Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Ånei vennen! Så utrolig tristDa ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei vennen! Så utrolig tristDa ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt
Ånei vennen! Så utrolig tristVet ikke hva jeg skal si.... *trøsteklem*
Nå blir det tvillingeeer!Da har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Glad det er over, og nå er det bare å vente til testdato 4. Juni.

Gratulerer, så bra!!! Heier på deg!Da har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Da har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Da har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Kjempebra! Nå blir det baby/babier på dere!Da har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Masse lykke til med rugingaDa har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Nå har jeg så voldsomt med nerver at jeg har mest lyst til å ikke gjennomføre uttak i morgen!! wææææh
Jeg skal til kontroll med blodprøve og innvendig ul i morgen. Og jeg har nerver for bare det! Kan tenke meg hvor skummelt det er for deg... Istad fikk jeg så mange tanker i hodet at jeg ville droppe hele prosessen. Men dette er jo veien å gå til den lykkelige tiden med en liten eller to små. Og jeg går gjerne gjennom ild og vann, nerver og smerter for å få holde min egen lille babyskatt som vi har lagd helt selv (med litt hjelp)![]()
Hold ut vennen! Dette klarer du!![]()
Ja, de ringte i halv 9 tidendette var tyngre enn jeg hadde trodd.
Vet akkurat hvordan du har det <3 stoooor god klem til deg!!Da ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt
Utrolig kjedelig! Stor klem til deg!Da ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt
Så braDa har jeg fått satt inn 2 egg!Det ene var visst nokså godt, og det andre var som det beste jeg fikk satt inn sist. De 2 andre var ikke bra nok for frys, så de blir destruert. Veldig fornøyd. Alt ser bra ut. Litt væske i buken, men skal gå på blodfortynnende så det skal gå bra
Lykke til i morgen! Jeg hadde samme følelse når jeg skulle sette meg opp i stolen. Men kunne jo ikke akkurat snu daNå har jeg så voldsomt med nerver at jeg har mest lyst til å ikke gjennomføre uttak i morgen!! wææææh
Jeg hadde også bl.pr 9 og time mange timer senere. Bare å gjøre akkurat som du vil i mellomtidenSå i morgen skal jeg til kontroll for å sjekke eggene mine. Men jeg har fått time til blodprøve kl 9 og ul kl 14. Legen sa det kom til å bli en lang dag for meg. Men han mente vel ikke at jeg må vente på sykehuset mellom timene? Jeg tenkte hvertfall å dra tilbake på jobb imellom, men så ble jeg så usikker..?. *gruble gruble*