Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke få
![]()
Gratulerer så mye <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke få
![]()
Nå kom nervene ja...
Uff daVi skal klare å fylle en eggkartong eller to hverHehe.
Jeg slapp heldigvis å grue så mye i går, for jeg ble dårlig av eggløsningsprøyta, så jeg sov i hele går. Så mer kvalm og uvel av den enn når jeg har migreneanfall jo.
Lykke tilMåtte det bli EGG
![]()
TakkMasse lykke til![]()
Vi skal klare å fylle en eggkartong eller to hverHehe.
Jeg slapp heldigvis å grue så mye i går, for jeg ble dårlig av eggløsningsprøyta, så jeg sov i hele går. Så mer kvalm og uvel av den enn når jeg har migreneanfall jo.
Nå kom nervene ja...
Vi skal klare å fylle en eggkartong eller to hverHehe.
Wow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut!![]()
![]()
Nå skal vi bare vente og høre om alle er like god kvalitet, så er det rett hjem på sofaen. Kjenner jeg er litt mørbanka nedi der nå altså
![]()
Fantastisk!! Nå blir det baby!!Wow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut!![]()
![]()
Nå skal vi bare vente og høre om alle er like god kvalitet, så er det rett hjem på sofaen. Kjenner jeg er litt mørbanka nedi der nå altså
![]()
Kjempe bra ❤❤❤Wow!! Ny personlig rekord!! 17 egg ut!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tusen takk jenter <3
Her ble det bare 5 egg også blir det ICSI, pga dårlig sædprøve. Legen sa det var tydelig at jeg skulle hatt mye høyere dose medisiner, så om det blir en neste gang så skal jeg ha enten dobbel dose av hva jeg hadde nå, eller maks dose.
Og fy flate så vondt jeg har, klarer ikke å sitte på rompa. Så blir noen koselige 3 timer i bil hjem :/ skulle ønske det var lov å ligge på magen i passasjersetet.
![]()
![]()
Gratulerer! Det er ikke så lett å vite hvordan man skal stimulere i starten. Jeg synes du skal være stolt og fornøyd med deg selv. Bra jobba!!! Du trenger bare ett egg. Ofte er det slik at jo færre egg, jo bedre kvalitet! Jeg krysser fingre for deg. Gleder meg til å høre oppdateringen i morgen!Tusen takk jenter <3
Her ble det bare 5 egg også blir det ICSI, pga dårlig sædprøve. Legen sa det var tydelig at jeg skulle hatt mye høyere dose medisiner, så om det blir en neste gang så skal jeg ha enten dobbel dose av hva jeg hadde nå, eller maks dose.
Og fy flate så vondt jeg har, klarer ikke å sitte på rompa. Så blir noen koselige 3 timer i bil hjem :/ skulle ønske det var lov å ligge på magen i passasjersetet.