på den alene, men at det da cysten nok var en av de. Og den kan skjule har de sagt før. Så jeg er spent. Er lykkelig bare jeg får mer enn 3 som er det meste jeg har fått før :D
Og så blir det uttak på onsdag, så neste fredag er jeg ruger weeee :D :D La den bli sittende i 9 mnd :D :D
Så bra Lena! Nå snører det seg til!! Så gøy! Håper virkelig på full klaff for oss begge denne gangen! Jeg står jo også på samme dosering med prednisolon som deg denne gangen, kjempespent på resultatet! Er kjempeglad for at du viste oss forskningen du hade funnet, så jeg også fikk anledning til å prøve dette!! Går du også på albyl e?

Har 1 kontroll på onsdag... Klarer nesten ikke vente ;)

Så bra Lena! Nå snører det seg til!! Så gøy! Håper virkelig på full klaff for oss begge denne gangen! Jeg står jo også på samme dosering med prednisolon som deg denne gangen, kjempespent på resultatet! Er kjempeglad for at du viste oss forskningen du hade funnet, så jeg også fikk anledning til å prøve dette!! Går du også på albyl e?

Har 1 kontroll på onsdag... Klarer nesten ikke vente ;)

Tusen takk! :) Håper du også får en flott resultat, er kjempe spennende å se hvordan dette virker, for tror også Hermine tar noe prednisolon før uttak. Så håper virkelig at dette blir kjempe klaff for oss alle sammen :)

Går ikke på albyl e nå, men får respet på det og fragmin på innsett dagen. Hvis ikke så kommer jeg til å kreve det. Men jeg har jo noe liggene fra forrige forsøk, så jeg kommer nok til å starte opp på albyle dagen før innsett tenker jeg, slik at sårene får gro litt etter uttak. For har jo ikke lyst til at det skal blø mer enn nødvendig. Men jeg tar 350mg med vitamin E som har blodfortynnende effekt. Grunnen til at jeg tar det, er at de fant antistoff syndrom på meg slik at jeg må gå på blodfortynnende ved graviditet. Men blodet mitt er jo alltid litt tyktflytende, så som en forbedrende effekt så tar jeg E vitaminer. Var de de brukte på kvinner som hadde problemer med å bli gravid tilbake på 1920 årene (mener jeg det var) :)

Blir spennende oppdatteringer på oss begge på onsdag da :)

Jeg går på 15mg Prednisolon fra 1. sprøytedag. Regner med jeg skal ta Albyl-e samt hcg-støtte fra innsett. Samt dobbel dose Crinone. Blir bra dette, tror jeg!
Har kjøpt meg varmepute på Clas Olsson. Sovner med den hver kveld, satser på at det er bra for eggene!

Høres ut som oppskrift på suksess Hermine

Til dere som har hatt fryseforsøk: er det normalt at de setter opp innsett en hel uke etter ultralyd? Hva er det som avgjør hvilken dag det blir?

Ser ikke ut som at det er noen som tar fryseforsøk nå. Kanskje spørre på hoved forumet til assistert befruktning hvis du ikke har gjort det allerede :)

Tror jeg må det :) ikke at det betyr noe for min del, jeg får jo innsett, bare stussa over at det var så lenge mellom :)

Spenningen stiger her i heimen i dag :) 10:40 i morgen er det uttak! Er kjempe spent på resultatet, og sattser på ny rekord :)

Spenningen stiger her i heimen i dag :) 10:40 i morgen er det uttak! Er kjempe spent på resultatet, og sattser på ny rekord :)
Krysser fingrene for deg Lena!!!

Tvi tvi!

Back
Topp