Innsett i Mai :)

Da ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt
Ånei vennen! Så utrolig trist :( Vet ikke hva jeg skal si.... *trøsteklem*

Ånei vennen! Så utrolig trist :( Vet ikke hva jeg skal si.... *trøsteklem*

Takk <3 Dette er bare så jævlig kjipt, for å si det pent. Det skulle liksom bringe lykke at jeg hadde uttak og innsett rundt det som egentlig skulle vært termin for svangerskapet som endte i exu. Så føler dobbel ulykke :(

Da har jeg fått satt inn 2 egg!:) Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra:) Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.

Da har jeg fått satt inn 2 egg!:) Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra:) Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.
Nå blir det tvillingeeer!:D:dummy::dummy1:

Gratulerer, så bra!!! Heier på deg!

Hurra hurra!!! :) Nå blir det!!

Så flott at du fikk inn to :) Håper overstimuleringen blir verre nå da ;) Hehe :) Gratulerer som ruger.

Tusen takk, jenter:) Alle gode ting er 3 og på 4. skal det skje. Er det ikke det de sier? Hehe:) Så vi satser på at denne 4. gangen er vår tur som først i køen:)

Kjempebra! Nå blir det baby/babier på dere! :D

Nå har jeg så voldsomt med nerver at jeg har mest lyst til å ikke gjennomføre uttak i morgen!! wææææh

Masse lykke til med ruginga :-)

Nå har jeg så voldsomt med nerver at jeg har mest lyst til å ikke gjennomføre uttak i morgen!! wææææh

Jeg skal til kontroll med blodprøve og innvendig ul i morgen. Og jeg har nerver for bare det! Kan tenke meg hvor skummelt det er for deg... Istad fikk jeg så mange tanker i hodet at jeg ville droppe hele prosessen. Men dette er jo veien å gå til den lykkelige tiden med en liten eller to små. Og jeg går gjerne gjennom ild og vann, nerver og smerter for å få holde min egen lille babyskatt som vi har lagd helt selv (med litt hjelp) :)

Hold ut vennen! Dette klarer du! :)

Jeg skal til kontroll med blodprøve og innvendig ul i morgen. Og jeg har nerver for bare det! Kan tenke meg hvor skummelt det er for deg... Istad fikk jeg så mange tanker i hodet at jeg ville droppe hele prosessen. Men dette er jo veien å gå til den lykkelige tiden med en liten eller to små. Og jeg går gjerne gjennom ild og vann, nerver og smerter for å få holde min egen lille babyskatt som vi har lagd helt selv (med litt hjelp) :)

Hold ut vennen! Dette klarer du! :)

Takk! Ahh, hater denne følelsen. Jeg kommer jo aldri til å trekke meg, men liker ikke å være livredd. Haha.

Jeg var forøvrig og nervøs før ultralydundersøkelse, men det var en kjempefin opplevelse å se alle eggene jeg produserer :) lykke til, håper du er godt stimulert:)

Ja, de ringte i halv 9 tiden :( dette var tyngre enn jeg hadde trodd.

Vil tro det er enormt tungt akkurat nå ja :( Det er lov å være veldig lei seg og sørge når det går galt i slike prosesser. Ikke bare er ønsket om barn så umenneskelig stort, men samtidig så er kroppen proppet full med hormoner... Det er tungt både fysisk og psykisk for alle og enhver...
Sender deg en klem til

Er forresten derfor St.Olavs ikke ringer på dag 2 for å si ifra om befruktning.. De mener det kan skje såpass mye til innsettsdag at se ikke ønsker å gi falske forhåpninger... (Husker du skrev noe at du skulle ønske de også ringte rundt)

Så bra:) Veldig spennende!

Lykke til i morgen! Jeg hadde samme følelse når jeg skulle sette meg opp i stolen. Men kunne jo ikke akkurat snu da:rolleyes: Det gikk veldig greit. Litt ubehagelig er det, men det går ganske fort❤️

Så i morgen skal jeg til kontroll for å sjekke eggene mine. Men jeg har fått time til blodprøve kl 9 og ul kl 14. Legen sa det kom til å bli en lang dag for meg. Men han mente vel ikke at jeg må vente på sykehuset mellom timene? Jeg tenkte hvertfall å dra tilbake på jobb imellom, men så ble jeg så usikker..?. *gruble gruble*

Så i morgen skal jeg til kontroll for å sjekke eggene mine. Men jeg har fått time til blodprøve kl 9 og ul kl 14. Legen sa det kom til å bli en lang dag for meg. Men han mente vel ikke at jeg må vente på sykehuset mellom timene? Jeg tenkte hvertfall å dra tilbake på jobb imellom, men så ble jeg så usikker..?. *gruble gruble*
Jeg hadde også bl.pr 9 og time mange timer senere. Bare å gjøre akkurat som du vil i mellomtiden :-) jeg pendlet fra Østfold, så ble mange timer å slå ihjel i Oslo hver gang..

Back
Topp